remqo is ook een held jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan nog, Remqo is een fucking epische held. Kan overigens ook goed bier drinken die man.
Zie PI a mattiequote:Op vrijdag 4 december 2015 22:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
WAT DOE JE?
Vriendschap... af...
Geen fuck geven en klonen tot je dood zit niet veel tussen iddquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ze volgen FOK! wel op de voet voor gebande... Ik zou geen fuck meer geven of klonen tot mijn leven erbij neervalt.
Tering jij bent mad.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:22 schreef JimmyDean het volgende:
Permaban voor cholo en guus lijkt me een goede oplossing
Nee dat klopt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geen fuck geven en klonen tot je dood zit niet veel tussen idd
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
Hahah remqo [bender] IK HOOR JULLIE NIET [/bender]
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:22 schreef Crip het volgende:
Hahah remqo [bender] IK HOOR JULLIE NIET [/bender]
Is dit een steek onder water richting Frank?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik voel wel een generatiekloof met die bejaarde mods in KLB.
Nee. Frank bejaard noemen in plaats van half dood is een compliment me dunkt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is dit een steek onder water richting Frank?
haten op hork zijn geile stemquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Lompehork ik had gedacht dat je stem wat mannelijker zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |