Ik heb hem opnieuw geüpload in een formaat zodat ie gelijk op je scherm past.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:11 schreef Pulzzar het volgende:
Ik zie geen afbeelding. Of is dat juist de grap?
Deze niet die is net klaar, maar net als de vorige komt ie op het prikbord in de kantine.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:42 schreef Pulzzar het volgende:
Hebben de mensen op de kringloop en de betoncentrale het ook gezien?
Hangen de paintjes die ik toen voor je maakte daar ook?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:44 schreef Werkman het volgende:
[..]
Deze niet die is net klaar, maar net als de vorige komt ie op het prikbord in de kantine.
In het kantoor bij ons in de halquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:46 schreef Remqo het volgende:
Hangen de paintjes die ik toen voor je maakte daar ook?
En wat vind je broer de lamlul ervan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:44 schreef Werkman het volgende:
[..]
Deze niet die is net klaar, maar net als de vorige komt ie op het prikbord in de kantine.
Pappa Grizzly.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:00 schreef PandaDrop het volgende:
Wie is user met sikkel en hamer op shirt?
We zijn er stil vanquote:Op zondag 6 december 2015 05:02 schreef Remqo het volgende:
Dit topic verdient meer credits, Werkman heeft er veel moeite in gestoken, speciaal voor jullie!
Dit kan toch wel meer dan 50 reacties krijgen zonder het zelf vol te lullen?
Iemand die ik totaal niet in gedachten had toen ik de paint maakte maar ik moet wel toegeven dat als ik dat zou proberen het ook alleen maar bij proberen zou blijven en ook nooit meer zou worden dan dat, een poging.quote:Op zondag 6 december 2015 13:01 schreef PandaDrop het volgende:
Duidelijk, dat er geprobeerd word om Don Keno Rosa na te doen.
Hoi, heeft Guus wel of geen VCA-vol gehaald?quote:Op zondag 6 december 2015 13:24 schreef Werkman het volgende:
[..]
Iemand die ik totaal niet in gedachten had toen ik de paint maakte maar ik moet wel toegeven dat als ik dat zou proberen het ook alleen maar bij proberen zou blijven en ook nooit meer zou worden dan dat, een poging.
Dat is nogal een naam.
quote:Op zondag 6 december 2015 16:01 schreef PandaDrop het volgende:
Hoi, heeft Guus wel of geen VCA-vol gehaald?
Er staat in VCA-vol dat je niet onder een hijsende voorwerp of in het hijsgebied mag staan.
Tof om te weten dat verzonnen klachten gewoon mogenquote:Op zondag 6 december 2015 05:02 schreef Remqo het volgende:
Dit topic verdient meer credits, Werkman heeft er veel moeite in gestoken, speciaal voor jullie!
Dit kan toch wel meer dan 50 reacties krijgen zonder het zelf vol te lullen?
Nooit gehaald.quote:Op zondag 6 december 2015 16:01 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Hoi, heeft Guus wel of geen VCA-vol gehaald?
Er staat in VCA-vol dat je niet onder een hijsende voorwerp of in het hijsgebied mag staan.
Dit, voor zover het nog niet duidelijk wasquote:Op maandag 7 december 2015 19:50 schreef bamibij het volgende:
je eigen topic rond dm'en
werkman heeft hart voor de zaak
guus die doodgaat![]()
![]()
10/10
Er was een tijd dat jullie mijn meest onnozele topics zelf wisten te vinden, en nu ik me de pleuris paint om aan populair demand te voldoen (de pm box knalde uit elkaar) kan ik iedereen achterna hollen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |