idd, niet dat ze weer hulp nodig hebben ofzo.quote:Op zondag 6 december 2015 18:59 schreef Brammess het volgende:
Ik verwacht een sportief potje van Feyenoord tegen Heracles
Geen spoiler graag, ik heb niks gezienquote:Op zondag 6 december 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De titelkandidaat moet normaal gesproken niet absurd veel kansen weggeven tegen een onbeduidend clubje als heracles.
Het was weer een walgelijke wedstrijd.quote:Op zondag 6 december 2015 19:00 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Geen spoiler graag, ik heb niks gezien
quote:Op zondag 6 december 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was weer een walgelijke wedstrijd.
Nu de Eredivisietotopunten berekenen
Hij zou wel naar het EK moeten gaan.quote:Op zondag 6 december 2015 19:01 schreef Brammess het volgende:
Ik zie dat Nijhuis de arbiter van dienst is, volgens sommigen is dit de beste van de Eredivisie.
quote:Op zondag 6 december 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was weer een walgelijke wedstrijd.
Nu de Eredivisietotopunten berekenen
Dit vinden wij niet leuk, want wij hebben net De Staaf gekochtquote:Op zondag 6 december 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
"Bas Nijhuis zei me na de wedstrijd dat hij het voorval op het moment zelf niet had gezien, maar dat hij het na het bestuderen van de beelden een rode kaart vond," aldus Fledderus tegenover FOX Sports
Shit happens. De manager is bijzaak.quote:Op zondag 6 december 2015 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vinden wij niet leuk, want wij hebben net De Staaf gekocht
Ik hoop op de dartkoning.quote:Op zondag 6 december 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shit happens. De manager is bijzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |