Ik heb nu 1 kat om care voor te takenquote:Op donderdag 10 december 2015 15:09 schreef Vance het volgende:
Owja voor ik zo vort ga: Blaadjes heb je nog wat fotoo's van de kwartels?
Ik heb gelezen dat ze 3 a 4 maal per dag voer moeten hebben en verzorgd moeten worden en dat lukt me niet helaas.
[b]Ik hou het dus eerst maar bij 2 katten
Take Care.
lief hoorquote:Op donderdag 10 december 2015 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 kat om care voor te taken![]()
Ja heb het gezienquote:Op donderdag 10 december 2015 14:49 schreef Vance het volgende:
Aloha:)
Hey Divje Strictoaster is weer volop bezig met SC4 en Cities Skyline.
jooooowwwwwquote:
Haha coolquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
jooooowwwww
paar weken geleden had ik hier filmpje neergezet wat oud huisgenoot had geplaatst.
we hebben de eerste prijs gewonnen.
http://www.tubantia.nl/re(...)ngsfilmpje-1.5529992
voor de gene die m bekeken hebben super bedankt![]()
GozerT!quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:20 schreef Divje het volgende:
Hola Amigooooo
hahahahahahaaaa dat ajax hahaha
Singhquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GozerT!
Hahaha, lekker he. En dat die Singh nog scoort ook
.
En dat in deze poulequote:Op vrijdag 11 december 2015 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Singhwist niet eens dat die bij Molde speelt
Was het wel errug eens met Wimmie gisteren. Zat me (doe ik altijd wel maar nu meer) zó te ergeren aan die De Boer he, met z'n slappe gelul en gelatenheid alsof het normaal is om zo uit de EL te gaan..wat een flapdrol.
Precies! Dat was ons in deze poule ook wel geluktquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat in deze poule. Ik zou me doodschamen. Wij waren vorig jaar groepswinnaar
. In een poule met Sevilla
.
Hahaha inderdaad. Beetje onze punten in Europa vernaggelen. Klootzakjes.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies! Dat was ons in deze poule ook wel gelukt
Opheffen dat clubje.
Zit nu te denken he dat het best wel fucking tof zou zijn geweest als wij EL hadden gespeeld in deze poule. Kuyt z'n oude cluppie en onze schotse vrienden van Celticquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad. Beetje onze punten in Europa vernaggelen. Klootzakjes.
Haha, dat zou inderdaad wel tof zijn geweest ja. Molde had nog Singh, dus met elke club wel een connectiequote:Op vrijdag 11 december 2015 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit nu te denken he dat het best wel fucking tof zou zijn geweest als wij EL hadden gespeeld in deze poule. Kuyt z'n oude cluppie en onze schotse vrienden van Celticdat Molde als tussendoortje. En gewoon overwinteren.
Achja, volgend jaar CL. Ook lekker.
Van Persie niet te vergetenquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat zou inderdaad wel tof zijn geweest ja. Molde had nog Singh, dus met elke club wel een connectie. Zouden ook nog mooie tripjes geweest zijn ook. Turkije met die gekken, Celtic zou 1 groot feest worden.
Ach ja, inderdaad, volgend jaar CL. Uit naar Barca ofzo
United uit, zoals PSVquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Van Persie niet te vergeten
Om nou helemaal scheel getikt te worden.. meh. Maar wel een mooi tripje ja
quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:48 schreef Divje het volgende:
Louisdie kan deze kerst lekker thuis vieren met z'n vrouw
Mag ik hopen toch. Er is niks moois meer aan United
Haha nee. Ik keek vorige week toevallig een stukje van hun wedstrijd in de PL. Man man man manquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:48 schreef Divje het volgende:
Louisdie kan deze kerst lekker thuis vieren met z'n vrouw
Mag ik hopen toch. Er is niks moois meer aan United
Heb je dat elftal gezien wat hij weg heeft gedaan? Is beter dan wat er nu staatquote:Op vrijdag 11 december 2015 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee. Ik keek vorige week toevallig een stukje van hun wedstrijd in de PL. Man man man man. Wat een droevenis. Echt bizar met dat budget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |