Alleen het begin hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je zit nu met een bek vol eten dat steeds meer speeksel aan het vergaren is?
*alors Seal of Approval*quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:16 schreef alors het volgende:
Ik vond het goed. Zo, die kan hij in zijn zak steken.
Jep, maar ik weet zeker dat ze niet zal janken over haar oortjequote:Op vrijdag 4 december 2015 22:14 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ze kan zingen, maar daar betaal je ook voor!
Goed verwoordquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:15 schreef Stickertje het volgende:
goed gezongen maar zoutloos als je het met het origineel vergelijkt
HEUJ tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Hoi, ik val zomaar in. Mag ik meedoen?![]()
Jennie roels.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
HEUJ tuurlijk mag dat
ja vind ik ook meid
Misschien kunnen we een samenwerking aangaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
*alors Seal of Approval*
*alors Appreciation Badge*
ze laten de slechtere eerst optredenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Op die laatste kandidaten kun je dus veel minder lang stemmen? Hoe lossen ze dat op qua telling?
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een samenwerking aangaan.
Alors Ceel of Approval.
Nee ze hebben alle nummers al in het begin open gezet zei Wendy. Dus je kon ook al op de latere kandidaten stemmen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Op die laatste kandidaten kun je dus veel minder lang stemmen? Hoe lossen ze dat op qua telling?
jup en nu danger zone kandidate stemmequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |