Juist daarin kunnen variëren vind ik ideaalquote:Op zondag 6 december 2015 11:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is het niet sowieso te gek voor woorden dat we nauwelijks spelers hebben die buitenom gaan en gewoon een voorzet geven? Is echt veel effectiever dan een buitenspeler die 1 keer in de 10 wedstrijden eens een afstandsschot scoort. (als hij naar binnen trekt)
Ja, in een 3-4-3 of in een 4-3-3 op de plek van Veltmanquote:
In de eredivisie, zeker tegen de meeste ploegen uit het rechterrijtje is dat prima inderdaad. Je ziet ook vaak genoeg in wedstrijden Riedewald en soms Veltman doorschuiven, waardoor je effectief ongeveer hetzelfde bereiktquote:Op zondag 6 december 2015 11:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, in een 3-4-3 of in een 4-3-3 op de plek van Veltman
Maar 3-4-3 zou voor dit Ajax een fantastisch systeem zijn.
Maar ook dat gebeurt niet hoor. Het ideaalbeeld is natuurlijk Overmars die volmaakt tweebenig was en even vaak buitenom ging als naar binnen trok. Ik vind ook dat een buitenspeler altijd tweebenig moet zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 11:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist daarin kunnen variëren vind ik ideaal
Alleen als je het ook gewoon 3-4-3 op papier zet kan je tenminste Dijks lozen en een middenvelder erbij zetten waar Ajax veel meer talent en kwaliteit heeft.quote:Op zondag 6 december 2015 11:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de eredivisie, zeker tegen de meeste ploegen uit het rechterrijtje is dat prima inderdaad. Je ziet ook vaak genoeg in wedstrijden Riedewald en soms Veltman doorschuiven, waardoor je effectief ongeveer hetzelfde bereikt
Dat is zeker waar ja. Dijks is wel een verademing tov Boilesen, maar het kan nog een stuk beterquote:Op zondag 6 december 2015 11:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen als je het ook gewoon 3-4-3 op papier zet kan je tenminste Dijks lozen en een middenvelder erbij zetten waar Ajax veel meer talent en kwaliteit heeft.
Beter dan Boilesen, dat was de 3e back van Vitesse nog.quote:Op zondag 6 december 2015 11:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja. Dijks is wel een verademing tov Boilesen, maar het kan nog een stuk beter
De gemiddelde verdediger van Fortuna Sittard is beter, en dat zegt watquote:Op zondag 6 december 2015 11:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Beter dan Boilesen, dat was de 3e back van Vitesse nog.
Leuke aan Dijks vind ik wel dat het een door en door Amsterdamse jongen is. Daar heeft een club als Ajax behoefte aan.quote:Op zondag 6 december 2015 11:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja. Dijks is wel een verademing tov Boilesen, maar het kan nog een stuk beter
Je weet dat hij uit Purmerend komt?quote:Op zondag 6 december 2015 11:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leuke aan Dijks vind ik wel dat het een door en door Amsterdamse jongen is. Daar heeft een club als Ajax behoefte aan.
Ja maar dat is vlakbij Amsterdam. En hij heeft de volledige jeugdopleiding doorlopen.quote:Op zondag 6 december 2015 11:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet dat hij uit Purmerend komt?
Dat soort types lopen er wel meer, en zijn wel prettig om erbij te hebben. Al is het natuurlijk geen reden om iemand wel of niet op te stellenquote:Op zondag 6 december 2015 11:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar dat is vlakbij Amsterdam. En hij heeft de volledige jeugdopleiding doorlopen.
Daarom. En als iedereen zijn niveau haalt is Dijks ook nog gewoon een van de zwakkere schakels bij Ajax.quote:Op zondag 6 december 2015 11:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De gemiddelde verdediger van Fortuna Sittard is beter, en dat zegt wat
Zo af en toe gebeurt het ook wel, godzijdankquote:Op zondag 6 december 2015 11:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom. En als iedereen zijn niveau haalt is Dijks ook nog gewoon een van de zwakkere schakels bij Ajax.
Zou niet weten waarom Ajax geen 3-4-3 moet gaan spelen.
Ja, alleen doe het dan ook gewoon op papier zodat je een extra voetballer hebt op het middenveld en niet een verdediger met aardige basistechniekquote:Op zondag 6 december 2015 11:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo af en toe gebeurt het ook wel, godzijdank
Het gebeurt ook af en toe op papier bedoelde ikquote:Op zondag 6 december 2015 11:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen doe het dan ook gewoon op papier zodat je een extra voetballer hebt op het middenveld en niet een verdediger met aardige basistechniek
In wat voor zin zwakke schakels? Verdedigend?quote:Op zondag 6 december 2015 11:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom. En als iedereen zijn niveau haalt is Dijks ook nog gewoon een van de zwakkere schakels bij Ajax.
Guus moet echt lekker naar Spanje emigreren ofzo. Wegwezen hier.quote:Op zondag 6 december 2015 11:18 schreef Droopie het volgende:
Guus nieuwe coach de Graafschap na de winterstop?? Gokje
Ik denk dat ze Vreman lekker houden daar. Misschien dat hij wat invloed gaat hebben op het technisch beleid, dat zou wel kunnenquote:Op zondag 6 december 2015 11:18 schreef Droopie het volgende:
Guus nieuwe coach de Graafschap na de winterstop?? Gokje
In de zin dat hij qua talent/kwaliteit gewoon een van de mindere isquote:Op zondag 6 december 2015 11:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
In wat voor zin zwakke schakels? Verdedigend?
Ja dat is wel heel algemeen natuurlijk... Iets specifieker. Vind je dat hij een slechte voorzet en techniek heeft?quote:Op zondag 6 december 2015 11:19 schreef Sked het volgende:
[..]
In de zin dat hij qua talent/kwaliteit gewoon een van de mindere is
Nee, aanvallend vind ik hem juist wel aardig, ook gewoon netjes vier assists gegeven maar als er een goede rechtsbuiten staat is hij die wel tien keer per wedstrijd helemaal kwijtquote:Op zondag 6 december 2015 11:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel algemeen natuurlijk... Iets specifieker. Vind je dat hij een slechte voorzet en techniek heeft?
Ik blijf erbij dat verdedigen niet zoveel met talent te maken heeft, maar trainbaar is. Dus dan zou je zeggen dat er nog genoeg potentie in zit.quote:Op zondag 6 december 2015 11:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, aanvallend vind ik hem juist wel aardig, ook gewoon netjes vier assists gegeven maar als er een goede rechtsbuiten staat is hij die wel tien keer per wedstrijd helemaal kwijt
Ja, een stukje proza kan je aan Jan-Joost altijd wel overlatenquote:Op zondag 6 december 2015 11:20 schreef Tagliano het volgende:
Een club, twee clubben
Bedankt Jan-Joost
Het is deels trainbaar, maar timing, inzicht, dat heeft toch wel een hoop met talent te maken.quote:Op zondag 6 december 2015 11:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat verdedigen niet zoveel met talent te maken heeft, maar trainbaar is. Dus dan zou je zeggen dat er nog genoeg potentie in zit.
Locadia > Martialquote:Op zondag 13 december 2015 10:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
HansMichael Reiziger is altijd wel leuk om te horen.
Die Hans ook met z'n 4 verdedigers in de zoneWat kan die man toch lullen.
Dat was Leo Driessen, dovequote:Op zondag 17 januari 2016 10:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Koert? Ja dit programma faalt eigenlijk best wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |