Sluit hem maar weerquote:
Ik zal je eens smaad aanpraten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sluit hem maar weer
Op basis van smaad.
Dat laat ik aan Frank, Huge of Netspitter over, ik ben wegquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sluit hem maar weer
Op basis van smaad.
Je kon het nog mooi doen, terwijl je hier was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat laat ik aan Frank, Huge of Netspitter over, ik ben weg
Beste worstquote:
Een goede mod.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kon het nog mooi doen, terwijl je hier was.
Wat is dit voor mod?
Beter dan jou iigquote:
Jou kwam modden? Seksspelletje?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, ik ben gestopt omdat Remqo mij kwam modden.
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
Sommige mensen moet je echt keihard door een bushokje tyften. Gewoon, op het moment dat ze geboren worden.
O, dat maakt het iets goed.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Iedereen behalve jou en Remqo.
Kost je wel bruidsschat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Trouwen? We zijn toch neef en nicht, dus legaal is het sowieso.
Paard en een ezeltje is voldoende.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja boeiend, die twee euro is het geld ook niet.
* LompeHork plakplaatjes ophangtquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Paard en een ezeltje is voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |