Moet je dan niet gewoon ergens op klikken ?quote:Op maandag 7 december 2015 09:53 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik ga meestal niet naar concerten van grote artiesten. Maar Coldplay en Adele die wilde ik enorm graag zien. Ik schoot helemaal in de stress bij Coldplay toen ik die stomme codes in moest voeren omdat ze bang zijn dat ik een robot ben.
Nee, zijn capatcha's, dus lekker typen op de meest rare woorden.quote:Op maandag 7 december 2015 09:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Moet je dan niet gewoon ergens op klikken ?
*zucht*quote:De wachttijd bedraagt meer dan 60 minuten.
En daar ga je dan met de bus met een strippenkaart heen?quote:Op maandag 7 december 2015 09:54 schreef Lastpost het volgende:
Wat mij betreft doeken ze die hele internet-verkopen gewoon op, gewoon 1 op 1 verkoop én op naam en weer oldskool voor de ticketbox liggen met de slaapzak. #ouwezak
Ideaal. Vooral na de 50ste keer die dingen overtypen omdat ie weer geen kaarten kon vinden want op een gegeven moment pakte ie niet meer wat ik typte en deed ie het pas weer in een andere browser.quote:Op maandag 7 december 2015 09:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, zijn capatcha's, dus lekker typen op de meest rare woorden.
Je mag ook mij helpen?quote:Op maandag 7 december 2015 09:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu ook aan het proberen om een collega te helpen met kaartjes. Ben benieuwd.
Gewoon lopend.quote:Op maandag 7 december 2015 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En daar ga je dan met de bus met een strippenkaart heen?
Timing maakt echt niets uit. Heb soms al voor 10 uur geklikt en kwam erin, soms na 10 uur en kwam erin.quote:Op maandag 7 december 2015 09:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik hoopte het goed getimed te hebben maar blijkt net niet. Nu maar hopen dat er straks nog kaarten zijn.
They see me rolling in the deep, they're hating!quote:Op maandag 7 december 2015 10:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ga straks op Facebook genieten van haatreacties op Ticketmaster.
Ach we gaan het zien. Kaartjes zijn niet voor mij zelf. Dus maakt me weinig uit.quote:
Vanaf hoe laat ingelogd?quote:Op maandag 7 december 2015 10:09 schreef GotC het volgende:
Had maar 1 browser/tab open ook. Op m'n telefoon
Haha je moet soms geluk hebben ja. Had toen de Peppers naar NL kwamen binnen een minuut kaarten. Lot uit de loterij.quote:Op maandag 7 december 2015 10:09 schreef GotC het volgende:
Had maar 1 browser/tab open ook. Op m'n telefoon
Maakt Niks uit. Om10 uur moet je toch refreshen. Al zit je om 6 uur opquote:
Had ik vorige keer ook ja.quote:Op maandag 7 december 2015 10:11 schreef onlogisch het volgende:
Er klopt geen ruk van die wachttijd. Browser A geeft 30 tot 60 minuten aan, Brower B die ik open, geeft nog maar 30 min aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |