Die lus ik nieeequote:
Dit maakt me nieuwsgierig..quote:Op zondag 6 december 2015 12:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mwah vorige keer keek ik alleen naar der lichaam, aangezien ze in joggingkleding liep, grijze broek dit dat zus zo.
Op zich helemaal niet erg, maar er was iets wat ik nog niet kan plaatsen.
Wss is ze zo een die na een keer seks al komt met de zin, ik hoi van je .
Zal dat kind wel verklaren
Oh maar daar kan k wel wat mee. Pics en wie weet heb je er over een weekje of 2 geen last meer vanquote:Op zondag 6 december 2015 12:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mwah vorige keer keek ik alleen naar der lichaam, aangezien ze in joggingkleding liep, grijze broek dit dat zus zo.
Op zich helemaal niet erg, maar er was iets wat ik nog niet kan plaatsen.
Wss is ze zo een die na een keer seks al komt met de zin, ik hoi van je .
Zal dat kind wel verklaren
Die van mij naar dood en verderf.quote:
Ah, en hoe noem je die dienst?quote:Op zondag 6 december 2015 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh maar daar kan k wel wat mee. Pics en wie weet heb je er over een weekje of 2 geen last meer van
De "Scrum heb nog een kamer over" dienst.quote:Op zondag 6 december 2015 12:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, en hoe noem je die dienst?
quote:Op zondag 6 december 2015 12:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die van mij naar dood en verderf.
Sam (kater) is zelfs weg lopen van de bank naast me
Poezepoes komt er speciaal voor bij me op schoot zitten en dan ligt ze zo lekker te snorren. Helaas aan twee kantenquote:
quote:Op zondag 6 december 2015 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Poezepoes komt er speciaal voor bij me op schoot zitten en dan ligt ze zo lekker te snorren. Helaas aan twee kanten
Ongewenste intimiteiten dat.quote:Op zondag 6 december 2015 12:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Je zou het bijna als misdaad tegen de mensheid zien
Sam gaat een keer geïrriteerd miauwen en kijkt met zuur koppie en loop dan arrogant wegquote:
Hehe kind mag ze ook mee nemen?quote:Op zondag 6 december 2015 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De "Scrum heb nog een kamer over" dienst.
Die kamer is voor dat kind natuurlijk. Moeders mag bij mij slapen. Maar goed, eerst pica natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2015 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sam gaat een keer geïrriteerd miauwen en kijkt met zuur koppie en loop dan arrogant weg
[..]
Hehe kind mag ze ook mee nemen?
Heb je daar niet nog een kelder voor?
Of zijn die grappen hier niet toegestaan
quote:Op zondag 6 december 2015 12:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Foei Scrum.
We komen je wel opzoeken hoor als je in de bak zit.
Gadver. Daarbij vergeleken ruikt mijn katje naar viooltjes. Verwelkte, dat wel.quote:Op zondag 6 december 2015 12:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, echt. Penetrant als kattenkak, muf als paardenkak.
Poez is er nog!quote:Op zondag 6 december 2015 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gadver. Daarbij vergeleken ruikt mijn katje naar viooltjes. Verwelkte, dat wel.
Ze is mijn baasje ipv omgekeerdquote:Op zondag 6 december 2015 12:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Poez is er nog!
Hoe gaat het met haar?
Oeh heb je een aanloopkatje?quote:Op zondag 6 december 2015 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is mijn baasje ipv omgekeerd![]()
Gaat prima met haar. Ik hoop haar binnenkort een keer mee te kunnen nemen naar de dierenarts voor een onderzoek. Zou eindelijk weleens willen weten wat ze/hij is. Een genderprobleem zeg maarIk denk een poes hoor want ik heb geen balletjes kunnen ontdekken. En dan weet ik ook of ze een chip heeft en of ze gezond is (haar scheten zijn ongezond, dat wel) en hoe oud ze ongeveer is.
Altijd goed om even te laten controlerenquote:Op zondag 6 december 2015 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze is mijn baasje ipv omgekeerd![]()
Gaat prima met haar. Ik hoop haar binnenkort een keer mee te kunnen nemen naar de dierenarts voor een onderzoek. Zou eindelijk weleens willen weten wat ze/hij is. Een genderprobleem zeg maarIk denk een poes hoor want ik heb geen balletjes kunnen ontdekken. En dan weet ik ook of ze een chip heeft en of ze gezond is (haar scheten zijn ongezond, dat wel) en hoe oud ze ongeveer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |