En massale vechtpartijen van plein tot plein heb ik dan weer nooit meegemaakt in Nederland.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik heb in Amersfoort (voor het vrijgeven van de sluitingstijden) toch echt massale vechtpartijen gezien die zich van het ene plein naar het andere verplaatsten en waar de politie uiteindelijk omsingeld werd door de meute.
En dat was niet eenmalig zeg maar.
Nee, in de jaren 80 was het niet veel beter dan nu, het haalde alleen het nieuws niet.
Het is snel uitgewerkt, je houd zelf de controle, zeer goed te doseren, en te slikken of snuiven, ik kan wel begrijpen waarom het zo veel gebruikt word.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Coke is nog steeds heel algemeen. Verbaasd mij soms ook wel wat.
Ik wil zo graag eens experimenteren met xtc en alles, zoals veel van m'n vriendinnen/vrienden doen, maar ik ben als de dood dat ik eindig op een spoor of uit een raam spring ofzoquote:Op zaterdag 5 december 2015 09:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik kwam juist enorm veel op de hardcore party's
En coke was altijd al veel algemener, snufje coke na de vermoeiende werkdag om toch fris met de familie uit eten te gaan
Die controle zet ik echt mijn vraagtekens bij als het over vaker gebruiken gaat. Het is verslavend.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is snel uitgewerkt, je houd zelf de controle, zeer goed te doseren, en te slikken of snuiven, ik kan wel begrijpen waarom het zo veel gebruikt word.
Hoe kan je controle houden dan als je zulke shit in je mik stopt.. het hele idee is juist dat je leip wordt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is snel uitgewerkt, je houd zelf de controle, zeer goed te doseren, en te slikken of snuiven, ik kan wel begrijpen waarom het zo veel gebruikt word.
Nee. Van coke wordt je niet gek. Je wordt sneller en scherper + minder moe.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan je controle houden dan als je zulke shit in je mik stopt.. het hele idee is juist dat je leip wordt.
Zeg dan gewoon dat je of niet geklikt, of niet gelezen hebt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er wordt vaker geen aangifte gedaan zou ik zeggen. Daarnaast hadden we het over agressie. Dat kan in vele vormen. En de verergering van geweld. Maar dat laatste kan ook liggen aan waar je komt.
Volgens mij wordt er niet gezocht naar logica maar naar wat er gebeurt is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:47 schreef livelink het volgende:
Het probleem is dat er logica wordt gezocht in het gedrag van Dascha, terwijl die logica er volgens mij niet is als iemand onder invloed van drugs in een soort psychose beland.
In de ochtend al op school (4scholen vlak bij elkaar), ging er echt zeer hard om weg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En massale vechtpartijen van plein tot plein heb ik dan weer nooit meegemaakt in Nederland.
Ik heb het inderdaad niet gelezen. Ik had het over hoe ik het zie en ervaar/ervoer......want ik ga nooit meer uit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je of niet geklikt, of niet gelezen hebt.
Dit heeft geen donder met aangiftes te maken, dit is een groot periodiek terugkerend bevolkingsonderzoek.
Dit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:47 schreef livelink het volgende:
Het probleem is dat er logica wordt gezocht in het gedrag van Dascha, terwijl die logica er volgens mij niet is als iemand onder invloed van drugs in een soort psychose beland.
Lijp worden van Coké?quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:47 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Hoe kan je controle houden dan als je zulke shit in je mik stopt.. het hele idee is juist dat je leip wordt.
Goede omgeving, goede vrienden en zelf geestelijk/emotioneel stabiel zijn. als je die combinatie hebt dan kun jij rustig een keer een pilletje proberen, of Coke, er zijn genoeg drugs die je de controle op het moment zelf laten houden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:46 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik wil zo graag eens experimenteren met xtc en alles, zoals veel van m'n vriendinnen/vrienden doen, maar ik ben als de dood dat ik eindig op een spoor of uit een raam spring ofzo. Dit verhaal verstrekt het alleen maar.. Dus ik doe het al vanaf m'n, ongeveer 17e niet, toen ik de kans kreeg zeg maar, omdat ik nogal een pessimist kan zijn.
Maar volgens mij is het vaak, als t niet fout gaat, echt heel erg leuk
Dan doe je het een keer thuis met goede vrienden......en goede xtc.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:46 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik wil zo graag eens experimenteren met xtc en alles, zoals veel van m'n vriendinnen/vrienden doen, maar ik ben als de dood dat ik eindig op een spoor of uit een raam spring ofzo. Dit verhaal verstrekt het alleen maar.. Dus ik doe het al vanaf m'n, ongeveer 17e niet, toen ik de kans kreeg zeg maar, omdat ik nogal een pessimist kan zijn.
Maar volgens mij is het vaak, als t niet fout gaat, echt heel erg leuk
En weer "nuchter" als je teveel gezopen hebt, zeer nadelig randeffectquote:Op zaterdag 5 december 2015 09:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Van coke wordt je niet gek. Je wordt sneller en scherper + minder moe.
Ja, vind ik wel. Hyper, je denkt dat je alles kan, eng vrolijk. Misschien vind jij het normaal? Gebruik je het normaliter ook als je naar je werk gaat ofzo?quote:
Ja. Kan ook weer een vd zijn......als je nog een hele avond moet. Of alcoholist bent.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
En weer "nuchter" als je teveel gezopen hebt, zeer nadelig randeffect
Je wordt er wat hyper van. Maar dat is controleerbaar. Of je moet teveel hebben gesnoven......quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Hyper, je denkt dat je alles kan, eng vrolijk. Misschien vind jij het normaal? Gebruik je het normaliter ook als je naar je werk gaat ofzo?
Je bent in de war met goedkope speedquote:Op zaterdag 5 december 2015 09:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Hyper, je denkt dat je alles kan, eng vrolijk. Misschien vind jij het normaal? Gebruik je het normaliter ook als je naar je werk gaat ofzo?
Ja, maar het begint bijvoorbeeld al met de opmerking van de vader dat het zo vreemd is dat ze uren zonder jas buiten was. Dat wordt als zo onlogisch gezien dat de ouders er waarschijnlijk vanuit gaan dat ze ergens binnen is geweest in die uren. Terwijl je het bloedheet kunt hebben onder invoed van alcohol of drugs.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet gezocht naar logica maar naar wat er gebeurt is.
Ben niet stabiel, dus ja... Daar bedoel ik mee dat ik wekelijks een filosofisch moment heb dat het leven geen zin heeft. Dus snap je..quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Goede omgeving, goede vrienden en zelf geestelijk/emotioneel stabiel zijn. als je die combinatie hebt dan kun jij rustig een keer een pilletje proberen, of Coke, er zijn genoeg drugs die je de controle op het moment zelf laten houden.
Ik ken ze die als het laat is geworden, rustig om half tien even een mespuntje in de pauze nemen, voel je je fitter en verder gebeurt er niets.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:53 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
De opmerking is vreemd omdat hij aangaf dat je dat in die kou nooit zou kunnen overleven. Men moet gewoon bij de feiten blijven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het begint bijvoorbeeld al met de opmerking van de vader dat het zo vreemd is dat ze uren zonder jas buiten was. Dat wordt als zo onlogisch gezien dat de ouders er waarschijnlijk vanuit gaan dat ze ergens binnen is geweest in die uren. Terwijl je het bloedheet kunt hebben onder invoed van alcohol of drugs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |