SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, met veel verbeteringen. Vandaag toevallig nog even het artikel erover in GamesTM gelezen.quote:
Mheee, ze hadden beter een nieuwe kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, met veel verbeteringen. Vandaag toevallig nog even het artikel erover in GamesTM gelezen.
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus ik verwacht gewoon een prima platform-shooter. Met kleurtjes. Veel kleurtjes.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Mheee, ze hadden beter een nieuwe kunnen maken.
Hmjah intro is ook totaal anders, dus ach, je kan ut ook een nieuwe noeme.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Mheee, ze hadden beter een nieuwe kunnen maken.
Ik dacht dat 2007 al voorbij wasquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ok, dus ik geef straks 300+ euro uit om shit naar iemand anders te gooien...?
Ja.... nee.... nee....
Het wordt alleen maar uitgesteld om VR, meer niet. En voor de rest boring. Verkennen doe ik wel in Windows.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dude dude dude....
No Man's Sky!
You're not worthy.
3 euro en ik koop het.quote:
Dude dude dude....quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar uitgesteld om VR, meer niet. En voor de rest boring. Verkennen doe ik wel in Windows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |