klopt ik hem ook gelijk op zitten zoekenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
Die hele tweet van Kelly Clarkson bestaat niet.
echt?!quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
ik vermoed dat t er een is nav een eerder optredenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
Wtf!! Wat slechtquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
oh ja, nep tweets.. was ook een dingetje bij een oudere editie van the voice, waarbij niet bestaande tweets onder in beeld kwamenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
Ik heb gescrolld door haar timeline tot 16 augustus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vermoed dat t er een is nav een eerder optreden
dua geen actuele tweet
Volgens mij heb ik die eerder ergens zien langskomen in een nieuwsbericht. Kelly zit echt niet live te kijken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
oh dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gescrolld door haar timeline tot 16 augustus.
Oh wacht, na wat googlen kom ik op een wat aangepaste versie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die eerder ergens zien langskomen in een nieuwsbericht. Kelly zit echt niet live te kijken.
De macht van televisie.......triest!quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Cee het volgende:
neequote:
twitter:kelly_clarkson twitterde op zondag 29-11-2015 om 22:19:42@blairgarner @JennieLenaMusic @NBCTheVoice @RTL_TVOH WHAT?!! She is so great!! I needed this! Most people suck live! Thank you God! #hope reageer retweet
Hoe komt die tweet dan terecht in een live show.... Misleidend ditquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Die tweet van Kelly Clarkson is van 29 nov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |