Die gedichtjes vind ik vreselijk. Vooral omdat het dan zo lang duurt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha had altijd een hekel aan die gedichtjes en surprises maken. Of mensen die niks op hun verlanglijstje zetten.
Gelukkig hoeft dat met kerst niet
Dat weet ik maar al te goed. Daarom is die dus ook leeg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zet er gvd wat op, weet je hoe moeilijk het is om iets te bedenken
Ah oke, hoop dat je wat leuks krijgt onlangs dat je niets op je verlanglijstje hebt gezetquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgende week doen we pas surprise. Moeder en zusje waren weg.
Waar is hij aan overleden?quote:
Beginnen bijna allemaal met: "Sint zat eens te denken wat hij (naam) dit jaar zal schenken"quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die gedichtjes vind ik vreselijk. Vooral omdat het dan zo lang duurt.
Maar wat zou je erop moeten zetten dan? Ik heb momenteel alles al. Dan kom je bij afgezaagde shit als haargel ofzoquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ah oke, hoop dat je wat leuks krijgt onlangs dat je niets op je verlanglijstje hebt gezet
Ja, ook echt. Omdat niemand wat kan bedenken. Doe het dan niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Beginnen bijna allemaal met: "Sint zat eens te denken wat hij (naam) dit jaar zal schenken"
Heb dit jaar een top 3 gemaakt: boek, ketting en een truiquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wat zou je erop moeten zetten dan? Ik heb momenteel alles al. Dan kom je bij afgezaagde shit als haargel ofzo
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ook echt. Omdat niemand wat kan bedenken. Doe het dan niet.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]![]()
Gewoon cadeautje geven en klaar
Hahahaquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pro-tip: http://spele.nl/gedichten-generator-spel
[ afbeelding ]
Phoenix Artisan's Coconut Bay scheerzeepquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wat zou je erop moeten zetten dan? Ik heb momenteel alles al. Dan kom je bij afgezaagde shit als haargel ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Captain's Choice lime aftershaveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha ja tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |