abonnement Unibet Coolblue
pi_159209734
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Speel eigenlijk altijd ranked samen met die maat, en wat ons opviel is dat we inderdaad wel altijd met Silver-icoon mensen worden gematched.

[..]

Dat zou ook wel slecht zijn, want dat is soms gewoon te random. Moord het halve team uit maar ander disabled de bom, ben je geen MVP.

[..]

Dat zal het dan inderdaad zijn. Overigens is het niveauverschil per game echt zo bizar. En het lijkt wel of er elke game een hoge rank smurf zegt mee te doen. Dat is ook wel erg jammer.
http://steamcommunity.com(...)l=dutch&id=260702087

I'm going to start off by making it clear that the ONLY thing that affects your rank is wins/losses/ties of ROUNDS. The Competitive Matchmaking system is based on the chess ranking system called Elo. Winning ROUNDS will always gain you Elo points, losses will always lose you points, and ties depend based on the average ranks of the two teams. Essentially, each round of a match is treated as a chess game. Before the match, the system will calculate how many rounds you are expected to win based on the average ranks of each of the two teams. After a match, the system will compare its prediction with what really happened. Kills, score, weapons used, or getting reported do not EVER affect your rank or how many Elo points you get.
Zie!
  maandag 18 januari 2016 @ 20:01:20 #127
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159209790
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2016 19:59 schreef johnson555 het volgende:

[..]

http://steamcommunity.com(...)l=dutch&id=260702087

I'm going to start off by making it clear that the ONLY thing that affects your rank is wins/losses/ties of ROUNDS. The Competitive Matchmaking system is based on the chess ranking system called Elo. Winning ROUNDS will always gain you Elo points, losses will always lose you points, and ties depend based on the average ranks of the two teams. Essentially, each round of a match is treated as a chess game. Before the match, the system will calculate how many rounds you are expected to win based on the average ranks of each of the two teams. After a match, the system will compare its prediction with what really happened. Kills, score, weapons used, or getting reported do not EVER affect your rank or how many Elo points you get.
Dat maakt het nog slechter. Kan ik mijn match history online opvragen? Vaak zat dat we 16-3 wonnen en dan 9-16 verloren en dan wel demoted werden :P Bizar systeem in elk geval.
pi_159257148
heb volgens mij wel de meest common potjes meegemaakt, zonet:

• mensen die wh-en
• smurfs?
• mensen die voor staan met 4-0, vervolgens achter met 5-4 en gekickt willen worden
• afkboys

_O-
Zie!
pi_159263037
hahaahhahha ik was gederanked van DMG naar MG1 _O-


zit nu wel een klein beetje bij de noobs, ik hoor eigenlijk meer in mg2 of mge.... achja nu heb ik weer iets om voor te vechten :)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_159266791
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef DieselTank het volgende:
hahaahhahha ik was gederanked van DMG naar MG1 _O-
[ afbeelding ]

zit nu wel een klein beetje bij de noobs, ik hoor eigenlijk meer in mg2 of mge.... achja nu heb ik weer iets om voor te vechten :)
Ik van MGE naar MG1, ondertussen weer MG2
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_159273397
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef DieselTank het volgende:
hahaahhahha ik was gederanked van DMG naar MG1 _O-
[ afbeelding ]

zit nu wel een klein beetje bij de noobs, ik hoor eigenlijk meer in mg2 of mge.... achja nu heb ik weer iets om voor te vechten :)
Dat had je toch sowieso al als je DMG was? :p
pi_159276613
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:37 schreef DieselTank het volgende:
hahaahhahha ik was gederanked van DMG naar MG1 _O-
[ afbeelding ]

zit nu wel een klein beetje bij de noobs, ik hoor eigenlijk meer in mg2 of mge.... achja nu heb ik weer iets om voor te vechten :)
Ik ging van LEM naar DMG.
Speelde met een paar maten van me van de week , en we speelde gelijk.
Zakte toen nog eens een rank naar MGE , daarvoor 8x op een rij gewonnen :X

Zit nu wel veelste laag , heb bijna altijd wel 30+ kills.

quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:58 schreef johnson555 het volgende:
heb volgens mij wel de meest common potjes meegemaakt, zonet:

• mensen die wh-en
• smurfs?
• mensen die voor staan met 4-0, vervolgens achter met 5-4 en gekickt willen worden
• afkboys

_O-
Speel elke week wel wat potjes met een paar maten van me , maar we hebben de laatste weken bijna altijd wel een hacker op de server.

En voordat jullie hier roepen ''zijn het geen smurfs?!?!''.... nee.
Zit bijna elke keer wel een gast tussen met een overduidelijke wallhack , of iemand die ineens alleen maar headies schiet dwars door muren/boxes etc om vervolgens weer 6 rondes niks te raken en daarna weer ineens een ace maakt met 5 headshots :')

Echt zo jammer , heb het nog nooit zo erg meegemaakt als de laatste maand.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_159287971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:21 schreef Altron het volgende:

[..]

Ik ging van LEM naar DMG.
Speelde met een paar maten van me van de week , en we speelde gelijk.
Zakte toen nog eens een rank naar MGE , daarvoor 8x op een rij gewonnen :X

Zit nu wel veelste laag , heb bijna altijd wel 30+ kills.

[..]

Speel elke week wel wat potjes met een paar maten van me , maar we hebben de laatste weken bijna altijd wel een hacker op de server.

En voordat jullie hier roepen ''zijn het geen smurfs?!?!''.... nee.
Zit bijna elke keer wel een gast tussen met een overduidelijke wallhack , of iemand die ineens alleen maar headies schiet dwars door muren/boxes etc om vervolgens weer 6 rondes niks te raken en daarna weer ineens een ace maakt met 5 headshots :')

Echt zo jammer , heb het nog nooit zo erg meegemaakt als de laatste maand.
Net meegemaakt eigenlijk, een "waller" die m af en toe aanzet idd, net wanneer t nodig is.
nou heb ik nog geen rank maar kan me de hoofdpijn al voorstellen
Zie!
pi_159288723
quote:
2s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:21 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Net meegemaakt eigenlijk, een "waller" die m af en toe aanzet idd, net wanneer t nodig is.
nou heb ik nog geen rank maar kan me de hoofdpijn al voorstellen
Ja tis echt super irritant...
Daarom spelen we ook bijna niet meer.

Vooral de wallhacks komen uber veel voor atm.
Gisteren nog een potje , we ownde die gasten zo hard op mirage als T en halverwege was het 13-2 voor ons.
Er zat 1 gast bij die echt uber slecht was... niet te geloven.
De 2e helft schiet ie bijna elke ronde ons hele team ineens neer met bijna alleen maar headshots.

Sure... je kan wel eens effe een minder helft hebben.
Maar je zag aan alles dat die gast uber crap was , dus dit was niet zomaar effe een ''mindere'' helft spelen.
Uiteindelijk speelde we nog 15-15 :')

Daarna gelijk effe de demo gekeken , en ja hoor ...aimbot en wallhack pffft |:(
- Djehoetie / Jehuty -
pi_159289060
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 07:05 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Dat had je toch sowieso al als je DMG was? :p
DMG was toen opzich wel een beetje op mijn niveau, ik kon altijd wel goed meespelen met vrienden die LE waren. :D
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_159289062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:21 schreef Altron het volgende:

[..]

Ik ging van LEM naar DMG.
Speelde met een paar maten van me van de week , en we speelde gelijk.
Zakte toen nog eens een rank naar MGE , daarvoor 8x op een rij gewonnen :X

Zit nu wel veelste laag , heb bijna altijd wel 30+ kills.

[..]

Speel elke week wel wat potjes met een paar maten van me , maar we hebben de laatste weken bijna altijd wel een hacker op de server.

En voordat jullie hier roepen ''zijn het geen smurfs?!?!''.... nee.
Zit bijna elke keer wel een gast tussen met een overduidelijke wallhack , of iemand die ineens alleen maar headies schiet dwars door muren/boxes etc om vervolgens weer 6 rondes niks te raken en daarna weer ineens een ace maakt met 5 headshots :')

Echt zo jammer , heb het nog nooit zo erg meegemaakt als de laatste maand.
quote:
2s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:21 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Net meegemaakt eigenlijk, een "waller" die m af en toe aanzet idd, net wanneer t nodig is.
nou heb ik nog geen rank maar kan me de hoofdpijn al voorstellen
Speel al denk ik 1,5 jaar, misschien wel langer. En heb misschien 1 of 2 keer echt een hacker meegemaakt. Als je word aangepakt door iemand die gewoon beter is ga je het al snel op hacks gooien.

Ik zeg je eerlijk, ik was altijd Global, en ben nu naar Supreme gedropt. Ik speel nog wel eens een paar potjes mee met de jongens op m'n smurf account maar de MGE/DMG/LE is ook voor mij gewoon moeilijk geworden..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2016 19:59:40 ]
pi_159289094
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 11:21 schreef Altron het volgende:

[..]

Ik ging van LEM naar DMG.
Speelde met een paar maten van me van de week , en we speelde gelijk.
Zakte toen nog eens een rank naar MGE , daarvoor 8x op een rij gewonnen :X

Zit nu wel veelste laag , heb bijna altijd wel 30+ kills.

[..]

Speel elke week wel wat potjes met een paar maten van me , maar we hebben de laatste weken bijna altijd wel een hacker op de server.

En voordat jullie hier roepen ''zijn het geen smurfs?!?!''.... nee.
Zit bijna elke keer wel een gast tussen met een overduidelijke wallhack , of iemand die ineens alleen maar headies schiet dwars door muren/boxes etc om vervolgens weer 6 rondes niks te raken en daarna weer ineens een ace maakt met 5 headshots :')

Echt zo jammer , heb het nog nooit zo erg meegemaakt als de laatste maand.
Ik heb het nooit door als er hackers zijn, ik kijk eigenlijk ook niet naar de score van het andere team.... Maar soms heb ik in de pistol round ook wel een 3 of 4 1 taps met de usps :') ik lijk dan net een hacker :D
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_159289570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:59 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

[..]

Speel al denk ik 1,5 jaar, misschien wel langer. En heb misschien 1 of 2 keer echt een hacker meegemaakt. Als je word aangepakt door iemand die gewoon beter is ga je het al snel op hacks gooien.

Ik zeg je eerlijk, ik was altijd Global, en ben nu naar Supreme gedropt. Ik speel nog wel eens een paar potjes mee met de jongens op m'n smurf account maar de MGE/DMG/LE is ook voor mij gewoon moeilijk geworden..
andersom zeggen hackers dit ook natuurlijk ;)
Zie!
pi_159291690
quote:
10s.gif Op donderdag 21 januari 2016 20:18 schreef johnson555 het volgende:

[..]

andersom zeggen hackers dit ook natuurlijk ;)
Ja maar ik ken het bij mijzelf ook hoor. Als iemand echt vaak headshots maakt, corners peekt waarvan ik denk waarom zou je dat doen roep ik ook snel hacker.

En dan heb ik af en toe van die dagen dat echt alles goed gaat, van flickshots tot een random corner checken die ik normaal niet meepak en d'r toch iemand zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2016 21:18:52 ]
pi_159293114
Ik ben nog nooit een hacker tegen gekomen.
pi_159295164
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:53 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik ben nog nooit een hacker tegen gekomen.
Heel vaak al. Al regelmatig ook al spelers gereport die vervolgens 24 uur later VAC ban hadden. Ook al 2x mee gemaakt dat iemand tijdens competitive een VAC ban kreeg, 1x enemy en 1x friendly. Laatst ook een bericht dat mijn laatste competitive win was geschrapt voor elo punten omdat achteraf bleek dat iemand in mijn team had gecheat.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_159300186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:59 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

[..]

Speel al denk ik 1,5 jaar, misschien wel langer. En heb misschien 1 of 2 keer echt een hacker meegemaakt. Als je word aangepakt door iemand die gewoon beter is ga je het al snel op hacks gooien.

Ik zeg je eerlijk, ik was altijd Global, en ben nu naar Supreme gedropt. Ik speel nog wel eens een paar potjes mee met de jongens op m'n smurf account maar de MGE/DMG/LE is ook voor mij gewoon moeilijk geworden..
Als je goed bent geeft het je nog niet de krachten om door muren heen te kijken , de meeste hebben dan ook al een VAC ban gekregen van de laatste tijd , zegt genoeg lijkt mij.
Het is dan ook elke keer overduidelijk als we de demo's kijken , je ziet ze gewoon mensen volgen terwijl ze tegen een muur aan staan te kijken ( veel spelers doen dit ook om te horen waar iemand loopt , maar dit waren spelers op grote afstand )....de meeste verbergen het niet eens. :X
Daarnaast zijn er alleen de laatste 2 weken al meer dan 9000 VAC bans uitgedeeld.

Ik zeg niet dat het elk potje is , maar het komt bij ons iig wel verdomd vaak voor de laatste weken.
We spelen sinds het begin CSGO en zijn in al die tijd maar een paar keer een hacker tegen gekomen en die pik je er meestal echt wel uit , dat moet jij weten als je al een tijdje speelt.
Dus of je heb gewoon erg veel geluk dat je er geen één tegen komt , of je heb de laatste weken amper meer gespeeld , ik gok het laatste.

Overigens stelde GE voorheen niet zoveel voor voorheen , kheb genoeg tegen GE's gespeeld... en daar kwam je af en toe echt hele matige spelers tegen , het verschil was daar echt te groot.
Wat dat betreft is het nu stukken beter kwa ranks.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_159300286
quote:
7s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:18 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Ja maar ik ken het bij mijzelf ook hoor. Als iemand echt vaak headshots maakt, corners peekt waarvan ik denk waarom zou je dat doen roep ik ook snel hacker.

En dan heb ik af en toe van die dagen dat echt alles goed gaat, van flickshots tot een random corner checken die ik normaal niet meepak en d'r toch iemand zit.
Ik noem iemand niet snel een hacker , maar soms is het gewoon te opvallend.
Tuurlijk denk ik wel eens van....uhm....ok ...en dan kijk ik later de demo en dan is het gewoon een mooi schot.

Zijn zat spelers die beter dan mij zijn , en dat is ook geen probleem.
Wat je zegt , kheb zelf ook van die dagen dat alles lukt en dan maak je de gekste kills.

Het is vooral het wallhacken de laatste tijd , aimbots kom ik eigenlijk amper tegen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_159300591
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:59 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

[..]

Speel al denk ik 1,5 jaar, misschien wel langer. En heb misschien 1 of 2 keer echt een hacker meegemaakt. Als je word aangepakt door iemand die gewoon beter is ga je het al snel op hacks gooien.

Ik zeg je eerlijk, ik was altijd Global, en ben nu naar Supreme gedropt. Ik speel nog wel eens een paar potjes mee met de jongens op m'n smurf account maar de MGE/DMG/LE is ook voor mij gewoon moeilijk geworden..
Ik speel het een half jaar en ik het heb dus al veel vaker mee gemaakt. En dan heb ik het niet over de hoek omgaan en een instant headshot, dan heb ik het over bunnyhop scripts, gasten die elke ronde 10 seconden aces halen met een autosniper... Heb die games ook bekeken in replay en je ziet ze gewoon mensen volgen met een crosshair door muren heen enz.

Moet ik wel zeggen dat dat allemaal tijdens de sale was, die accounts waren ook binnen no time gebanned. Accounts bestonden dan ook maar een week ofzo met misschien 40 uur in csgo.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_159301170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik speel het een half jaar en ik het heb dus al veel vaker mee gemaakt. En dan heb ik het niet over de hoek omgaan en een instant headshot, dan heb ik het over bunnyhop scripts, gasten die elke ronde 10 seconden aces halen met een autosniper... Heb die games ook bekeken in replay en je ziet ze gewoon mensen volgen met een crosshair door muren heen enz.

Moet ik wel zeggen dat dat allemaal tijdens de sale was, die accounts waren ook binnen no time gebanned. Accounts bestonden dan ook maar een week ofzo met misschien 40 uur in csgo.
Wordt er altijd een beetje moe van als mensen dan zeggen... ''ja maar als je geownd wordt noem je iemand al snel een hacker , hij zal vast wel gewoon goed zijn''
Zullen vast veel mensen dat excuus gebruiken als iemand gewoon beter is , maar dat zijn vooral van die kut kindjes die dat continue als excuus gebruiken om vervolgens heel de chat vol te spammen en door de mic gaan lopen bleren als je midden in een clutch zit.
Al kan ik hem wel begrijpen aangezien de CS community nou niet echt als volwassen bekend staat en al snel iedereen voor hacker uit maken.

Maar wat je zegt , dat zijn gewoon gasten die met hun crosshair continue op een speler gericht staan die bijna aan de andere kant van de map heen en weer hobbelen...
Daar hoef je geen rocket science voor gestudeerd hebben om te zien dat dat soort gasten hacken :')
Maar goed...mischien zijn ze wel zo goed dat ze speciale krachten krijgen waardoor je altijd iedereen overal kan horen en zien lopen |:(

Volgens mij was er kort geleden ook een cs sale , dus dat verklaard waarom er nu ineens weer zoveel hackers zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Altron op 22-01-2016 10:49:33 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_159303602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 09:31 schreef Altron het volgende:

[..]

Als je goed bent geeft het je nog niet de krachten om door muren heen te kijken , de meeste hebben dan ook al een VAC ban gekregen van de laatste tijd , zegt genoeg lijkt mij.
Het is dan ook elke keer overduidelijk als we de demo's kijken , je ziet ze gewoon mensen volgen terwijl ze tegen een muur aan staan te kijken ( veel spelers doen dit ook om te horen waar iemand loopt , maar dit waren spelers op grote afstand )....de meeste verbergen het niet eens. :X
Daarnaast zijn er alleen de laatste 2 weken al meer dan 9000 VAC bans uitgedeeld.

Ik zeg niet dat het elk potje is , maar het komt bij ons iig wel verdomd vaak voor de laatste weken.
We spelen sinds het begin CSGO en zijn in al die tijd maar een paar keer een hacker tegen gekomen en die pik je er meestal echt wel uit , dat moet jij weten als je al een tijdje speelt.
Dus of je heb gewoon erg veel geluk dat je er geen één tegen komt , of je heb de laatste weken amper meer gespeeld , ik gok het laatste.

Overigens stelde GE voorheen niet zoveel voor voorheen , kheb genoeg tegen GE's gespeeld... en daar kwam je af en toe echt hele matige spelers tegen , het verschil was daar echt te groot.
Wat dat betreft is het nu stukken beter kwa ranks.
Kan kloppen, mijn main account zit nu op Supreme en speel ik af en toe nog een potje om z'n rank te behouden. Maar speel meer op m'n smurf met m'n kameraden omdat die allemaal MGE zijn :).

http://steamcommunity.com/id/rageee0546/ :D
pi_159303678
Kijk om dit soort dingen moet ik altijd even lachen: http://steamcommunity.com/profiles/76561198080628219
VAC ban met een Karambit Ultraviolet en +/- skins ter waarde van 80,-



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2016 13:07:23 ]
  vrijdag 22 januari 2016 @ 13:47:37 #148
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159304601
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 13:07 schreef henkkeumus het volgende:
Kijk om dit soort dingen moet ik altijd even lachen: http://steamcommunity.com/profiles/76561198080628219
VAC ban met een Karambit Ultraviolet en +/- skins ter waarde van 80,-

[ afbeelding ]
"VAC banned in CoD Ghosts cuz of FRAPS :/ "

Lijkt me sterk?
pi_159305284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:44 schreef Altron het volgende:

[..]

Wordt er altijd een beetje moe van als mensen dan zeggen... ''ja maar als je geownd wordt noem je iemand al snel een hacker , hij zal vast wel gewoon goed zijn''
Toch hebben ze wel enigszins gelijk. CS is wat betreft skill ontzettend uiteenlopend en het ongeoefende (en zelfs geoefende) oog kan al snel concluderen dat er cheats in het spel zijn terwijl sommige spelers gewoon belachelijk goed zijn.

Met 1.6 ook. Ik waande mezelf na twee jaartjes casual CS best 'goed' en in pubs en wat wars op lan kon ik me prima weren. Toen kwam ik toevallig in de klas te zitten bij een dude die bij de absolute top van NL hoorde samen met z'n clan en werd vrienden met hem en werd af en toe gevraagd om in te vallen voor een war als dat nodig was. Dat was even een flinke realitycheck voor mij gezien ik tot die tijd eigenlijk overal kon meekomen maar hier kreeg ik alle hoeken van de maps te zien.

Een paar jaar later toen ik zelf eindelijk een beetje op 'niveau' was en veel plezier beleefde aan scoutzknivez werd ik daar letterlijk elke avond uitgescholden (gecomplimenteerd O+ ) voor cheater. En eerlijk is eerlijk, als ik minder ervaren was en mezelf had zien spelen had ik me zo bij de cheat-roepers gevoegd. De boog stond niet altijd gespannen maar op sommige avonden was ik gewoon niet te stoppen. Als ik dan samen met wat andere goede scout-dudes mee ging doen aan warretjes dan werden we steevast gebanned en uit het toernooi gegooid. Een keer op een avond zelfs uit 3 toernooien gekieperd :P

Voeg daaraan toe dat er een hoop mensen relatief 'pas' komen kijken bij CS en dat er ook mensen aanwezig zijn die het spel al 15 jaar non-stop spelen en het onbegrip loopt al snel uit de hand.

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken. Je hebt gelijk hoor. En de aanwezigheid van cheaters is kut en maakt mensen terecht paranoïde. Maar ik denk ook dat een groot percentage van de mensen die 'cheater' roepen het weleens simpelweg mis kan hebben. Geeneens uit nijd, maar gewoon omdat ze niet beter weten.
Conscience do cost.
pi_159305931
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 14:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Toch hebben ze wel enigszins gelijk. CS is wat betreft skill ontzettend uiteenlopend en het ongeoefende (en zelfs geoefende) oog kan al snel concluderen dat er cheats in het spel zijn terwijl sommige spelers gewoon belachelijk goed zijn.

Met 1.6 ook. Ik waande mezelf na twee jaartjes casual CS best 'goed' en in pubs en wat wars op lan kon ik me prima weren. Toen kwam ik toevallig in de klas te zitten bij een dude die bij de absolute top van NL hoorde samen met z'n clan en werd vrienden met hem en werd af en toe gevraagd om in te vallen voor een war als dat nodig was. Dat was even een flinke realitycheck voor mij gezien ik tot die tijd eigenlijk overal kon meekomen maar hier kreeg ik alle hoeken van de maps te zien.

Een paar jaar later toen ik zelf eindelijk een beetje op 'niveau' was en veel plezier beleefde aan scoutzknivez werd ik daar letterlijk elke avond uitgescholden (gecomplimenteerd O+ ) voor cheater. En eerlijk is eerlijk, als ik minder ervaren was en mezelf had zien spelen had ik me zo bij de cheat-roepers gevoegd. De boog stond niet altijd gespannen maar op sommige avonden was ik gewoon niet te stoppen. Als ik dan samen met wat andere goede scout-dudes mee ging doen aan warretjes dan werden we steevast gebanned en uit het toernooi gegooid. Een keer op een avond zelfs uit 3 toernooien gekieperd :P

Voeg daaraan toe dat er een hoop mensen relatief 'pas' komen kijken bij CS en dat er ook mensen aanwezig zijn die het spel al 15 jaar non-stop spelen en het onbegrip loopt al snel uit de hand.

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken. Je hebt gelijk hoor. En de aanwezigheid van cheaters is kut en maakt mensen terecht paranoïde. Maar ik denk ook dat een groot percentage van de mensen die 'cheater' roepen het weleens simpelweg mis kan hebben. Geeneens uit nijd, maar gewoon omdat ze niet beter weten.
Klopt idd.
Maar daar moest ik henkkeumus ook gelijk in geven.
Veel gasten roepen gelijk dat je een hacker bent als je beter dan de gemiddelde speler ben.

Ik weet dat het niveau verschil erg groot is wat je al aangeeft , dat valt wel op als je naar een bijvoorbeeld Olofmeister/Guardian en noem ze maar op zit te kijken.
Daarnaast zijn dat ook gewoon nog erg slimme spelers waardoor je denkt van...wtf hoe konden ze dat weten ? :)

Heb zelf jaren lang het hoogste niveau gespeeld met RTCW , zelf nog in team-nl gezeten en 2x het landen toernooi gewonnen wat toen nog via clanbase ging.

Ik heb daarom wel het besef dat er genoeg spelers in CS zijn die veel beter dan mij zijn , en dan ben ik de eerste die dat toegeeft hoor , ik ben zelf namelijk in die tijd zo vaak voor hacker uitgemaakt maar zag dat altijd als een compliment.
Tis niet zo dat ik op een server zit te whinen als dat voorkomt , ik ben zelf een erg rustige speler wat betreft emoties.

Ik kan over het algemeen goed inschatten of iemand aan het hacken is of gewoon goed is , maar het valt mij en m'n vrienden op dat er de laatste tijd veel hackers op de servers zitten , wat gewoon erg zonde is.
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')