nee johquote:Op maandag 7 december 2015 09:33 schreef Burdie het volgende:
Op de vluchtstrook van die lus is wat anders dan achteruit steken om te 'parkeren' op dat stukje asfalt waar jij die zogenaamde parkeerplek hebt getekend. Dat is namelijk een stuk minder logisch. Je wekt alleen wel de indruk dat die buurtbewoner dat gezegd heeft, door het kaartje te plaatsen als ware het een plaatje dat bij dat artikel hoort.
Dat laatste zijn allemaal uit de lucht gegrepen aannames. Ze zou.......een buurtbewoner zegt.....mogelijk misbruikt.....auto.....dumpen...etc.quote:Op maandag 7 december 2015 09:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en nu is het ineens speculatie van een buurtbewoner ?
Ben ik degene die dat even gaat zitten beweren ?
dit staat er in het artikel
De familie gaat er vanuit dat Dascha bewust is gedrogeerd en mogelijk is misbruikt.
Ze zou zijn meegenomen in een auto en bij het uitgestrekte natuurgebied tussen Hilversum en Hollandsche Rading zijn gedumpt.
Dat kan goed en ongezien op de lus van de oprit vanuit Hilversum naar de A27. ,,Even stoppen op de vluchtstrook, meisje eruit en weg. Daar vandaan ben je zo bij de onbewaakte overweg waar ze onder de trein kwam'', weet een bewoner van het gebied.
Waarom plaats je een zelf ingetekend kaartje alsof het onderdeel is van het nieuwsartikel?quote:Op maandag 7 december 2015 09:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee joh
je flopt de vluchtstrook op en je rijdt 10 meter achteruit en je staat er
10 seconden werk
volgens Leandra is er een hele bijzondere manoeuvre nodig - BS
Om op die "parkeerplek" te komen die jij verzint moet je een hele bijzondere manoeuvre op een snelweg maken (of tegen de rijrichting inrijden, of achteruitrijden) en dat kun je niet onopvallend doen.
en dan schrijft ze ook nog :
ik ken de lus, ik ken dat stukje waar je volgens jou makkelijk kon parkeren ook![]()
Dat dus. "Onze dochter is heel netjes en doet dat allemaal niet."quote:Op maandag 7 december 2015 09:35 schreef Copycat het volgende:
Die ouders klampen zich overduidelijk aan elke strohalm vast om hun ongeschonden beeld van hun gestorven dochter te kunnen houden.
In het artikel staat idd dat het een suggestie van een mogelijkheid door een buurtbewoner is....quote:Op maandag 7 december 2015 09:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
en nu is het ineens speculatie van een buurtbewoner ?
Ben ik degene die dat even gaat zitten beweren ?
dit staat er in het artikel
De familie gaat er vanuit dat Dascha bewust is gedrogeerd en mogelijk is misbruikt.
Ze zou zijn meegenomen in een auto en bij het uitgestrekte natuurgebied tussen Hilversum en Hollandsche Rading zijn gedumpt.
Dat kan goed en ongezien op de lus van de oprit vanuit Hilversum naar de A27. ,,Even stoppen op de vluchtstrook, meisje eruit en weg. Daar vandaan ben je zo bij de onbewaakte overweg waar ze onder de trein kwam'', weet een bewoner van het gebied.
Ehm nee.... je kletst, en kent de situatie duidelijk niet.quote:Op maandag 7 december 2015 09:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee joh
10 seconden werk
Om op die "parkeerplek" te komen die jij verzint moet je een hele bijzondere manoeuvre op een snelweg maken (of tegen de rijrichting inrijden, of achteruitrijden) en dat kun je niet onopvallend doen.
ik ken de lus, ik ken dat stukje waar je volgens jou makkelijk kon parkeren ook![]()
En dan hopen dat ze naar het spoor loopt en daar blijft staan op de rails? Maar die auto was eerder toch een busje?quote:Op maandag 7 december 2015 09:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee joh
10 seconden werk
Dat laatste komt van FB en Twitter volgens mij. Ik meen gelezen te hebben dat de politie niet op de hoogte was.quote:Op maandag 7 december 2015 09:42 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat dus. "Onze dochter is heel netjes en doet dat allemaal niet."
Of is er inmiddels een persbericht van de Politie en/of Gemeente Hilversum over de vele gedrogeerde meisjes in de lokale uitgaansgelegenheden de afgelopen maanden?
Je bent er geweest, neem ik aan?quote:Op maandag 7 december 2015 09:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee joh
10 seconden werk
En dat kan ik van die ouders prima begrijpen, hoewel ik het idee heb dat eerder gedane uitspraken van de ouders ook gewoon terugkomen in latere krantenartikelen als zou het een uitspraak zijn die ze op dat moment (weer) gedaan hebben.quote:Op maandag 7 december 2015 09:35 schreef Copycat het volgende:
Die ouders klampen zich overduidelijk aan elke strohalm vast om hun ongeschonden beeld van hun gestorven dochter te kunnen houden.
goed lezenquote:Op maandag 7 december 2015 09:41 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom plaats je een zelf ingetekend kaartje alsof het onderdeel is van het nieuwsartikel?
Leer quoten.quote:Op maandag 7 december 2015 09:45 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
goed lezen
de link naar dat artikel staat erbij en op het kaartje staat Mijn ©
dat kaartje had ik trouwens al veel eerder gepost in topic 2 of 3 al
Dat bedoel ik dus. Als er echt meerdere gedrogeerde meisjes bij de ehbo zaten die nacht dan was daar wel een officiële verklaring uitgekomen. Die berichten op social media zijn dus van die meepraters als Ootjekatootje en StaceySinger om olie op het vuur te gooien.quote:Op maandag 7 december 2015 09:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat laatste komt van FB en Twitter volgens mij. Ik meen gelezen te hebben dat de politie niet op de hoogte was.
Is ook heel menselijk. En ja, het kan net zo goed een recyclede uitspraak zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 09:45 schreef Leandra het volgende:
En dat kan ik van die ouders prima begrijpen, hoewel ik het idee heb dat eerder gedane uitspraken van de ouders ook gewoon terugkomen in latere krantenartikelen als zou het een uitspraak zijn die ze op dat moment (weer) gedaan hebben.
Kan natuurlijk best zijn dat ze gedrogeerd is maar die alcoholinname kan niet ongemerkt zijn gebeurd. Het lijkt me verder zo'n geval dat vergelijkbaar is met toeristen die uit ramen vallen in Amsterdam door overmatig drugsgebruik. Inschattingsvermogen totaal naar de klote of overmoedigheid waardoor ze misschien gedacht heeft dat die lieve trein een zacht kussen was dat ze wel een kon terugkoppen. Maar we zullen het nooit weten of het moedwillig was om haar leven te beëindigen of stupiditeit door een overdaad aan middelen.quote:Op maandag 7 december 2015 09:35 schreef Copycat het volgende:
Zo lijkt het. En in die berichten waar dit naar voren komt spreekt ook niemand over aangifte doen of EHBO.quote:Op maandag 7 december 2015 09:46 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Als er echt meerdere gedrogeerde meisjes bij de ehbo zaten die nacht dan was daar wel een officiële verklaring uitgekomen. Die berichten op social media zijn dus van die meepraters als Ootjekatootje en StaceySinger om olie op het vuur te gooien.
nee joh je kan daar zo even de vluchtstrook op en met de auto achteruit rijdenquote:Op maandag 7 december 2015 09:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent er geweest, neem ik aan?
Of baseer je dat op streetview? Het is een stuk asfalt dat nooit wordt gebruik of onderhouden. Er liggen daar stenen en groeit onkruid. Mensen maken net na die lus snelheid om op de snelweg te kunnen invoegen, dus rijden daar mknstens 70 km/h. Langs het eerste stuk asfalt staat nog een vangrail, iets verderop niet, maar dan zou je of een rare kronkel richting vluchtstrook moeten maken, of op de weg stil moeten staan en een rare bocht achteruit moeten maken.
Als je iemand snel wilt dumpen, is het logischer dat je in de bocht/lus zelf even de bocht wat anders instuurt en op de vluchtstrook stilstaat, dumpt en doorrijdt. Ipv ingewikkeld doen met achteruit rijden op een niet onderhouden stuk asfalt.
Rijd er anders vanmiddag een langs, dan zal je begrijpen wat leandra, ik en die buurtbewoner bedoelen.
Het zou op FB hebben gestaan van de vader, maar daar kon ik het niet vinden. In een later artikel wordt die bewering tevens gerectificeerd.quote:Op maandag 7 december 2015 09:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat laatste komt van FB en Twitter volgens mij. Ik meen gelezen te hebben dat de politie niet op de hoogte was.
Wanneer ben jij daar voor het laatst geweest? Streetview is een oude foto.quote:Op maandag 7 december 2015 09:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nee joh je kan daar zo even de vluchtstrook op en met de auto achteruit rijden
en s'nachts om 4 uur uur is daar nauwelijks verkeer
[ afbeelding ]
En zo wordt een verhaal dus steeds vager. Want ook de politie zal zoiets dan gaan onderzoeken. Jammer van de tijd.quote:Op maandag 7 december 2015 09:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zou op FB hebben gestaan van de vader, maar daar kon ik het niet vinden. In een later artikel wordt die bewering tevens gerectificeerd.
Mwah, telefoontje naar de eerste hulp en het is duidelijk dat dat verhaal uit de lucht was gegrepen. Dat lijkt me geen bijzonder intensief onderzoek geweest.quote:Op maandag 7 december 2015 09:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En zo wordt een verhaal dus steeds vager. Want ook de politie zal zoiets dan gaan onderzoeken. Jammer van de tijd.
Ik denk dat men gewoon als politie contact opneemt met zo'n facebook figuur.quote:Op maandag 7 december 2015 09:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mwah, telefoontje naar de eerste hulp en het is duidelijk dat dat verhaal uit de lucht was gegrepen. Dat lijkt me geen bijzonder intensief onderzoek geweest.
het zou meer data kunnen geven over de tijdslijn. het lijkt erop dat ze de laatste paar uur verward was ivm middelen in haar systeem. als ze dus heel veel appjes stuurde naar haar moeder en wat vriendinnen. dan kan zal het appen op een moment gestopt zijn en dat zou dan ongeveer het tijdstip geweest zijn dat ze drugs heeft genomen (vrijwillig of niet)quote:
Dat kan die moeder dan ook aangeven.quote:Op maandag 7 december 2015 09:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het zou meer data kunnen geven over de tijdslijn. het lijkt erop dat ze de laatste paar uur verward was ivm middelen in haar systeem. als ze dus heel veel appjes stuurde naar haar moeder en wat vriendinnen. dan kan zal het appen op een moment gestopt zijn en dat zou dan ongeveer het tijdstip geweest zijn dat ze drugs heeft genomen (vrijwillig of niet)
een rare kronkel richting vluchtstrook moeten maken?quote:Op maandag 7 december 2015 09:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je bent er geweest, neem ik aan?
Of baseer je dat op streetview? Het is een stuk asfalt dat nooit wordt gebruik of onderhouden. Er liggen daar stenen en groeit onkruid. Mensen maken net na die lus snelheid om op de snelweg te kunnen invoegen, dus rijden daar mknstens 70 km/h. Langs het eerste stuk asfalt staat nog een vangrail, iets verderop niet, maar dan zou je of een rare kronkel richting vluchtstrook moeten maken, of op de weg stil moeten staan en een rare bocht achteruit moeten maken.
Als je iemand snel wilt dumpen, is het logischer dat je in de bocht/lus zelf even de bocht wat anders instuurt en op de vluchtstrook stilstaat, dumpt en doorrijdt. Ipv ingewikkeld doen met achteruit rijden op een niet onderhouden stuk asfalt.
Rijd er anders vanmiddag een langs, dan zal je begrijpen wat leandra, ik en die buurtbewoner bedoelen.
Stacey en haar theorien.quote:Op maandag 7 december 2015 10:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
een rare kronkel richting vluchtstrook moeten maken?
nou goed op de hoogte jij en die Leandra![]()
zo'n rare kronkel hoef je niet te maken
even naar links sturen en hup in de achteruit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |