Ik neem straks een wijntje ben bang dat ik dan al slaap.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maak jij het nachtbagger topic voor vanaaf??
Kom je hier toch op de bank slapenm?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik neem straks een wijntje ben bang dat ik dan al slaap.
Dekentje, warme choco met slagroom, rozenblaadjes, chocoladerepen, lekker ontbijtje, uitsmijtertje, jus d'orange, verse croissantjes.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kom je hier toch op de bank slapenm?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dekentje, warme choco met slagroom, rozenblaadjes, chocoladerepen, lekker ontbijtje, uitsmijtertje, jus d'orange, verse croissantjes.
Goede gastheer 10/10 zou wederom blijven slapen.
Eerst drie lagen allu folie en vershoud folie dan inpakken weer allu en vershoud etcquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Sinterkut inpakken en bier drinken met dit snoeihard aan
Die gebruik ik voor mijn heroine handeltjequote:Op zaterdag 5 december 2015 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst drie lagen allu folie en vershoud folie dan inpakken weer allu en vershoud etc
En die klote honten ruiken het toch altijdquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die gebruik ik voor mijn heroine handeltje
Irritant.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
En die klote honten ruiken het toch altijd
Nog nooit gehad, durf ik niet eens. Laat staan eraan te komen, ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Irritant.
Moet zeggen dat ik wel eens wat kristalletjes MDMA mee naar binnen heb gesmokkeld op Defqon. Heel zwaar verpakt met folie en achter mijn ballen gelegd. Honden roken het niet, kon zo doorlopen. Dat was wel chill, maar kneep hem wel.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik zat toen ook in de experimentele fase. Dat soort spul was leuk, totaal geen behoefte meer aan. Heel af en toe een joint op z'n tijd. Wierook er bij, zitzak, lekker eten, kaarsjes en zo'n vage alien docu. Gewoon lekker wegzakken. Hooguit 3 keer per jaar. Lekker. De rest was leuk toen ik jong was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, durf ik niet eens. Laat staan eraan te komen, ik heb geen idee.
Een jointje haal je op elke straat hoek maar pilletjes etc geen id
Jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]baze nummer is dat. Vooral als die vent in berenvellen of wat het zijn binnenkomt.
Waarom moest ik door dat nummer hier aan denkenquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Korpiklaani vind ik wel baasquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaWil die lui nog wel een keer live zien. Ben normaal van electronische muziek, maar dit is echt awesome. Lekker tempo, een tikkie duister maar toch ook weer chill
Tof nummer, mee zingen mits dronken is immer gewenst.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom moest ik door dat nummer hier aan denken
En het dansje proberenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof nummer, mee zingen mits dronken is immer gewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |