Ik heb 2 accounts. Diegene waar ik al mijn skins op heb en het meeste op speel is MG2 en daar heb ik soms grote moeite met het spelen tegen MG2's. Andere account is MGE waar ik nu vooral tegen DMG speel en daar win ik alles super makkelijk, erg vreemd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
merk er niets van, drie op rij verloren en nog steeds lem
Dan zat je waarschijnlijk gewoon in de hogere regionen van LEM.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
merk er niets van, drie op rij verloren en nog steeds lem
Mwoah vind het nogsteeds tegenvallen hoor. Er zijn nog zat gebooste Globals..quote:Op maandag 28 december 2015 10:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan zat je waarschijnlijk gewoon in de hogere regionen van LEM.
Moet wel zeggen dat ik nu eindelijk verschil merk, gisteren eindelijk eens wat potjes gehad op Global waar de tegenstanders goed waren (en geen cheaters).
Tuurlijk, maar die worden er wel langzaam maar zeker uitgefilterdquote:Op maandag 28 december 2015 11:45 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Mwoah vind het nogsteeds tegenvallen hoor. Er zijn nog zat gebooste Globals..
Wat is je steamprofile link? Altijd handig voor een game waar ik alleen globals of supreme in m'n lobby wilquote:Op maandag 28 december 2015 11:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die worden er wel langzaam maar zeker uitgefilterd
20 fps in het hoofdmenu, op wat voor een aardappel speel jijquote:Op maandag 28 december 2015 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaben wilt niet dat ik een rank omhoog ga
[ afbeelding ]
Was MGE, daarna MG2 na die rankverschuiving. Sindsdien alles gewonnen.
Nah, komt omdat ik een externe screenshot tool gebruik en de game op de achtegrond draaide.quote:Op maandag 28 december 2015 15:42 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
20 fps in het hoofdmenu, op wat voor een aardappel speel jij.
Maatjes denken dat ik de kerstman ben omdat ik 36+ knives hebquote:Op woensdag 30 december 2015 11:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Een kerel denkt ff dat ik ¤120 in items ruil voor zijn vanilla Gut knife![]()
of fps_max_menu 20 :pquote:Op maandag 28 december 2015 15:42 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
20 fps in het hoofdmenu, op wat voor een aardappel speel jij.
Steile leercurve, maar ontzettend bevredigend als je er een beetje goed in wordt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:45 schreef Super-B het volgende:
Het spel nog in de last-minute van de Steam holiday sales gekocht...
[ afbeelding ]
Na telkens het spel in de top-3 van het lijstje 'meeste spelers van de dag' bij de Steam statistieken gezien te hebben, heb ik ook maar besloten om het aan te schaffen.
Kijken of het bevalt..
Echt he. Hier zou dat ranking systeem ook eens rekening mee moeten houden. Dat je niet 15-30 rondes voor de katse kut met 4 man zit te spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
In 3 dagen van Supreme naar LE gedemote door mongols die aan het begin van de match leaven en dat soort ongein
Hier slechts 2 wins van de laatste 8 matches, maar ben nog gewoon globalquote:Op maandag 28 december 2015 15:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaben wilt niet dat ik een rank omhoog ga
[ afbeelding ]
Was MGE, daarna MG2 na die rankverschuiving. Sindsdien alles gewonnen.
Ik ben ook gewoon gestopt met solo mm en speel alleen nog met vrienden of eseaquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
In 3 dagen van Supreme naar LE gedemote door mongols die aan het begin van de match leaven en dat soort ongein
Van dmg naar mg1 in een week. Komt natuurlijk ook door de her-distributie van ranks, maar ook veel cheaters tegen gekomen en mensen die expres willen deranken. Het is nu een normale distributie geworden qua ranks, nu is Gold nova master echt gemiddeld. Iedereen wordt gewoon 2 tot 3 ranks terug gezet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef SilentHunterNL het volgende:
betalen ja. Meeste kisten zijn t niet waard te openen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:03 schreef johnson555 het volgende:
Ben ook maar begonnen hieraan (ervaring in cs1.6 en source)
Ben nu bijna level 3 voor competitief?![]()
Valt me op dat er toch veel wallhackers zijn (zonder schaamte![]()
)
Is er trouwens een manier om sleutels te winnen? Of moet ik serieus 2,35 betalen
na wat videos gezien t hebben, het is dus eigenlijk soort van pack opening voor FIFA? dus op puur geluk krijg je dan een wapen met een gek (pittig) kleurtje of een zeldzame item?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 03:09 schreef wootahH het volgende:
[..]
betalen ja. Meeste kisten zijn t niet waard te openen.
Wallhackers kom je misschien op laag lvl tegen, ook nog in competitive, maar die zijn vaak al gebanned voordat ze op niveau komen.
Die wapens en vooral messen met een gek pittig kleurtjes kunnen honderden (soms zelfs over de duizend) euro waard zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:10 schreef johnson555 het volgende:
[..]
na wat videos gezien t hebben, het is dus eigenlijk soort van pack opening voor FIFA? dus op puur geluk krijg je dan een wapen met een gek (pittig) kleurtje of een zeldzame item?
meen je niet? maar goed dat is ook bij FIFA zo waar Ronaldo (in coins) ook tientallen euros waard kan zijn, als je m treft natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die wapens en vooral messen met een gek pittig kleurtjes kunnen honderden (soms zelfs over de duizend) euro waard zijn
https://opskins.com/index.php?loc=shop_view_item&item=8020791quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:17 schreef johnson555 het volgende:
[..]
meen je niet? maar goed dat is ook bij FIFA zo waar Ronaldo (in coins) ook tientallen euros waard kan zijn, als je m treft natuurlijk
soms krijgen mensen na een potje wapens, kunnen hier ook zeldzame shit in zitten of?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://opskins.com/index.php?loc=shop_view_item&item=8020791
https://opskins.com/?loc=shop_view_item&item=8157088
Maar drop rate is inderdaad heel erg laag, je moet echt heel veel mazzel hebben.
Kan maar de kans is echt extreem kleinquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:22 schreef johnson555 het volgende:
[..]
soms krijgen mensen na een potje wapens, kunnen hier ook zeldzame shit in zitten of?
ja idd kreeg een mp7 ofso in grijsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan maar de kans is echt extreem klein
Meeste mensen krijgen een item die 3 cent waard is ofzo.
Ik heb volgens mij een stuk of 2 gekleurde items gekregen via drops en die waren alsnog 10 cent waard ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:25 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ja idd kreeg een mp7 ofso in grijscyka bylat
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |