Dus als al die mensen dan even uit de wachtrij gaan zodat ik door kan gaan is er misschien nog kans.quote:Adele fans: Alle shows zijn uitverkocht. Het heeft geen zin meer om het te proberen.
Ik ben er gVD net 10 seconden in voordat deze tweet werd geplaatst...niets meer....quote:Op maandag 7 december 2015 10:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:18:25Helaas! Alle twee de shows zijn uitverkocht! reageer retweet
Ja dan meldt Ticketmaster het wel. Het is nu echt echt uitverkocht.quote:Op maandag 7 december 2015 10:20 schreef MissLuna het volgende:
Er vallen vaak kaarten terug ivm mislukte betalingen. Blijven proberen!
Post er een paar hier... gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 7 december 2015 10:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ga nu naar de Facebook en Twitter van Ticketmaster, genieten van de haat.
Gebeurt wel vaker hoor dat Ticketmaster het meldt én de site zelf uitverkocht aangeeft en je daarna nog een ticket kunt scoren.quote:Op maandag 7 december 2015 10:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja dan meldt Ticketmaster het wel. Het is nu echt echt uitverkocht.
Dit. Zo kwam een vriend alsnog aan Coldplay kaarten,quote:Op maandag 7 december 2015 10:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker hoor dat Ticketmaster het meldt én de site zelf uitverkocht aangeeft en je daarna nog een ticket kunt scoren.
Verkoop bij AC/DC was net zo dramatischquote:Op maandag 7 december 2015 10:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Blij dat ik een metalhead ben, daar heb je dit soort gezeik (zo goed als) niet.
Zo scoorde ik nog een U2 staplaats-ticket ruim anderhalf (!) uur na de start van de verkoop.quote:Op maandag 7 december 2015 10:23 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dit. Zo kwam een vriend alsnog aan Coldplay kaarten,
Ga je nog wel een concertverslagje posten?quote:
Ja en Rammstein ook wel eens, maar daar heb je niet 4 concerten waar heel Nederland leip van wordt.quote:Op maandag 7 december 2015 10:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Verkoop bij AC/DC was net zo dramatisch
Had ik ook.quote:Op maandag 7 december 2015 10:16 schreef onlogisch het volgende:
Mijn wachtrij was klaar en ik word er uitgegooid en mag weer opnieuw aansluiten
quote:Op maandag 7 december 2015 10:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Post er een paar hier... gedeelde smart is halve smart
twitter:whytrygrande twitterde op maandag 07-12-2015 om 10:28:29@Ticketmaster_NL wat heb jullie een kut website echt verschrikkelijk met GEEN vriendelijke groet reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |