abonnement Unibet Coolblue
pi_6912438
Voor al uw praat en discussie over Ting is dit topic!

Deel 2 inmiddels!

Dit is Ting:

quote:

Leeftijd: 30
Beroep: Kunstenaar
Favoriete eten: chinese keuken
Trefwoorden: creatief, zelfstandig

Behalve als fotograaf werkt Ting ook als administratief medewerker. Haar droomwens is het uitgeven van een eigen fotoboek.
Ting vindt haar uiterlijk en bij de tijd blijven belangrijk. Ze zal nooit een leren broek of een tuinbroek aantrekken en haar lievelingskleur is rose.
Ting's roots liggen in China. Van de verfijnde Chinese keuken loopt het water haar dan ook in de mond.


pi_6912490
quote:
Op woensdag 20 november 2002 20:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor al uw praat en discussie over Ting is dit topic!

Deel 2 inmiddels!


Ting is leuk .. Lekker een irritante pittige tante met wonton-ballen
pi_6912510
En toch ziet ze er op de foto pittiger uit dan ze echt is. Zo lekker als een tijger met haar handen in haar shirtje. Dat viel wel tegen. Maar toch is Ting leuk. Daar zou ik nou wel van willen leren met stokjes eten.
pi_6912583
pi_6912606
quote:
Op woensdag 20 november 2002 20:48 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Mooi! Daar ziet ze er wel weer pittig uit (al zal dat helemaal niet de bedoeling zijn geweest).
pi_6912621
quote:
Op woensdag 20 november 2002 19:50 schreef Remquito het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met Ting. Ze heeft nu echt niets meer toe te voegen. Ik pleit ervoor om dit topic snel vol te posten en daarna geen deel II meer te openen. Misschien verdwijnt ze dan ook wel vanzelf!!!

Mijn moeder zei altijd `gewoon negeren, dan verdwijnt het vanzelf`


Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_6912630
quote:
Op woensdag 20 november 2002 20:50 schreef Remquito het volgende:

pi_6912652
quote:
Op woensdag 20 november 2002 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Mooi! ..... (al zal dat helemaal niet de bedoeling zijn geweest).


ik probeer gewoon alle knopjes ...
pi_6932259
Arme Ting
Ze wordt uitgekotst door haar medebewoners.
  donderdag 21 november 2002 @ 21:31:00 #10
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_6932275
En terecht
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_6932294
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:31 schreef Vibromass het volgende:
En terecht
Nee. Ting is koel
pi_6932296
en dan staat jeanette nog zo dwaas naar die camera te zwaaien
pi_6932339
Ting
Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_6932357
vooral die uit in de titel doet het over een week goed.
pi_6932386
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
vooral die uit in de titel doet het over een week goed.
OPTINGEN!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 21 november 2002 @ 21:36:14 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6932419
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:31 schreef sandra--- het volgende:
en dan staat jeanette nog zo dwaas naar die camera te zwaaien
Omdat ze weet dat haar moeder kijkt lieverd..
Maar dit is het topic van Ting!

Dag Ting

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 21 november 2002 @ 21:42:31 #17
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_6932570
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee. Ting is koel


Je lijkt wel niet goed bij je pinda
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_6932589
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:42 schreef Vibromass het volgende:
Je lijkt wel niet goed bij je pinda
Ben ik ook niet
pi_6932701
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Omdat ze weet dat haar moeder kijkt lieverd..
Maar dit is het topic van Ting!

Dag Ting


oeps, verkeerde topic
Dag Ting
pi_6932720
Helaas voor de fans onder ons, maar ze word er volgende week echt wel uitgegooid hoor.
pi_6932751
Ting is de grote favoriet van Kelly (uit BB3):
quote:
En zal ik je ook vertellen wie er op dit moment bij mij op nummer 1 staat? Ting! Ze is leuk, grappig, intelligent, niet echt knap, maar ze heeft wel een uitstraling van hier ben ik. Echt een personality en wat een humor. Af en toe als ik zit te kijken is het net Sex and the City. Heerlijk toch? Ik vind Big Brother de leukste soap die er bestaat en ik hoop dat diegene wint, die ik het leukste vind.
Bron: http://bigbrother.yorin.rtl.nl/content/news/NewsItem_1231.php
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_6932804
ik vindt het jammer dat ze volgende week weg moet , aangezien ze dezelfde capaciteiten als de bb3 winnares had. ( hoe kom ik onzichtbaar in de finale)
problemen lossen zich vanzelf op
pi_6932816
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:50 schreef CJ het volgende:
Ting is de grote favoriet van Kelly (uit BB3):
[..]

Bron: http://bigbrother.yorin.rtl.nl/content/news/NewsItem_1231.php


welke humor???????????? heb ik iets gemist of zo??????????
pi_6933015
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:50 schreef CJ het volgende:
Ting is de grote favoriet van Kelly (uit BB3):
Kan iemand dat zich iets interesseren?
pi_6933073
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:01 schreef thurminator het volgende:

[..]

Kan iemand dat zich iets interesseren?


Nee!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_6933094
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:01 schreef thurminator het volgende:

[..]

Kan iemand dat zich iets interesseren?


Moet het dan interessant zijn voor iemand? Dit is toch het Ting-topic waar je dit soort berichten die toevallig over Ting gaan kan posten? Of mag dat ook al niet meer?
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_6933547
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:04 schreef CJ het volgende:

[..]

Moet het dan interessant zijn voor iemand? Dit is toch het Ting-topic waar je dit soort berichten die toevallig over Ting gaan kan posten?


pi_6938966
quote:
Op donderdag 21 november 2002 22:01 schreef thurminator het volgende:
Kan iemand dat zich iets interesseren?
Ja. Ik. Want Kelly is gaaf.
pi_6941307
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 08:43 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Want Kelly is gaaf.


Kelly is geweldig.
pi_6949033
van mij mag Ting wel in de Playboy.......
  vrijdag 22 november 2002 @ 18:40:57 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6950479
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 17:25 schreef donna_forker het volgende:
van mij mag Ting wel in de Playboy.......
Van mij ook wel.... maar dan wel graag op de 'humor' pagina en niet als naaktmodel....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6951351
Ting vs. Margriet
Nou, die Ting gaat er zoooooooooo erg uit!
  vrijdag 22 november 2002 @ 22:27:30 #33
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6954035
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 19:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ting vs. Margriet
Nou, die Ting gaat er zoooooooooo erg uit!
Ting is er al lang uit... Ze weet het alleen zelf nog niet
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6954588
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 19:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ting vs. Margriet
Nou, die Ting gaat er zoooooooooo erg uit!
Dûh, understatement of the year.

Maar je weet maar nooit... Mus heeft op Margriet gestemd, dus misschien denkt de Mus-aanhang van "Hey... Mus wil haar er uit, dus stemmen wij op Ting". En als ze slim zijn dan stemmen de Mus-aanhangers zowiezo op Ting, want nu kunnen ze zijn grote concurrent voor de eindoverwinning er uit krijgen... Als Margriet er uit is, dan kan niemand hem meer tegenhouden... Dan kan ze het nog wel moeilijk krijgen.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_6964705
Ting is erg aardig, super gave meid!
  zaterdag 23 november 2002 @ 19:45:15 #36
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6965321
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 18:52 schreef DonkeyMan het volgende:
Ting is erg aardig, super gave meid!
Ja, thuis in der eigen toko misschien maar niet in BB...
  zondag 24 november 2002 @ 02:24:55 #37
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6969055
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 19:45 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ja, thuis in der eigen toko misschien maar niet in BB...


Met de nadruk op 'toko'
Maar ik denk dat Ting best wel lief is, maar om nou een hele avond lekker met haar te gaan zitten kletsen lijkt me al weer een stuk minder. Ze is net Sandy..... en die won vorig jaar (help!)
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 26 november 2002 @ 22:11:25 #38
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7010871
Kind is duidelijk in de war nu....Volgens mij kan ze dit allemaal niet verwerken en moet ze na BB (ik hoop donderdag) even een paar keer bij een goede "shrink" langs
pi_7011264
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:11 schreef Anzjie het volgende:
Kind is duidelijk in de war nu....Volgens mij kan ze dit allemaal niet verwerken en moet ze na BB (ik hoop donderdag) even een paar keer bij een goede "shrink" langs
Ik lees het net...

Dit is gewoon een lachwekkende poging tot het winnen van stemmen; sinds ze genomineerd is gedraagt ze zich ronduit vreemd.
Euhm...nóg vreemder.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 26 november 2002 @ 22:36:03 #40
521 ruby
Hell yeah!
pi_7011502
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:26 schreef CartWOman het volgende:
Ik lees het net...

Dit is gewoon een lachwekkende poging tot het winnen van stemmen; sinds ze genomineerd is gedraagt ze zich ronduit vreemd.
Euhm...nóg vreemder.


Ting ontpopt zich tot een ware psycho! Als dat maar goed gaat..
Ik vind het maar een vreemd mens.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_7011593
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:36 schreef ruby het volgende:

[..]

Ting ontpopt zich tot een ware psycho! Als dat maar goed gaat..
Ik vind het maar een vreemd mens.


Nog 2 dagen,-1,5 uur.

Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als ik naar haar kijk...

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 26 november 2002 @ 22:40:58 #42
521 ruby
Hell yeah!
pi_7011623
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:39 schreef CartWOman het volgende:
Nog 2 dagen,-1,5 uur.

Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte als ik naar haar kijk...


Ik zit als Ting verschijnt wel altijd met de telefoon in m'n hand..om eventueel een instantie te bellen die haar op wil vangen na BB.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_7011777
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:40 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik zit als Ting verschijnt wel altijd met de telefoon in m'n hand..om eventueel een instantie te bellen die haar op wil vangen na BB.


Eigenlijk is het best een sneu meisje; je merkt dat ze totaal niet in het leven staat, ze heeft zoveel dingen gelaten om haar ouders niet teleur te stellen....
Zolang ze zich daar niet van losmaakt wordt het niets met Ting.
En in BB al helemáal niet...

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_7011926
Ik snap even iets niet helemaal geloof ik.
Stefan maakte haar toch duidelijk (op een vrouwvriendelijke en opbouwende manier) dat hij haar niet aan de harem ging toevoegen. Dat hij haar NIET als kandidate zag toch? Even later kreeg ik de indruk alsof Thing (die door Stefan tot twee keer toe is weggestemd!!! En niet omdat hij onbeheersbare gevoelens voor haar zou koesteren ?)de indruk bij Laurens wilde wekken van een andere Stefan die haar geweldig zag zitten omdat hij iedereen ziet zitten. Ze sprak alsof ze het Laurens erg naar de zin wou maken? Vergis ik me nou zo erg en snapte ik het niet helemaal omdat ze zo binnensmonds monotoon pruttelt? Maar Laurens kon ik volgen, die sprak toch verder door haar aangevertjes?
En.. ik had even het gevoel dat ze spijt had van haar misgok. Dat ze misschien bij Lau wel een kans had gehad¿¿¿ Wat gaat ze daar nog mee doen? Op de valreep haar maagdelijkheid kwijtraken op TV? Of moet ze dan blijven zitten tot BB6?
  dinsdag 26 november 2002 @ 23:01:35 #45
521 ruby
Hell yeah!
pi_7012058
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:55 schreef Lieve het volgende:
Ik snap even iets niet helemaal geloof ik.
Stefan maakte haar toch duidelijk (op een vrouwvriendelijke en opbouwende manier) dat hij haar niet aan de harem ging toevoegen. Dat hij haar NIET als kandidate zag toch? Even later kreeg ik de indruk alsof Thing (die door Stefan tot twee keer toe is weggestemd!!! En niet omdat hij onbeheersbare gevoelens voor haar zou koesteren ?)de indruk bij Laurens wilde wekken van een andere Stefan die haar geweldig zag zitten omdat hij iedereen ziet zitten. Ze sprak alsof ze het Laurens erg naar de zin wou maken? Vergis ik me nou zo erg en snapte ik het niet helemaal omdat ze zo binnensmonds monotoon pruttelt? Maar Laurens kon ik volgen, die sprak toch verder door haar aangevertjes?
En.. ik had even het gevoel dat ze spijt had van haar misgok. Dat ze misschien bij Lau wel een kans had gehad¿¿¿ Wat gaat ze daar nog mee doen? Op de valreep haar maagdelijkheid kwijtraken op TV? Of moet ze dan blijven zitten tot BB6?
Ik heb dat stukje een klein beetje gemist. Ja ja, ik stond ondertussen ook weer te kokkerellen enzo dus dan krijg je dat. Maar ik vrees dat Ting gewoon niet wil inzien dat Stefan haar niet moet. En omdat Ting een plaat voor haar hoofd heeft kan dit wel eens leiden tot stalking!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 26 november 2002 @ 23:02:11 #46
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7012073
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:55 schreef Lieve het volgende:
Ik snap even iets niet helemaal geloof ik.
Stefan maakte haar toch duidelijk (op een vrouwvriendelijke en opbouwende manier) dat hij haar niet aan de harem ging toevoegen. Dat hij haar NIET als kandidate zag toch? Even later kreeg ik de indruk alsof Thing (die door Stefan tot twee keer toe is weggestemd!!! En niet omdat hij onbeheersbare gevoelens voor haar zou koesteren ?)de indruk bij Laurens wilde wekken van een andere Stefan die haar geweldig zag zitten omdat hij iedereen ziet zitten. Ze sprak alsof ze het Laurens erg naar de zin wou maken? Vergis ik me nou zo erg en snapte ik het niet helemaal omdat ze zo binnensmonds monotoon pruttelt? Maar Laurens kon ik volgen, die sprak toch verder door haar aangevertjes?
En.. ik had even het gevoel dat ze spijt had van haar misgok. Dat ze misschien bij Lau wel een kans had gehad¿¿¿ Wat gaat ze daar nog mee doen? Op de valreep haar maagdelijkheid kwijtraken op TV? Of moet ze dan blijven zitten tot BB6?
Uit haar gemurmel maakt ik op dat ze zich verwonderde dat Stephan nog niet eens een heel klein beetje van haar gecharmeerd was...Terwijl hij van alle andere vrouwen wel iets meer wilde....Hierbij "polste" ze haar charmes bij Laurens....Die het arme kind nog wilde oppeppen door te zeggen dat hij ook wel een klein beetje van haar gecharmeerd was...Oftewel dat ze wel charmes had...Kind is gewoon wanhopig bezig...En heeft volgens mij een flinke deuk, in dat beetje zelfvertrouen wat ze heeft gekregen....Ze is nu hyper bezig om een beetje op te vallen..
  dinsdag 26 november 2002 @ 23:07:03 #47
521 ruby
Hell yeah!
pi_7012202
Doet Yorin eigenlijk nog aan opvang na BB? Of worden de bewoners aan hun lot overgelaten?

Dit is even een serieuze vraag.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_7012238
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:02 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Uit haar gemurmel maakt ik op dat ze zich verwonderde dat Stephan nog niet eens een heel klein beetje van haar gecharmeerd was...Terwijl hij van alle andere vrouwen wel iets meer wilde....Hierbij "polste" ze haar charmes bij Laurens....Die het arme kind nog wilde oppeppen door te zeggen dat hij ook wel een klein beetje van haar gecharmeerd was...Oftewel dat ze wel charmes had...Kind is gewoon wanhopig bezig...En heeft volgens mij een flinke deuk, in dat beetje zelfvertrouen wat ze heeft gekregen....Ze is nu hyper bezig om een beetje op te vallen..


Bedankt, ja dan snap ik het weer (voor zover Thing te volgen is )
pi_7012311
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:07 schreef ruby het volgende:
Doet Yorin eigenlijk nog aan opvang na BB? Of worden de bewoners aan hun lot overgelaten?

Dit is even een serieuze vraag.


Ik meen me te herinneren dat de bewoners na een exit een gesprek hebben met een psycholoog (Steven?? ) , wat zonodig nog vervolgd gaat worden.
Was eerdere jaren de procedure.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 26 november 2002 @ 23:14:42 #50
521 ruby
Hell yeah!
pi_7012373
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:11 schreef CartWOman het volgende:
Ik meen me te herinneren dat de bewoners na een exit een gesprek hebben met een psycholoog (Steven?? ) , wat zonodig nog vervolgd gaat worden.
Was eerdere jaren de procedure.
Ow, nou misschien komt het dan toch nog ooit goed met 'r.
Ik raad Ting overigens aan om Fok niet te bezoeken. Dat zou beetje een teleurstelling voor haar zijn ben ik bang.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 26 november 2002 @ 23:15:40 #51
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7012401
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:11 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat de bewoners na een exit een gesprek hebben met een psycholoog (Steven?? ) , wat zonodig nog vervolgd gaat worden.
Was eerdere jaren de procedure.


Mocht dit niet zo zijn...Invoeren dit jaar speciaal voor TING ...!!!
Ik dacht ook dat ze begeleid werden na afloop...
pi_7012438
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:14 schreef ruby het volgende:

[..]

Ow, nou misschien komt het dan toch nog ooit goed met 'r.
Ik raad Ting overigens aan om Fok niet te bezoeken. Dat zou beetje een teleurstelling voor haar zijn ben ik bang.


Nou, dan zijn er wel ergere topics geweest hoor!
Priscella heb ik hier ook niet meer teruggezien; was een fokster van het eerste uur...

Deze BB is veel te braaf.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_7012473
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:15 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Mocht dit niet zo zijn...Invoeren dit jaar speciaal voor TING ...!!!
Ik dacht ook dat ze begeleid werden na afloop...


Ting is idd iemand die het nodig zal hebben; de rest staat redelijk stevig in de schoenen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 26 november 2002 @ 23:21:04 #54
521 ruby
Hell yeah!
pi_7012545
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:17 schreef CartWOman het volgende:
Nou, dan zijn er wel ergere topics geweest hoor!
Priscella heb ik hier ook niet meer teruggezien; was een fokster van het eerste uur...

Deze BB is veel te braaf.


Ja inderdaad.. Priscella. Maar die was zelf ook niet zo heel erg waarvan je zegt..poeslief he? Ik kende haar niet zo goed, althans ik heb niet zo heel veel van haar gelezen, maar uit de reacties van anderen kon ik opmaken dat ze niet zo'n lekkertje was. En in BB zelf vond ik haar ook zeker niet de sympathiekste.

Ting die is meer een beetje zielig, zonder dit heel lullig te bedoelen.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_7012619
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:21 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. Priscella. Maar die was zelf ook niet zo heel erg waarvan je zegt..poeslief he? Ik kende haar niet zo goed, althans ik heb niet zo heel veel van haar gelezen, maar uit de reacties van anderen kon ik opmaken dat ze niet zo'n lekkertje was.


Nee, ze had een enorm grote bek; maar ik kon haar wel waarderen, ze was erg scherp en adrem.
Daar zagen we in het Huis helaas niets van terug; het flamen op Fok heeft ze daar niet doorgezet...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_7012737
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:21 schreef ruby het volgende:

[..]


Ting die is meer een beetje zielig, zonder dit heel lullig te bedoelen.


Voor haarzelf is het lullig.
Ze is zo aan het worstelen met de normen en waarden die haar cultuur (van haar ouders eigenlijk) met zich meebrengt; ze wil graag meedoen met de westerse cultuur maar dat lukt haar duidelijk nog niet.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 26 november 2002 @ 23:36:49 #57
521 ruby
Hell yeah!
pi_7012917
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Voor haarzelf is het lullig.
Ze is zo aan het worstelen met de normen en waarden die haar cultuur (van haar ouders eigenlijk) met zich meebrengt; ze wil graag meedoen met de westerse cultuur maar dat lukt haar duidelijk nog niet.
Ja en op één of andere manier ligt ze daardoor ook niet echt lekker in de groep bewoners. Het maakt niet uit in welk team ze terecht komt.
Af en toe komt ze ook met van die rare uitspraken of is ze op het verkeerde moment assertief.
Het klikt gewoon niet zo tussen Ting en mij.
Maar goed, vanaf donderdag zal het huis verleden tijd zijn voor haar...
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 27 november 2002 @ 01:07:05 #58
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7014172
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:36 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja en op één of andere manier ligt ze daardoor ook niet echt lekker in de groep bewoners. Het maakt niet uit in welk team ze terecht komt.
Af en toe komt ze ook met van die rare uitspraken of is ze op het verkeerde moment assertief.
Het klikt gewoon niet zo tussen Ting en mij.
Maar goed, vanaf donderdag zal het huis verleden tijd zijn voor haar...


Ik hoop dat ze donderdag thuis is...Zou gewoon beter zijn voor Ting en BB....Het mens word helemaal peuneveuuu, krijgt meteen een recept voor iets kalmerends mee denk/vermoed ik .....
  woensdag 27 november 2002 @ 01:16:45 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7014218
wrong topic
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 27 november 2002 @ 01:24:52 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_7014285
Ik ben benieuwd of ze die twee verkochte foto's nog in het huis mag signeren.
Lijkt me echt zo'n afscheidscadeautje van Hummie.....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_7014318
hehehehe

ik moet errug lachen...

Een bekende in BB?

  woensdag 27 november 2002 @ 01:36:01 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_7014361
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:29 schreef MurW het volgende:
hehehehe

ik moet errug lachen...

Een bekende in BB?


En, tevreden over het resultaat?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 27 november 2002 @ 01:37:49 #63
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7014369
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:29 schreef MurW het volgende:
hehehehe

ik moet errug lachen...

Een bekende in BB?


Ik het het even nagelezen en ben heel benieuwd waarom je nu zo moet lachen?? Vertell vertel en laat me meelachen
pi_7014382
tja, ik heb zelf geen tv , heb het dan ook een paar keer gezien, en vond erg een reet aan, maarwel gevolgd hiero bij jullie!


tevreden?
over Ting in het huis...?
mwah ik denk dat ze beter verdiend maar dat gevoel had ik al voordat ze er in ging...

pi_7014385
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:29 schreef MurW het volgende:
hehehehe

ik moet errug lachen...

Een bekende in BB?


Vertel man, is het echt zo'n lief teer vogeltje, of zit er IRL ook nog een snavel op?
pi_7014406
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:37 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ik het het even nagelezen en ben heel benieuwd waarom je nu zo moet lachen?? Vertell vertel en laat me meelachen


het is gewoon errug lachen om te lezen hoe jullie haar zien en beoordelen op wat jullie van haar zien in het huis.
Soms lullig (afkraken!!!) maar aan de andere kant, dat is het risico van het vak...
iig vermakelijk om vooral de psychologische dingentjes te lezen (al heeft ze zig natuurlijk te weing laten zien)
  woensdag 27 november 2002 @ 01:44:42 #67
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7014412
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:40 schreef MurW het volgende:
tja, ik heb zelf geen tv , heb het dan ook een paar keer gezien, en vond erg een reet aan, maarwel gevolgd hiero bij jullie!


tevreden?
over Ting in het huis...?
mwah ik denk dat ze beter verdiend maar dat gevoel had ik al voordat ze er in ging...


Had ze niet beter aan expeditie Robinson mee kunnen doen dan i.p.v. bijv. Nolleke....Had ze gewoon diep de bossies in kunnen rennen voor Tong/ting momenten
pi_7014444
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:44 schreef MurW het volgende:

[..]

het is gewoon errug lachen om te lezen hoe jullie haar zien en beoordelen op wat jullie van haar zien in het huis.
Soms lullig (afkraken!!!) maar aan de andere kant, dat is het risico van het vak...
iig vermakelijk om vooral de psychologische dingentjes te lezen (al heeft ze zig natuurlijk te weing laten zien)


Welkom in de wondere-wereld van het BB forum
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_7014447
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:40 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Vertel man, is het echt zo'n lief teer vogeltje, of zit er IRL ook nog een snavel op?


IRL is ze zeker geen lief vogeltje, ik denk dat ze een beetje is overvallen en een soort van verlamd in het huis is geworden voor zover ik het heb begrepen...en dat is natuurlijk jammer!!!
maar ik zal blij zijn als ze weer terug is...:)

en nu lekker slapen!!!

gr.
MurW

  woensdag 27 november 2002 @ 01:52:06 #70
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7014467
Best Murw...
Ik begrijp best dat je voor Ting op wil komen hoor...Je moet het hier ook niet al te serieus nemen, wij zien maar momentopnames...En Ting zal ook best heel veel goede dingen hebben...Ik vind haar vooral TE lief voor dit programma...Misschien komt ze daardoor niet goed uit de verf...Maar kijk eens objectief en vertel wat je ziet van Ting...??
pi_7014480
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:49 schreef MurW het volgende:

[..]

en nu lekker slapen!!!


Da's een goed plan! Bedankt voor je info.
En, kom je donderdag-avond gezellig meeposten?
  woensdag 27 november 2002 @ 02:11:03 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_7014558
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:49 schreef MurW het volgende:
IRL is ze zeker geen lief vogeltje, ik denk dat ze een beetje is overvallen en een soort van verlamd in het huis is geworden voor zover ik het heb begrepen...en dat is natuurlijk jammer!!!
Dat is niet wat ik gehoord heb van mensen die haar IRL kennen.
Daar was ze net zo verlegen en terughoudend als in het huis.
Misschien heeft ze gewoon een jaartje of 3 nodig om op stoom te komen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_7015543
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:49 schreef MurW het volgende:

[..]
maar ik zal blij zijn als ze weer terug is...:)


Jij liever dan ik! Ik heb m`n dosis Ting voor de komende 60 jaar wel gehad!
Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_7034338
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:40 schreef MurW het volgende:
tja, ik heb zelf geen tv , heb het dan ook een paar keer gezien, en vond erg een reet aan, maarwel gevolgd hiero bij jullie!


tevreden?
over Ting in het huis...?
mwah ik denk dat ze beter verdiend maar dat gevoel had ik al voordat ze er in ging...


Ze had echt beter thuis kunnen blijven hoor....
pi_7040496
quote:
Op donderdag 28 november 2002 01:05 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ze had echt beter thuis kunnen blijven hoor....


Ja, foutje in de casting misschien?
pi_7041918
Sorry Ting, moet je exit missen vanavond.......





Een prettig leven nog verder!

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  donderdag 28 november 2002 @ 15:51:05 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_7042294
quote:
Op donderdag 28 november 2002 15:32 schreef Remquito het volgende:
Sorry Ting, moet je exit missen vanavond.......


De Chinese gemeenschap is druk aan het SMS-en en ze zwaaien, samen met Ting, vrolijk terug.



































[Dit bericht is gewijzigd door APK op 28-11-2002 15:54]

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 28 november 2002 @ 15:53:44 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_7042361
Dat is trouwens zo'n 3D zoekplaatje hierboven, als je heel lang kijkt verschijnt een voorstelling.
Degene die als eerste het goede antwoord zegt mag van Grobbenkuiken een totaal irelevant onzin-topic openen in het BB-forum.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 28 november 2002 @ 16:08:54 #79
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_7042705
quote:
Op donderdag 28 november 2002 15:53 schreef APK het volgende:
Dat is trouwens zo'n 3D zoekplaatje hierboven, als je heel lang kijkt verschijnt een voorstelling.
Degene die als eerste het goede antwoord zegt mag van Grobbenkuiken een totaal irelevant onzin-topic openen in het BB-forum.
Jaaaa, ik zie het: het beroemde Ting-momentje!
eurobilltracker.com
pi_7043030
quote:
Op donderdag 28 november 2002 15:53 schreef APK het volgende:
Dat is trouwens zo'n 3D zoekplaatje hierboven, als je heel lang kijkt verschijnt een voorstelling.
Degene die als eerste het goede antwoord zegt mag van Grobbenkuiken een totaal irelevant onzin-topic openen in het BB-forum.
Hoeveel paddo's moet je eten bij het kijken??
  donderdag 28 november 2002 @ 16:25:11 #81
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_7043048
Ik zie een............... GEEST !!

(oh wacht verkeerde topic geloof ik)

pi_7043393
quote:
Op donderdag 28 november 2002 15:51 schreef APK het volgende:

De Chinese gemeenschap is druk aan het SMS-en en ze zwaaien, samen met Ting, vrolijk terug.


lachen die smilies met die spleetogen!

Maar het mag niet baten, Hummie heeft schijt aan China

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_7047769
Nou Thing. Uh Ting. Je doet het tot nu toe beter dan ik had verwacht in de tussenstand.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_7048381









pi_7048410
Nou dag Ting...
pi_7048471
Jammer hoor. Ik vond zowel Ting als Margriet leuk. Ben blij dat Margriet er nog in zit, maar vind het ook jammer dat Ting er uit is.

En de manier hoe het gegaan is...

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_7050495
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:49 schreef MurW het volgende:

[..]

IRL is ze zeker geen lief vogeltje, ik denk dat ze een beetje is overvallen en een soort van verlamd in het huis is geworden voor zover ik het heb begrepen...en dat is natuurlijk jammer!!!
maar ik zal blij zijn als ze weer terug is...:)

en nu lekker slapen!!!

gr.
MurW


Tja, niet persoonlijk hoor, maar ze heeft best veel laten zien. Veel van de bochten en krochten uit haar binnenste. Dus als je je manifesteert binnen een wegstem spel vraag je om emoties en gevoelens van toeschouwers en red je het niet met 'in werkelijkheid lief ' zijn. Het ging hier niet om werkelijk en misschien gaat het wel nooit ergens om werkelijk. Hoe ben je en wie ben je en hoe zien anderen dat? Bij mijn weten heeft Ting heel duidelijk gemaakt dat haar zelfbeeld vooral met, voor en vooral door anderen is gevormd en ik heb haar niet op zoek zien gaan naar de werkelijke Ting. Ik zie geen mens die zich zelfbewust neerzet met een boodschap over een eigengevormd zelfbeeld. Ik heb een vrouw gezien die zich aan puberale verliefdheid en onzekerheid te buiten ging en die bovenal de worstelingen in haar leven willde tonen binnen een door haarzelf verkozen perspektief. Ze had binnen die kaders niet genoeg te bieden. Dat zegt niets over haar werkelijke persoonlijkheid, maar ik weet niet of ze die wel wil hebben. In deze vorm toonde ze een onzeker meisje wiens leven is geleefd voor en door anderen en haar enige doel lijkt wel het vinden van nieuwe vormgevers. Leven is een keuze, net als je leven uit handen geven aan je omgeving. Het spijt me wel voor haar dat ieder mens meteen zoekt naar iets dat bruikbaar is voor zichzelf in hun eigen leven. De meeste mensen hebben er dus meer aan dat een Margriet daar sterk loopt te zijn. Dat is geen keuze tegen of narigheid, dat is een doel hebben om iets te volgen. Het kon mij niet boeien hoe Ting stil zat te hopen, wachtend op een sterke vormgever.
Als ik het niet goed zag? Spijt me dat! Ik hoop voor haar op zelfstandigheid en een gelukkig leven aan de andere kant van de lens.
pi_7050660
Jeetje, Lieve, wat een goede karakterschets!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_7050785
quote:
Op donderdag 21 november 2002 21:48 schreef thurminator het volgende:
Helaas voor de fans onder ons, maar ze word er volgende week echt wel uitgegooid hoor.
Ik had wel gelijk he
  vrijdag 29 november 2002 @ 01:33:10 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_7053717
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:25 schreef Maerycke het volgende:
Ik zie een............... GEEST !!
Jij hebt gewonnen!!!!!

ga je gang!

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_7054293
Hey Lieve,
Wat een verhaal,
ff nog een laatste reactie...
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:49 schreef Lieve het volgende:

[..]

Tja, niet persoonlijk hoor, maar ze heeft best veel laten zien. Veel van de bochten en krochten uit haar binnenste. Dus als je je manifesteert binnen een wegstem spel vraag je om emoties en gevoelens van toeschouwers en red je het niet met 'in werkelijkheid lief ' zijn. Het ging hier niet om werkelijk en misschien gaat het wel nooit ergens om werkelijk. Hoe ben je en wie ben je en hoe zien anderen dat?


Het ging natuurlijk eigenlijk wel om een werkelijkheid. Maar ik denk dat ze dus niet op haar plek was in het huis. Dat ze dus gewoon niet in dit soort onzin thuis hoort. Maar ja das mijn mening...
Het is natuurlijk ook een spel en iedereen reageerd op zn eigen maniet om te overleven. Wij kijkers zijn natuurlijk op zoek naar aktie en tja dat heeft ze gewoon niet geboden omdat ze zich terugtrok uit angst voor cameras en omdat ze zich in een onvrije omgeving begaf. (natuurlijk heeft ze zelf die keuze gemaakt om hier aan mee te doen...)
quote:
Bij mijn weten heeft Ting heel duidelijk gemaakt dat haar zelfbeeld vooral met, voor en vooral door anderen is gevormd en ik heb haar niet op zoek zien gaan naar de werkelijke Ting.
Hier denk ik dat je niet gelijk hebt want ik kan je verzekeren dat ze eigenlijk een eenling is en zich niet door anderen laat vormen. Aan de andere kant wat natuurlijk wel heel grappig is dat jij zegt dat ze zich laat vormen en dat dat natuurlijk precies is wat wij hier aan het doen zijn. Wij maken en vormen juist een beeld van haar en de anderen. Het verschil is met real life is dat we alleen maar toeschouwer zijn en dat er ook nog gefilterd word door een regie maar ook dat we iemand zien in alle staten van de dag. En dan ook nog s in omstandigheden die natuurlijk niet helemaal normaal zijn. Ik geloof verder idd ook niet dat zij 'de werkelijke Ting' had kunnen vinden in het huis. Ik denk juist dat ze daar vrijheid voor nodig heeft.
quote:
Ik zie geen mens die zich zelfbewust neerzet met een boodschap over een eigengevormd zelfbeeld. Ik heb een vrouw gezien die zich aan puberale verliefdheid en onzekerheid te buiten ging en die bovenal de worstelingen in haar leven willde tonen binnen een door haarzelf verkozen perspektief. Ze had binnen die kaders niet genoeg te bieden.
klopt ook wel voor een deel, denk ik. En ik denk dat dat verkozen perspectief door haar gekozen was op grond van de omstandigheden in het huis. Wat ik van haargezien heb was ze zich erg bewust van het feit dat ze gefilmd werd. Ik denk dat ze dat constant had en zich daardoor niet kon uiten op een wat ontspannender manier.
quote:
Dat zegt niets over haar werkelijke persoonlijkheid, maar ik weet niet of ze die wel wil hebben. In deze vorm toonde ze een onzeker meisje wiens leven is geleefd voor en door anderen en haar enige doel lijkt wel het vinden van nieuwe vormgevers.
Leven is een keuze, net als je leven uit handen geven aan je omgeving.
Tja hier ben ik het dus niet mee eens maar voor jou is dit natuurlijk de waarheid geworden en dat heb ik boven al een btje uitgelegd wat de redenen van dit 'verkeerde' of vervormd beeld kunnnen zijn.
verder props natuurlijk voor je zin over 'het leven en de keuze'.
quote:
Het spijt me wel voor haar dat ieder mens meteen zoekt naar iets dat bruikbaar is voor zichzelf in hun eigen leven. De meeste mensen hebben er dus meer aan dat een Margriet daar sterk loopt te zijn. Dat is geen keuze tegen of narigheid, dat is een doel hebben om iets te volgen.
Het kon mij niet boeien hoe Ting stil zat te hopen, wachtend op een sterke vormgever.
Als ik het niet goed zag? Spijt me dat! Ik hoop voor haar op zelfstandigheid en een gelukkig leven aan de andere kant van de lens.
Het kon mij dus ook helemaal niet boeien hoe zij daar zat en nogmaals de term miscasting (hihi) is op zijn plaats. Je hoeft je verder niet lullig te voelen voor haar want ik denk dat het een opluchting voor dr was dat ze uit dat huis weg kon gaan. Althans zo zag het er wel uit...Op het moment dat ze zeker wist dat ze eruitging zag ik iig weer een Ting terug die ik meer herkende dan 5 minuten daarvoor.
Ik hoop dr snel te spreken en ben erg benieuwd naar hoe ze het zelf gehad heeft!!!

En wat ik wel weet is dat ze iig wel al iets bereikt heeft hiermee, iets wat voor haar heel erg belangrijk is. Je moet hierbij denken aan een bruggetje over de kloof tussen een nederlands (kunstzinnig) meisje en haar chinese ouders die zeker trots nu kunnen zijn op hun manier. (hoe vreemd dat mischien is)
Eind goed al goed (hoop ik)

en nu weer lekker slapen!!!

gr.
MurW

pi_7063218
Iedereen is de moeite waard

Stille wateren hebben diepe gronden. Maar dat wisten we van Ting natuurlijk al. Op de redactie lichtte ze weer een tipje van haar mysterieuze sluier op.

Ting je geloofde geen moment dat je mocht blijven toch?
Inderdaad, ik had zo verwacht dat ik zou gaan dat ik bleef twijfelen aan de manier waarop Margriet wegging. Ik weet zo langzamerhand wel dat je bij Big Brother alles kunt verwachten, mensen gaan zelfs naar Uganda. Dus wat dat betreft, ja, ik had zon vermoeden dat er nog een staartje zat aan deze exitprocedure.

Wie zou jij vanavond genomineerd hebben?
Wouter. We hebben er echt aan gewerkt, ik heb twee gesprekken met hem gevoerd maar die band die kwam maar niet. En dan kan ik heel duidelijk zeggen dat er andere mensen waren met wie mijn band hechter was.

Jij bent een soapfan hè, gaan we jou zien in GTST?
Nou ja soapfan, alleen Goede Tijden hoor. Ik zou het heel graag willen maar ik denk dat ik geen goede actrice ben. Ik kan namelijk absoluut niet liegen en geen pokerface ophouden. Helaas want het lijkt me wel reuze leuk, het zijn namelijk echt een beetje mijn vrienden.

Wat die pokerface betreft, ik vind het moeilijk om te zien wat er echt in je om gaat. Moet iemand jou heel goed kennen voordat hij weet wie Ting is?
Misschien wel. Mijn echte vrienden zien wel of ik het moeilijk heb of wanneer ik blij ben. Het is zon meeslepend project dat merk je wel als mensen zeggen dat ze zelfs hun eigen telefoonnummer niet meer weten. Maar ik kan mezelf heel goed beheersen en vind dat dat ook moet want anders kan ik er niet voor anderen zijn.

Voor anderen zijn? Wie is er dan voor Ting?
Dennis was er voor mij, Mustapha en ook met Laurens kon ik goed opschieten.

En Stefan dan, ik kreeg de indruk dat jij hem wel zag zitten?
Hoe komen jullie daar nu bij? Jullie kijken toch 24 uur per dag? Ik heb echt geen zwak voor Stefan. Weet je, die klik is er gewoon niet. Ik geloof jullie bijna niet. Heb je nooit gezien wat ik hem allemaal in de badkamer heb gezegd? Hij kwam naar mij toe dat hij het er moeilijk mee had.
Waarmee?
Met zijn gevoelens. Het is juist het omgekeerde.

Oh, dus Stefan vindt jóu leuk, waarom ben je daar niet op in gegaan?
Ik ben niet verliefd op hem. Ik vind hem leuk maar niet leuk leuk.

Zat er iemand tussen die leuk leuk was?
Niet echt. Er zijn wel heel veel karaktereigenschappen bij de mannen aanwezig waar ik verliefd op kan worden. Ik word bijvoorbeeld verliefd als iemand mij vertelt hoeveel hij van zijn vriendin houdt.

Ik heb het idee dat je alles wilde weten van anderen en dat je weinig over jezelf los liet?
Oh nou ik heb genoeg verteld hoor, spoel de beelden maar terug.

Ting, hoe kun je na zoveel dagen in een snelkookpan van emoties zoals je het Huis zelf vaak noemde, jezelf zo in de hand houden. Er is toch vast wel een moment geweest waarop je eigenlijk keihard had willen huilen of schreeuwen?
Niet vaak maar als ik me rot voelde ging ik buiten even springen en mijn agressie wegbeuken, dan kon ik er weer tegenaan.

Kun je je voorstellen dat het tijd kost voordat mensen snappen wat erin jou omgaat en dat je dat bij dit project nominaties oplevert?
Misschien. Ja, eigenlijk wel maar ik ben gewoon Ting hoor en alles aan mij is echt, maar iedereen heeft geheimen.

Hebben we dan wel de echte Ting gezien?
Zeker, bepaalde aspecten zijn echt Ting. Ik kan echt wel fel uit de hoek komen maar ben over het algemeen vrij rustig en optimistisch. Ik heb dan wel een zachte stem, maar als mensen over me heen willen walsen laat ik dat echt niet toe.

Had je verwacht dat Big Brother zo meeslepend voor je zou zijn?
Nee, ik dacht twee weken en dan lig ik eruit.
Hoezo zou jij er na twee weken uitliggen?
Omdat in Nederland de LPF ook heel veel stemmen krijgt, haha. Met andere woorden: als je enigszins afwijkt van het normale vinden veel mensen dat minder leuk. De grootste gemene delers zijn vaak het populairst.

Je houdt niet van dominante types had jij gezegd. Wie in Huis is volgens jou dominant?
Daar geef ik geen antwoord op. Laat mensen zelf maar kijken en dat beslissen.

Heb je meer girlpower nu je zolang met dit project bezig geweest bent?
Nee hoor, ik ben gewoon dezelfde gebleven. Met die girlpower zat het wel goed.

Vind je het eng dat je nu een bekende Nederlander bent?
Nu nog niet. Ik kan me daar nog niets bij voorstellen. Ik kijk wel wat erop me afkomt.

Wat zou jij willen dat mensen die naar Big Brother kijken van jou geleerd zouden hebben?
Van mij? Ik hoop dat mensen wat begripvoller naar elkaar zijn. Dat er meer tolerantie naar elkaar toe is. Dat mensen geduld met elkaar hebben en beter naar elkaar luisteren. Ieder mens is de moeite waard.

Je hebt in de Dagboekkamer gezegd dat je niet tevreden over jezelf was, hoe zit dat?
Een mens is nooit tevreden met zichzelf. Maar ik ben wel tevreden hoor. Het blijft de grootste prestatie om jezelf te blijven.

Je hebt ook eerlijk gezegd dat je jaloers was op Stefan en Margriet toen zij naar Uganda mochten. Dat vond ik zo eerlijk van je.
Vind je dat? Ik vind jaloers zijn eigenlijk een zwakte.

Dat vind ik helemaal niet, ik vind het knap dat je zo menselijk eerlijk durft te zijn.
Oh nou, dank je wel.

En wat ga je doen als je straks thuis bent?
Ik ga lekker met mijn ouders mee, daarna mijn opgespaarde beltegoed opmaken. Tuurlijk ga ik alles op televisie volgen en in januari ga ik denk ik op reis.

En dan is het tijd voor Ting om eindelijk haar ouders in de armen te sluiten en Dennis een dikke pakkerd te geven. In haar mooie zwarte rok daalt de mysterieuze vrouw de trap af. Niet na ons eerst succes gewenst te hebben want zo is ze: bescheiden, gevoelig, mooi en intelligent. Ting, we gaan je missen.

bron : de BB site

  vrijdag 29 november 2002 @ 18:09:18 #93
6941 APK
Factual, I think.
pi_7063882
Zelfs haar afscheids-interview is
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 30 november 2002 @ 01:59:08 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7070553
Die vraag/opmerking over Stefan.... zit ze nou keihard te liegen of hebben wij bepaalde dingen niet gezien?

Het begint er steeds meer op te lijken dat BB een geheel eigen wending geeft aan de gebeurtenissen.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7070625
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Die vraag/opmerking over Stefan.... zit ze nou keihard te liegen of hebben wij bepaalde dingen niet gezien?

Het begint er steeds meer op te lijken dat BB een geheel eigen wending geeft aan de gebeurtenissen.


heel eigenaardig, maar ik kan me wel herinneren dat ze dat in het huis ook heeft gezegd, "misschien is het wel andersom en is Stefan verliefd op mij".

anyway, zou me van de mr. eros niets verbazen eik, als hij haar die indruk heeft gegeven door iets intiems te zeggen.

  zaterdag 30 november 2002 @ 02:18:09 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7070725
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 02:07 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

heel eigenaardig, maar ik kan me wel herinneren dat ze dat in het huis ook heeft gezegd, "misschien is het wel andersom en is Stefan verliefd op mij".

anyway, zou me van de mr. eros niets verbazen eik, als hij haar die indruk heeft gegeven door iets intiems te zeggen.


Dat kan ik me ook herinneren.... maar ik kan me ook herinneren dat ze zeer onder de indruk was van Stefan en die voice over heeft volgens mij ook wel eens toespelingen gemaakt over haar gevoelens voor Stefan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7072202
Hoezo plaat voor d'r kop.
pi_7072465
cameralens voor haar ogen, het zal de lichtinval van het diafragma zijn geweest ?
pi_7072487
pi_7683909
What the fuck. Het forum gaat bijna dicht dus deze krijgt van mij een schop omhoog! Ting!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 14:57:45 #101
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7685651
Ting komt in de playboy trouwens. Voor de liefhebbers.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 16:00:36 #102
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7686985
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 14:57 schreef Christine het volgende:
Ting komt in de playboy trouwens. Voor de liefhebbers.

Leuke grap! De meest preutse bewoonster die, als je haar de kans had gegeven, in een winterjas onder de douche was gaan staan in de Playboy?

Besides, voor de Playboy heb je toch borsten nodig?

Back in town
pi_7687042
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 14:57 schreef Christine het volgende:
Ting komt in de playboy trouwens. Voor de liefhebbers.
Zelf, of gaat ze kiekjes schieten voor de playboy?
  vrijdag 3 januari 2003 @ 16:04:04 #104
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7687075
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:11 schreef cuall het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Back in town
  † In Memoriam † vrijdag 3 januari 2003 @ 17:33:27 #105
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7688913
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 14:57 schreef Christine het volgende:
Ting komt in de playboy trouwens. Voor de liefhebbers.
Speciale oplage van 100 stuks voor familie zeker?

  † In Memoriam † vrijdag 3 januari 2003 @ 19:21:16 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7690509
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 14:57 schreef Christine het volgende:
Ting komt in de playboy trouwens. Voor de liefhebbers.
Zijn die er dan?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 januari 2003 @ 20:33:27 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_7692055
Een interview met Ting ?

Ze was in het huis al niks zeggend.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 3 januari 2003 @ 20:44:48 #108
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7692273
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 19:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zijn die er dan?


Weet ik het....

Ik weet alleen dat ze in de playboy komt. Dit verhaal komt rechtstreeks van haarzelf, dus het zal wel waar zijn.

  vrijdag 3 januari 2003 @ 20:46:35 #109
2018 PC eend
relativist
pi_7692312
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 16:00 schreef Elbutre het volgende:

[..]

Besides, voor de Playboy heb je toch borsten photoshop nodig?


When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:29:14 #110
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7693138
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 16:00 schreef Elbutre het volgende:

[..]

Leuke grap! De meest preutse bewoonster die, als je haar de kans had gegeven, in een winterjas onder de douche was gaan staan in de Playboy?

Besides, voor de Playboy heb je toch borsten nodig?


Het is echt waar hoor
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:37:56 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7693308
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:29 schreef Christine het volgende:
Het is echt waar hoor
Onvoorstelbaar! Sandra schreef het laatst ook al maar ik kon het niet geloven. Ze zal wel echt dringend geld nodig hebben of ze heeft in het huis een heel erg preuts masker opgezet!
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:45:07 #112
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7693447
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar! Sandra schreef het laatst ook al maar ik kon het niet geloven. Ze zal wel echt dringend geld nodig hebben of ze heeft in het huis een heel erg preuts masker opgezet!


In haar afscheidsinterview van het BB huis had Ting al wel aangegeven dat ze zich in het huis wat preutser heeft opgesteld.

Bovendien: Ting is zelf fotograaf. Ik denk dat ze al in d'r hoofd heeft hoe het er ongeveer uit moet gaan zien, en doordat ze fotograaf is, zal ze daar wel wat invloed op hebben.

  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:47:32 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7693501
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:45 schreef Christine het volgende:
In haar afscheidsinterview van het BB huis had Ting al wel aangegeven dat ze zich in het huis wat preutser heeft opgesteld.

Bovendien: Ting is zelf fotograaf. Ik denk dat ze al in d'r hoofd heeft hoe het er ongeveer uit moet gaan zien, en doordat ze fotograaf is, zal ze daar wel wat invloed op hebben.


Ik ben toch wel benieuwd!
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:48:46 #114
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7693528
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben toch wel benieuwd!


Misschien verdient ze wel een plekje in je fotogallerie boven het bed??
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:53:17 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7693629
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:48 schreef Christine het volgende:
Misschien verdient ze wel een plekje in je fotogallerie boven het bed??
In ieder geval niet op mijn website.... PB is
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7697098
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 21:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

In ieder geval niet op mijn website.... PB is


Waarom niet

Naakt is ze misschien toch nog wel te pruimen!

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  zaterdag 4 januari 2003 @ 03:28:33 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700023
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 00:21 schreef Remquito het volgende:
Waarom niet

Naakt is ze misschien toch nog wel te pruimen!


Als je PB pix op je website plaatst heb je zo iemand aan de deur staan die de hele boel in beslag neemt. En geloof me, ik kan het weten!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7700253
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 03:28 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je PB pix op je website plaatst heb je zo iemand aan de deur staan die de hele boel in beslag neemt. En geloof me, ik kan het weten!


oeh, vertel!
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:05:44 #119
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700305
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:00 schreef Tante Bep het volgende:
oeh, vertel!
Ach, je kent het verhaal wel. Bel gaat, 10 man voor de deur... nemen alles in beslag. Advocaat in de arm nemen, rechtzaak.... enz enz enz.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7700309
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach, je kent het verhaal wel. Bel gaat, 10 man voor de deur... nemen alles in beslag. Advocaat in de arm nemen, rechtzaak.... enz enz enz.


omdat er een vunzige foto op je PB site stond

tuurlijk ken ik dat verhaal!

  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:08:40 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700322
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:06 schreef Tante Bep het volgende:
omdat er een vunzige foto op je PB site stond

tuurlijk ken ik dat verhaal!


Omdat het barste van de PB foto's op mijn site (PB foto's zijn nooit vunzig btw) ... En dat mag niet! Op 99.9% van de foto's zit copyrights en die mag je dus niet op je site plaatsen. PB doet daar vooral moeilijk over omdat ze dat omzet van het nieuwste PB magazine scheelt!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7700341
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Omdat het barste van de PB foto's op mijn site (PB foto's zijn nooit vunzig btw) ... En dat mag niet! Op 99.9% van de foto's zit copyrights en die mag je dus niet op je site plaatsen. PB doet daar vooral moeilijk over omdat ze dat omzet van het nieuwste PB magazine scheelt!


ah de koppiewraatsj
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:16:45 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7700388
edit

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 04-01-2003 04:28]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7700408
Sjees en toen in 1 cel met zo'n hele grote neger? *angstig kijkt*
  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:37:49 #125
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_7700631
Ting in de Playboy, goeie genade what's next?
Ik probeer me voor te stellen hoe de redactie van PB hier over heeft vergaderd: "Kom we moeten dit jaar in ons januarinummer weer een BB-bewoner in ons blad hebben. Wie heeft de voorkeur van de 10 dames uit het Huis? ... ... Ting? ... ... ja Ting? ... Unaniem Ting? Dan doen we Ting."
Dat kan toch niet?!
'Beam me up Scotty'
pi_7700713
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:37 schreef Blackadder2 het volgende:
Wie heeft de voorkeur van de 10 dames uit het Huis? ... ... Ting? ... ... ja Ting? ... Unaniem Ting? Dan doen we Ting."
Dat kan toch niet?!
Wanhopig daar bij PB?
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zaterdag 4 januari 2003 @ 12:25:47 #127
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7702038
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:51 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Wanhopig daar bij PB?


Het lijkt me eerder haar eigen idee.

*TRINGGGG*
PB > Goedenmiddag, met de playboy
Ting > Hallo, met Ting. Weet u wie ik ben?
PB > Wie u bent? Ting zegt u? Nee sorry, ik ken geen Ting.
Ting > Echt niet? Ik heb in Big Brother gezeten.
PB > Ah, Big Brother. Ja, daar kijken wij nooit meer naar.
Ting > Oh echt niet? Het was erg leuk namelijk.
PB > Ik heb niet het idee iets gemist te hebben.
Ting > Maar goed, ik wou vragen of ik als BB dame in jullie blad mag poseren.
PB > Hmm... interessant voorstel. Jij hebt dus in BB gezeten?
Ting > Ja...
PB > Sja, we moeten inderdaad nog wel iemand uit BB in het blad hebben dit jaar. Ben je al naakt op TV geweest?
Ting > Nee hoor, ik heb netjes in bikini gedouched. Jullie hebben dus de primeur.
PB > Ah oke. Maar zo'n fotoreportage gaat niet zomaar even, natuurlijk.
Ting > Nee, daar heb ik aan gedacht. Ik wil jullie er wel voor betalen?
PB > Kijk, dat klinkt beter. Welk bedrag had je in gedachten?
etc. etc.

Of misschien heeft PB wel alle BB dames gevraagd, en is Ting de enige die gereageerd heeft??

pi_7702227
Of ze vonden het tijd voor een leuke Aziate in de Playboy.
  Moderator zaterdag 4 januari 2003 @ 13:39:59 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_7702776
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 04:18 schreef Tante Bep het volgende:
Sjees en toen in 1 cel met zo'n hele grote neger? *angstig kijkt*
Scanman heeft ooit, na flink wat baco's in de Clib, eens onthuld dat hij "ervaring heeft opgedaan" met hetzelfde geslacht, dus misschien was dat wel met die grote neger.

On topic: dat Ting het doet verbaast me, maar het is wel snel geld verdienen met relatief weinig inspanning. Die foto's die ze zelf maakt, zullen haar per jaar een stuk minder cash opleveren dan ze nu verdient door te poseren.
En de PB-fotografen en -fotosoepers zullen misschien zélfs van Ting nog wel iets weten te maken dat je in een toegeeflijke bui als sexy zou kunnen bestempelen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 5 januari 2003 @ 08:24:38 #130
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_7716124
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 12:25 schreef Christine het volgende:

[..]

Het lijkt me eerder haar eigen idee.

*TRINGGGG*
PB > Goedenmiddag, met de playboy
Ting > Hallo, met Ting. Weet u wie ik ben?
PB > Wie u bent? Ting zegt u? Nee sorry, ik ken geen Ting.
Ting > Echt niet? Ik heb in Big Brother gezeten.
PB > Ah, Big Brother. Ja, daar kijken wij nooit meer naar.
Ting > Oh echt niet? Het was erg leuk namelijk.
PB > Ik heb niet het idee iets gemist te hebben.
Ting > Maar goed, ik wou vragen of ik als BB dame in jullie blad mag poseren.
PB > Hmm... interessant voorstel. Jij hebt dus in BB gezeten?
Ting > Ja...
PB > Sja, we moeten inderdaad nog wel iemand uit BB in het blad hebben dit jaar. Ben je al naakt op TV geweest?
Ting > Nee hoor, ik heb netjes in bikini gedouched. Jullie hebben dus de primeur.
PB > Ah oke. Maar zo'n fotoreportage gaat niet zomaar even, natuurlijk.
Ting > Nee, daar heb ik aan gedacht. Ik wil jullie er wel voor betalen?
PB > Kijk, dat klinkt beter. Welk bedrag had je in gedachten?
etc. etc.

Of misschien heeft PB wel alle BB dames gevraagd, en is Ting de enige die gereageerd heeft??


Ha Christine, briljant! Daar kan ik niet tegenop hoor, zo moet het wel ongeveer gegaan zijn!

p.s. Wil jij ook meehelpen om het 'Jeanette wint BB4!!!!!!' - topic bovenaan te houden??! ...Goh laat ik nou denken dat ik de goeie persoon hierop heb aangesproken...

'Beam me up Scotty'
  maandag 6 januari 2003 @ 20:29:56 #131
16715 Mylene
*schatje*
pi_7745941
Ting in de Playboy
Is zij nu ineens vergeten wat haar ouders wel niet zullen denken.
  maandag 6 januari 2003 @ 20:42:19 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7746195
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:29 schreef schatje het volgende:
Ting in de Playboy
Is zij nu ineens vergeten wat haar ouders wel niet zullen denken.
Dat vroeg ik me ook gelijk af. Blijkbaar maakt het nu opeens niet meer uit. Het lijkt er meer en meer op dat Ting een enorm masker op heeft gehad in het huis.
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')