Ja, dat deed ik dus ook. Maar het duurde dus even voor ie oversprong. Te lang, denk ik. Op de laptop 3 pagina's voor me waar na 11:02 was Buy tickets kwam te staan. Terwijl ik bleef f5en.quote:Op zondag 6 december 2015 11:36 schreef Wolken het volgende:
Ik had om kwart voor 11 via de link van de site ingelogd en toen de hele tijd op refresh zitten drukken totdat de verkoop open ging.
Ik had dit keer maar 1 laptop, afgelopen vrijdag zat ik met een heel team en hadden we ook niks. Het is gewoon mazzel hebben.quote:Op zondag 6 december 2015 11:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik dus ook. Maar het duurde dus even voor ie oversprong. Te lang, denk ik. Op de laptop 3 pagina's voor me waar na 11:02 was Buy tickets kwam te staan. Terwijl ik bleef f5en.
Zonde.quote:Op zondag 6 december 2015 11:51 schreef Irrem het volgende:
[..]
....en dan realiseren dat het waarschijnlijk aan de cookie instellingen ligt. Zo dom
Die heeft inderdaad niet te klagen.quote:Op zondag 6 december 2015 12:01 schreef Chelle23 het volgende:
Hier ook niks.... wat een zenuwsloperij. Ik heb gelukkig mn kaartje al maar zat nu voor een collega.
Morgen weer een x proberen.....
Denk dat ik ook maar 'Adele' wordt. Lekker binnen lopen zo haha
Nopequote:
Cookies weggooien, kom je er vanzelf weer in.quote:Op maandag 7 december 2015 08:49 schreef Chelle23 het volgende:
Bij mij wel, en blijf nu verversen en komt ook geen wachtrij terug
quote:Tickets zijn nog niet beschikbaar, want de online verkoop is nog niet gestart.
Probeer het later opnieuw, selecteer een andere datum of start een nieuwe zoekopdracht.
Houd de hierboven genoemde voorverkoop datum in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |