Weet je hoe belachelijk zwaar wasmachines van <2000 en ouder zijn? Nee? Moet je eens die van 2000> optillen, en dat x4 doen ongeveer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ehmtoen ik 4 hoog woonde zonder lift heb ik serieus de wasmachine zelf naar boven gebracht
en 2 man kunnen dat bij jou niet?
Ja. Zelf getild. Zit vaak cement of beton in zodat die niet te veel verplaatst tijdens centrifugeren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet je hoe belachelijk zwaar wasmachines van <2000 en ouder zijn? Nee? Moet je eens die van 2000> optillen, en dat x4 doen ongeveer.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet je hoe belachelijk zwaar wasmachines van <2000 en ouder zijn? Nee? Moet je eens die van 2000> optillen, en dat x4 doen ongeveer.
We hebben m destijds met 4 man naar boven getild, ieder n hoek. Dat ging met veel pauzes tussendoor wel. Hij weegt ook 98 kilo he?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Zelf getild. Zit vaak cement of beton in zodat die niet te veel verplaatst tijdens centrifugeren.
Post NL niet volgens eigen zeggen. Ze mogen die niet gebruiken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:18 schreef bonke het volgende:
er bestaan van die speciale trappenkarretjerslijkt me sterk dat ze zo`n ding niet hebben
Je hebt de nieuwe zeker al betaald?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ga nu op een andere manier proberen jullie te stimuleren om duidelijk te zijn en op korte termijn met een oplossing te komen.
PostNL tilt idd niet meer dan 32kg p.p.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Post NL niet volgens eigen zeggen. Ze mogen die niet gebruiken.
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe zeker al betaald?
dat zal dan wel weer arbotechnisch zijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Post NL niet volgens eigen zeggen. Ze mogen die niet gebruiken.
Ze gaven zelf aan dat t gewicht niet t probleem was maar omdat t een bovenlader is ze hem niet goed kunnen vastpakken. En ik ben dan zo aardig dat ik het met ze eens ben dat ze niet t risico moeten nemen om met machine en al de trap af te vallen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:25 schreef bonke het volgende:
[..]
dat zal dan wel weer arbotechnisch zijn
Laat wehkamp dan een verhuisservice regelen
Dat werkt tot 32 kilo helaas.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:41 schreef naiipajiiau het volgende:
Zelf doen en naar hun antwoord nummer sturen. Zoeken ze het maar uit..
quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Beste Wehkamp,
Sint en Piet zijn weer in ons prachtige land aangekomen, en vervullen ook dit jaar weer vele kinderdromen. Natuurlijk doen jullie door dit paar zeer goede zaken, dus het verbaasde Sint nogal wat een van jullie klanten met jullie mee mocht maken.
Half november gaf de oude wasmachine nadat de stroomkabel doorbrandde het op, gelukkig niet niet al teveel schade, alleen een nieuwe stop. Met wat moeite ging de machine open, en liet ze het water er allemaal uitlopen.
De was zat echter nog gevangen, hij was halverwege het programma blijven hangen. Gelukkig hoefde het vinden van de noodontgrendeling ook niet al te lang te duren, en nadat de was eruit was besloot ze Wehkamp snel een nieuwe machine te laten sturen.
Ze heeft speciaal gevraagd of jullie de oude wel mee terug konden nemen, maar ook al was ie erg zwaar, dat kon volgens jullie zonder problemen. De volgende dag stond de bezorger van PostNL met de nieuwe wasmachine voor de deur, en dat bracht haar weer in een uiterst goed humeur.
Echter toen ze op de oude machine wees, kreeg de bezorger vrees. De machine was erg zwaar en 3 hoog naar beneden was slecht voor zijn rug, we nemen hem nu niet mee, 'maar we komen terug'.
De klant belde op en legde de situatie uit. Wehkamp vond het vervelend, en zou hem snel alsnog ophalen, zo luidde hun besluit. Na paar dagen had de klant nog niks gehoord en besloot Wehkamp via Facebook te berichten. Jullie vonden het weer heel vervelend, en gaven naast de belofte het op te lossen een bon om de pijn te verlichten.
Een week later vond de klant het wel erg lang duren, en klaagde dat ze erover dacht het apparaat dan maar naar hun antwoordnummer te sturen. Sadia vond het erg vervelend en zou ernaar kijken, en Steve bood zijn excuses aan en zou proberen het op te lossen, liet hij blijken.
Saffira vertelde daarop dat PostNL contact zou opnemen met haar, de klant was blij toen ze belde, was deze kwestie eindelijk klaar. De volgende dag stonden er twee grote mannen van PostNL voor de deur. Helaas konden ze de machine niet tillen, en stelden de klant helaas weer teleur.
Ditmaal maakten ze foto's van de oude wasmachine zodat het niet weer mis kon gaan, maar nadat Nancy en Tessa hun excuses aanboden en het op zouden lossen kwam het bericht van PostNL: wij wagen ons daar niet aan.
Linda bood excuses en zou het allemaal nog eens bij de backoffice nagaan. Een week later, en excuses van Esther, Nancy, Charell en Mona, blijkt de wasmachine nog altijd bij de klant te staan. De klant kan inmiddels wel huilen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om je wasmachine in te ruilen?
Al drie weken blokkeert de oude machine nu haar kleine keuken, koken en afwassen gaan lastig, laat staan schoonmaken...haar handen jeuken. Omdat haar boodschap na zoveel berichten blijkbaar niet de juiste weg vindt, daarom nu maar een vermanend berichtje van de Goede Sint.
Hoewel het aanbieden van excuses en tonen van begrip ontzettend vriendelijk is, is het gebrek aan een oplossing voor je klant een groot gemis. Haal de wasmachine nu eens op bij je klant. Dan kunnen Sint en Piet straks met een gerust hart weer vertrekken uit ons prachtige land.
Mocht dat niet gebeuren, dan zal Sint Wehkamp mee naar Spanje moeten sleuren, en dat zou hij toch ernstig betreuren.
Uit elkaar halen dan maar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat werkt tot 32 kilo helaas.
Ik heb m'n facebook vriendjes gevraagd het bericht te delen en Wehkamp erin te taggen.quote:
mag welquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:15 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb m'n facebook vriendjes gevraagd het bericht te delen en Wehkamp erin te taggen.
Mag ik de link hier delen of is dat een no-go?
Fijn idd, kun je ergens heen met je klachten daaroverquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:20 schreef Manke het volgende:
Mediamarkt wou de oude vaatwasser ook niet meenemen terwijl dat wel was aangegeven 'ja, we hebben dure tv's in de wagen'.
En daar betaal je verwijderingsbijdrage voor.
vast wel, maar of je er iets mee opschiet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Fijn idd, kun je ergens heen met je klachten daarover
Ik had mijn wasmachine ook op marktplaats gezet maar toen mensen hoorden dat ie 98 kilo weegt en 3 hoog staat wilden ze m niet meer. Ik hoop nu dat m'n gedicht wehkamp over de streep trekt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:34 schreef Manke het volgende:
[..]
vast wel, maar of je er iets mee opschiet.
We hadden het voor de deur gezet en een rommel verzamelaar heeft em meegenomen
Krijgen we ineens bericht dat we vervuilen omdat hij de pakbon van de nieuwe vaatwasser ergens had gedumpt, zat aan het plastic wat ook weggegooid moest worden.
Fucking awesome.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Beste Wehkamp,
Sint en Piet zijn weer in ons prachtige land aangekomen, en vervullen ook dit jaar weer vele kinderdromen. Natuurlijk doen jullie door dit paar zeer goede zaken, dus het verbaasde Sint nogal wat een van jullie klanten met jullie mee mocht maken.
Half november gaf de oude wasmachine nadat de stroomkabel doorbrandde het op, gelukkig niet niet al teveel schade, alleen een nieuwe stop. Met wat moeite ging de machine open, en liet ze het water er allemaal uitlopen.
De was zat echter nog gevangen, hij was halverwege het programma blijven hangen. Gelukkig hoefde het vinden van de noodontgrendeling ook niet al te lang te duren, en nadat de was eruit was besloot ze Wehkamp snel een nieuwe machine te laten sturen.
Ze heeft speciaal gevraagd of jullie de oude wel mee terug konden nemen, maar ook al was ie erg zwaar, dat kon volgens jullie zonder problemen. De volgende dag stond de bezorger van PostNL met de nieuwe wasmachine voor de deur, en dat bracht haar weer in een uiterst goed humeur.
Echter toen ze op de oude machine wees, kreeg de bezorger vrees. De machine was erg zwaar en 3 hoog naar beneden was slecht voor zijn rug, we nemen hem nu niet mee, 'maar we komen terug'.
De klant belde op en legde de situatie uit. Wehkamp vond het vervelend, en zou hem snel alsnog ophalen, zo luidde hun besluit. Na paar dagen had de klant nog niks gehoord en besloot Wehkamp via Facebook te berichten. Jullie vonden het weer heel vervelend, en gaven naast de belofte het op te lossen een bon om de pijn te verlichten.
Een week later vond de klant het wel erg lang duren, en klaagde dat ze erover dacht het apparaat dan maar naar hun antwoordnummer te sturen. Sadia vond het erg vervelend en zou ernaar kijken, en Steve bood zijn excuses aan en zou proberen het op te lossen, liet hij blijken.
Saffira vertelde daarop dat PostNL contact zou opnemen met haar, de klant was blij toen ze belde, was deze kwestie eindelijk klaar. De volgende dag stonden er twee grote mannen van PostNL voor de deur. Helaas konden ze de machine niet tillen, en stelden de klant helaas weer teleur.
Ditmaal maakten ze foto's van de oude wasmachine zodat het niet weer mis kon gaan, maar nadat Nancy en Tessa hun excuses aanboden en het op zouden lossen kwam het bericht van PostNL: wij wagen ons daar niet aan.
Linda bood excuses en zou het allemaal nog eens bij de backoffice nagaan. Een week later, en excuses van Esther, Nancy, Charell en Mona, blijkt de wasmachine nog altijd bij de klant te staan. De klant kan inmiddels wel huilen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om je wasmachine in te ruilen?
Al drie weken blokkeert de oude machine nu haar kleine keuken, koken en afwassen gaan lastig, laat staan schoonmaken...haar handen jeuken. Omdat haar boodschap na zoveel berichten blijkbaar niet de juiste weg vindt, daarom nu maar een vermanend berichtje van de Goede Sint.
Hoewel het aanbieden van excuses en tonen van begrip ontzettend vriendelijk is, is het gebrek aan een oplossing voor je klant een groot gemis. Haal de wasmachine nu eens op bij je klant. Dan kunnen Sint en Piet straks met een gerust hart weer vertrekken uit ons prachtige land.
Mocht dat niet gebeuren, dan zal Sint Wehkamp mee naar Spanje moeten sleuren, en dat zou hij toch ernstig betreuren.
blijkbaar zijn ze het verplicht mee te nemen, anders kan je het altijd door de stadsreiniging laten ophalen. http://www.radartv.nl/nie(...)age-verklaring-vrom/quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik had mijn wasmachine ook op marktplaats gezet maar toen mensen hoorden dat ie 98 kilo weegt en 3 hoog staat wilden ze m niet meer. Ik hoop nu dat m'n gedicht wehkamp over de streep trekt.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:54 schreef George_Zina het volgende:
Als je ¤ 50 + transportkosten overmaakt dan kom ik hem morgen voor jou ophalen? PM voor rekeningnummer.
ik lees 'innemen', niet 'ophalen'quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:54 schreef Manke het volgende:
[..]
blijkbaar zijn ze het verplicht mee te nemen, anders kan je het altijd door de stadsreiniging laten ophalen. http://www.radartv.nl/nie(...)age-verklaring-vrom/
Wehkamp biedt die mogelijkheid ook, alleen komen ze het in dit geval niet na. Dit heeft wel grotendeels te maken met het feit dat ze het vervoer uitbesteden aan een externe partij, daar zou e bij een witgoedzaak met eigen bezorgdienst niet tegen aan lopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:05 schreef Catkiller het volgende:
Dan had je naar een witgoedzaak moeten gaan die het als service aanbieden om je oude zooi mee retour te nemen. Betaal je iets meer misschien maar hoef je ook niet moeilijk te doen.
Had ik ik kunnen doen. Maar een gedicht leek me toepasselijker en sowieso hebben ze van PostNL al foto's ervan. T gedicht is nu een aantal keer gedeeld, ben benieuwd of het ze gaat opvallen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:27 schreef Chinless het volgende:
had liever ook een picca van je wasmachine gepost.
Dit dus. Ik heb ze van tevoren nog gevraagd of het een probleem is, nadat ik uitlegde dat het ding nogal zwaar is, maar ze verzekerden me ervan dat hij gewoon meegenomen zou worden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:07 schreef Wintar het volgende:
[..]
Wehkamp biedt die mogelijkheid ook, alleen komen ze het in dit geval niet na. Dit heeft wel grotendeels te maken met het feit dat ze het vervoer uitbesteden aan een externe partij, daar zou e bij een witgoedzaak met eigen bezorgdienst niet tegen aan lopen.
Mja, ik hoop eigenlijk dat ze door mijn gedichtje goed voor lul staan en het oplossen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:35 schreef kibo het volgende:
Pak ze terug.
Nog een wasmachine bestellen en de volgende dag weer laten retourneren.
Of voor 2000 euro troep bestellen op een vals adres.
Als dit viral gaat, wel een linkje plaatsen naar dit topic!quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Had ik ik kunnen doen. Maar een gedicht leek me toepasselijker en sowieso hebben ze van PostNL al foto's ervan. T gedicht is nu een aantal keer gedeeld, ben benieuwd of het ze gaat opvallen.
Mocht iemand willen helpen door m te delen: LINK
Tuurlijk.... FOK! mag alle credits hebben... help je mee?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als dit viral gaat, wel een linkje plaatsen naar dit topic!Zo wordt KLB beroemd!
ah, je hebt gelijk. Maar stadsreiniging haalt wel zonder problemen op, ff bellen en buiten zetten op de voorgestelde plek.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik lees 'innemen', niet 'ophalen'
Juist dat gaat m niet worden. 98 kilo, 6 trappen... en juist daarom had ik Wehkamp gevraagd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:03 schreef Manke het volgende:
[..]
ah, je hebt gelijk. Maar stadsreiniging haalt wel zonder problemen op, ff bellen en buiten zetten op de voorgestelde plek.
Ik vind principieel dat Wehkamp hun afspraken na moeten komen, maar anders wonen er toch vast wel wat sterke mannen in de buurt die je willen helpen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Juist dat gaat m niet worden. 98 kilo, 6 trappen... en juist daarom had ik Wehkamp gevraagd.
Vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:15 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik vind principieel dat Wehkamp hun afspraken na moeten komen, maar anders wonen er toch vast wel wat sterke mannen in de buurt die je willen helpen?
over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Juist dat gaat m niet worden. 98 kilo, 6 trappen... en juist daarom had ik Wehkamp gevraagd.
Marktplaats heb ik geprobeerd, maar mensen willen hem niet. De nieuwe wasmachine is heel fijn, dus die wil ik liever niet terugsturen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:40 schreef Manke het volgende:
[..]
over het hoofd gezien
Gaat moeilijk worden, wehkamp dreigen dat je de nieuwe machine terugstuurt als ze je niet tegemoetkomen
of anders wat sterke gasten zoeken voor een krat bier. Probeer fhf of marktplaats eens, gewoon proberen
Wat ik hier boven zei, maak wat schroefjes los en bekijk die wasmachine van binnen. Mijn wasmachine was ook defect en loeizwaar, vier schroefjes er af om het ijzeren paneel los te krijgen en daar was meteen een groot blok beton te zien. Dat naar de klote geslagen (was leuk om te doen) en dat scheelde heel veel gewicht.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Na het weekend zal ik er eens naar kijken. Nu is het wel een bovenlader, dus zou ik de trommel er eerst uit moeten slopen. Maar ik heb niet echt t gereedschap om dingen stuk te slaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat ik hier boven zei, maak wat schroefjes los en bekijk die wasmachine van binnen. Mijn wasmachine was ook defect en loeizwaar, vier schroefjes er af om het ijzeren paneel los te krijgen en daar was meteen een groot blok beton te zien. Dat naar de klote geslagen (was leuk om te doen) en dat scheelde heel veel gewicht.
Is natuurlijk niet de bedoeling als je recht hebt op zo'n Wehkamp-service, maar het klinkt alsof ie in de weg staan en persoonlijk heb ik er geen vertrouwen in dat ze het dit jaar nog oplossen.
Kan ik idd wel doen, maar op FB zijn ze ook actief, ze reageren wel op andere klachten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:15 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij kan je het gedicht beter op Twitter zetten en hopen dat iemand van hun twittermedewerkers het oppikt.
https://twitter.com/wehkamp
Ze zijn actief tot 22:00
En ook even getwitterd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Kan ik idd wel doen, maar op FB zijn ze ook actief, ze reageren wel op andere klachten.
Geweldig !!quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nou er is een reactie op mijn gedicht:
wehkamp.nl
Beste MvJ
Dat is wel heel erg fout en abuis,
de pieten die hierover gaan zijn alleen de komende dagen niet in het pakjeshuis.
De sint en zijn pieten,
laten jou als klant natuurlijk niet schieten.
Zodra zij terug zijn gaan ze gelijk voor jou aan de slag,
reken er maar op, dit zal eindigen met op jou gezicht een tevreden lach.
Zodra er meer bekend is hoor je van ons,
ik geef onze pieten iniedergeval gelijk de bons.
We hopen dat je ondanks onze fout,
dit weekend toch een gezellig feestje met de sint bouwt.
dit ja heerlijk manquote:Op vrijdag 4 december 2015 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Kun je je niet helemaal uitleven met een hamer ofzo, lekker alle frustraties en agressie eruit hakken?
Verstuur em in delen!quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dat werkt tot 32 kilo helaas.
Maar ik heb al een idee. Ik heb een sinterklaasgedicht geschreven. Die ga ik op facebook posten met de vraag of mensen m willen delen en Wehkamp erin willen taggen.
Hoe doen verhuizers dat dan? Die werken ook volgens ARBO-wetgeving?quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:20 schreef Fokpop het volgende:
tja nu het via het hoofdkantoor en officiele kanalen loopt is het wss helemaal lastig, want niemand daar wil natuurlijk zwart op wit zeggen dat ze die arbo regels gewoon ftjes moeten negeren, dus moeten ze wss met een hijskraan komen of zo
quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe doen verhuizers dat dan? Die werken ook volgens ARBO-wetgeving?
Je naam nu weggummen heeft weinig zin Maartje.quote:
Ik doelde op een picca hierquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Had ik ik kunnen doen. Maar een gedicht leek me toepasselijker en sowieso hebben ze van PostNL al foto's ervan. T gedicht is nu een aantal keer gedeeld, ben benieuwd of het ze gaat opvallen.
Mocht iemand willen helpen door m te delen: LINK
Nah, de truc bij wasmachines is dit:quote:
Haha, lolquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je naam nu weggummen heeft weinig zin Maartje.
Traploper, soort steekwagen, die electrisch trap op en af kan lopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe doen verhuizers dat dan? Die werken ook volgens ARBO-wetgeving?
Je hebt een puntquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je naam nu weggummen heeft weinig zin Maartje.
is weer n hoop geregel, ik heb geen auto. Maar ik hoop dat wehkamp t nu wel gaat regelen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah, de truc bij wasmachines is dit:
[ afbeelding ]
Gewoon te huren bij Boels e.d.
Dus als TS echt klaar is met die wasmachine in de keuken,...
Huurt ze voor 7 euro dit ding voor een halve dag:
http://www.boels.nl/huren(...)/steekwagen-6-wielig
Dat kan op de Hurk of op de Ruysdaelbaan in Eindhoven (nadeel van je FB profiel op Fok! posten). En stuur je de rekening naar Wehkamp.
Staat het ding beneden binnen de Arboregeltjes, en iedereen blij.
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:35 schreef egeltje1985 het volgende:
voor je gedicht. De oplossing van wehkamp laat alleen nog steeds op zich wachten...
Ik woon 3 hoog, en het apparaat weegt 98 kilo. Ik kan dat zelf niet tillen. Ik heb ook geen plek waar ik hem tot hij opgehaald wordt neer kan zetten, er is geen grote hal o.i.d. in mijn flat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:40 schreef babipangang het volgende:
Wat denk je van zorgen dat dat ding bij de voordeur klaar staat? Iemand van Post NL is geen verhuizer of sjouwer maar bezorgt zendingen tot aan de deur, dus haalt ze ook op bij de deur.
Toch is het naar mijn inziens niet de taak van zo'n bezorger om met dat ding te lopen sjouwen. Wellicht heeft Wehkamp hier iets te makkelijk gezegd dat het wel kan, maar je kunt dit niet van zo'n bezorger verwachten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik woon 3 hoog, en het apparaat weegt 98 kilo. Ik kan dat zelf niet tillen. Ik heb ook geen plek waar ik hem tot hij opgehaald wordt neer kan zetten, er is geen grote hal o.i.d. in mijn flat.
Daarnaast: juist daarom heb ik vooraf gevraagd of het n probleem was om hem op 3 hoog op te halen.
Ik verwacht het ook niet van de bezorger, ik zou niet willen dat die zichzelf bezeert tijdens het tillen, en de bezorgers (ze zijn twee keer geweest) hebben geen materiaal om hem wel naar beneden te brengen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef babipangang het volgende:
[..]
Toch is het naar mijn inziens niet de taak van zo'n bezorger om met dat ding te lopen sjouwen. Wellicht heeft Wehkamp hier iets te makkelijk gezegd dat het wel kan, maar je kunt dit niet van zo'n bezorger verwachten.
Durf het topic door te lezen voor je je mening neerkwakt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef babipangang het volgende:
[..]
Toch is het naar mijn inziens niet de taak van zo'n bezorger om met dat ding te lopen sjouwen. Wellicht heeft Wehkamp hier iets te makkelijk gezegd dat het wel kan, maar je kunt dit niet van zo'n bezorger verwachten.
Done, mening verandert niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Durf het topic door te lezen voor je je mening neerkwakt.
moet de whekamp dan een aparte ophaler langs sturen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef babipangang het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het is niet de taak van POST NL om met die dingen te gaan sjouwen. Die hebben hoogstens een steekwagentje bij. Dus Wehkamp moet maar een gespecialiseerd bedrijf regelen dus.quote:Op zaterdag 5 december 2015 10:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als ts van te voren aangeeft hoe de situatie is en ze gaan akkoord dan treft haar geen blaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |