SE!!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ey Remi
Moet je niet stampen vanavond?
Geen idee, maar Gwen Stefani zou ik alle hoeken laten zienquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:06 schreef Gedonderookaltied het volgende:
Vinden jullie gwen van poorten knap?
oh heb die lap tekst verder niet gelezenquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:07 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
The Sun is echt betrouwbare krant, ja..
Zit mobiel man.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post dan pics, ik ga niet googlen
Barcelona wint toch welquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
SE!!!!!
Nee, eerst Barcelona kijken
Ik Jake Gyllenhaal.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, maar Gwen Stefani zou ik alle hoeken laten zien
Staat nog steeds 0-0 ja, maar kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het gaat anders niet van harte
Bayern ook verloren vanmiddag
Tenminste beetje spanning terug... Hoop op kampioenschap voor Bassie Dostquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Het gaat anders niet van harte
Bayern ook verloren vanmiddag
wees blij, was om te huilenquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Staat nog steeds 0-0 ja, maar kan nog van alles gebeuren
Oh niet gezien
Wat je ook kan doen is op de fotocamera onder het balkje waar je een reactie kunt plaatsen drukken, dan krijg je een pop-up te zien, waar je een afbeelding link in kan zetten (afbeelding inhouden en dan kopiëren afbeelding drukken).quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:09 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
Ja duurt moeilijk lang..
nurdquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is op de fotocamera onder het balkje waar je een reactie kunt plaatsen drukken, dan krijg je een pop-up te zien, waar je een afbeelding link in kan zetten (afbeelding inhouden en dan kopiëren afbeelding drukken).
vind je soms wel wat nerdy voor een meisje.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is op de fotocamera onder het balkje waar je een reactie kunt plaatsen drukken, dan krijg je een pop-up te zien, waar je een afbeelding link in kan zetten (afbeelding inhouden en dan kopiëren afbeelding drukken).
Hallo lekker dingquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zin om Etto in de één of de andere hoek te verstrooien
Oke dankjequote:Op zaterdag 5 december 2015 21:14 schreef Gedonderookaltied het volgende:
[..]
vind je soms wel wat nerdy voor een meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |