2e kerstdag is veel shit die op zondagen open is wel gewoon open. Mongool.quote:
Maakt het feit dat kerst uit twee dagen bestaat niet minder waar. En leer Nederlands. Mongool.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:26 schreef CrashO het volgende:
[..]
2e kerstdag is veel shit die op zondagen open is wel gewoon open. Mongool.
Op 2e kerstdag is shit wèl open dus dat maakt alleen 1e kerstdag de saaiste dag van het jaar en TS zijn bewering correct.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Maakt het feit dat kerst uit twee dagen bestaat niet minder waar. En leer Nederlands. Mongool.
Het zijn geen argumenten. Gewoon vaststaande feiten. TS zegt "Kerst is de saaiste dag van het jaar".quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Op 2e kerstdag is shit wèl open dus dat maakt alleen 1e kerstdag de saaiste dag van het jaar en TS zijn bewering correct.
Ergo, je argument zuigt. Mongool
Je kan subtitels lezen. Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:30 schreef Dven het volgende:
Waarom verbaast het mij niet dat precies jij dit niet snapt. Klapjostie.
Geef die maar aan je mama.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je kan subtitels lezen. Gefeliciteerd.
Wil je een sticker?
!!!!11!!quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:29 schreef zovty het volgende:
Is traditie en zal met hand en tand verdedigd worden!! Als de buitenlanders hun zin krijgen dan zijn straks de winkels op sinterklaas ook gewoon over.!! Ze nemen het hele land over`11
Hoezo dat nou weer? Blijkbaar zit je hier ook negatief te doen. Zit je ergens mee? Miscchien kunnen we je wel helpen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:21 schreef Max-Westerman het volgende:
gewoon die hele schijt sinterklaas weggooien met zijn kut pieten
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:53 schreef Hansvdbroek het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Blijkbaar zit je hier ook negatief te doen. Zit je ergens mee? Miscchien kunnen we je wel helpen?
Graag gedaan..quote:
Doe je precies het zelfde als hij doet.. Wat een niveau..quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:05 schreef leeell het volgende:
Waarschijnlijk omdat je in een of ander provinciaal kutdorp woont.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:05 schreef leeell het volgende:
Waarschijnlijk omdat je in een of ander provinciaal kutdorp woont.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:18 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Niet zeiken!
Iedereen moet sinterklaasfeest kunnen vieren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()