Welke realiteit? Die lijk je keer op keer weer compleet verloren te zijn namelijk.quote:Op maandag 7 december 2015 00:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel een hart waar het teltMaar gelukkig niet eentje die mijn zicht op de realiteit belemmert.
Grappig hoe jij islamofobie noemt terwijl ik het eens niet over de islam had.quote:Op maandag 7 december 2015 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wel typisch hoe eenieder die niet op islamofobische wijze meekankert meteen als links wordt gezien door de xenofobenbrigade.
Hahaha Liveleak de feiten en beelden zoals ze zijnquote:Op maandag 7 december 2015 00:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met Liveleak he? Dit zijn juist de beelden en feiten zoals ze zijn. Geen montage, geen creatief knip- en plakwerk, geen suggestieve vragen. In tegenstelling tot bij de NOS, waar ze net zo lang op zoek gaan naar een zielige moeder met hoofddoekje en dito zielig kindje, om die in closeup in beeld te krijgen teneinde de beeldvorming te manipuleren. Want ja, honderdduizenden jonge mannen van een jaar of 25, die wekken geen sympathie op...
[..]
Nee, ik bedoel een bron die je stelling over de schrijnende situatie van vluchtelingen in Turkije onderschrijft.
Wel grappig dat die amateurfilmpjes de situatie totaal anders laten zien dan de NOS het voorschotelt hequote:Op maandag 7 december 2015 07:22 schreef danos het volgende:
[..]
Hahaha Liveleak de feiten en beelden zoals ze zijn, amateurfilmpjes zul je bedoelen. En mijn omschrijving ging over dat Dumpertfilmpje overigens.
Kijk daar doet Dumpert dan wel precies hetzelfde als de NOS in jou ogen. Dus wel grappig dat jij je daar zo druk over maakt.
Bron situatie vluchtelingen in Turkije (en dit was vorig jaar al):
http://www.nu.nl/buitenla(...)-crisissituatie.html
Die zielige vrouwen en kinderen zijn over het algemeen achter gebleven...wat maakt het trouwens uit of het vrouwen en kinderen zijn of 30 jarige testosteronbommen?quote:Op maandag 7 december 2015 07:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel grappig dat die amateurfilmpjes de situatie totaal anders laten zien dan de NOS het voorschotelt heHorden van testosteronbommen. Geen zielige vrouwen en kindertjes.
Tevens, die bron kan ik niet serieus nemen.
Volgens mij had ik al gezegd dat ik jouw islamofobie vooral baseer op uitspraken van buiten dit topic.quote:Op maandag 7 december 2015 02:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig hoe jij islamofobie noemt terwijl ik het eens niet over de islam had.![]()
Islam kan misschien oorzaak zijn tot hun handelingen maar dat heb ik nog zelfs buiten beschouwing gelaten. Moet je eens nagaan...
Toch leuk dat je dan over andere topics begon of andere minderheidsgroepen ipv concreet te werk te gaan.quote:Op maandag 7 december 2015 08:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik al gezegd dat ik jouw islamofobie vooral baseer op uitspraken van buiten dit topic.
Toch leuk dat je nog dommer blijkt te zijn dan ik al dacht.
Allemaal meelopers. Hier op FOK! behoor je tot de meerderheid als je op ludieke wijze 'linkschmenschen' in een hoek zet. Hebben deze outcasts in het echte leven eindelijk eens het gevoel ergens bij te horen.quote:Op maandag 7 december 2015 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wel typisch hoe eenieder die niet op islamofobische wijze meekankert meteen als links wordt gezien door de xenofobenbrigade.
Ja, want daar is het ons echt om te doen he. Irl lukt ons helemaal niets en zijn we outcasts. Dus daarom gaan we maar een makkelijk doelwit zoeken.quote:Op maandag 7 december 2015 11:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Allemaal meelopers. Hier op FOK! behoor je tot de meerderheid als je op ludieke wijze 'linkschmenschen' in een hoek zet. Hebben deze outcasts in het echte leven eindelijk eens het gevoel ergens bij te horen.
En dan zijn ze al helemaal in Frankrijk. Is echt alleen Engeland goed genoeg voor deze gelukszoekers?quote:Op maandag 7 december 2015 11:48 schreef Drommelsch85 het volgende:
Bekijk voor de grap eens wat filmpjes van de Franse politie te motor in Calais, en tel hoeveel vrouwen en kinderen er tussen die zielige vluchtelingen lopen. Ik zag ze niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kanker eens op met het claimen van het juiste zicht op 'de realiteit' johquote:Op maandag 7 december 2015 12:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, want daar is het ons echt om te doen he. Irl lukt ons helemaal niets en zijn we outcasts. Dus daarom gaan we maar een makkelijk doelwit zoeken.
Nee, heeft helemaal niets te maken met de realiteit onder ogen zien en bang zijn voor de toekomst van ons landje. Dat gebruiken we maar als excuus
nee ze zijn lekker op vakantiequote:Op zaterdag 5 december 2015 18:21 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ze vluchten niet voor geweld dat is het hem nou j uist
als je door outcasts in de hoek gezet wordt moet je je toch eens achter de oren krabben.quote:Op maandag 7 december 2015 11:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Allemaal meelopers. Hier op FOK! behoor je tot de meerderheid als je op ludieke wijze 'linkschmenschen' in een hoek zet. Hebben deze outcasts in het echte leven eindelijk eens het gevoel ergens bij te horen.
Wat een grote wijsgeer ben jij zeg.quote:Op maandag 7 december 2015 13:06 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
En ga je niet vrijwillig terug dan moeten er maar hardere maatregelen genomen worden zoals het omleggen of gewoon midden in de middellandse zee droppen. Als het goed is krabben de gelukszoekers zich dan wel 2 keer achter hun oren voordat ze verder trekken. En werkt dit niet dan voer je de executies gewoon op!
quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf ook aangeeft.
permanente vakantiequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |