Het bad gaan heeft ook zijn charmes.quote:
Die kwam ik eerder vanavond ergens tegen, niet echt wat voor mij verder maar ik haat het niet. Mijn favoriet staat in de OP.quote:
Oke oke ik hoor je ik hoor je aboengquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het bad gaan heeft ook zijn charmes.
Maar zo vaak gebruik ik niet.
Soms moet je het slechtere kennen om het goede te waarderen.
Anders wordt het van zelfsprekend.
En jaaaa sws met mate he jongen.quote:
Ik ben nu mobiel, dus zal andere keer luisteren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Die kwam ik eerder vanavond ergens tegen, niet echt wat voor mij verder maar ik haat het niet. Mijn favoriet staat in de OP.
Ok dan is het goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
En jaaaa sws met mate he jongen.
Maar dat kan k wel.
Ander ritme. Ga wel vroeg opstaan morgen vroeg.quote:
Definieer vroeg, anders kun je beter nachtje doortrekken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ander ritme. Ga wel vroeg opstaan morgen vroeg.
10:00 max.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Definieer vroeg, anders kun je beter nachtje doortrekken.
Gaat nog, maar echt vroeg kun je het niet noemen, normaliter kom ik voor 8:30 mijn bed uit en echt echt vroeg noem ik dat ook weer nietquote:
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat. Hoe vroeg iets voeltquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat nog, maar echt vroeg kun je het niet noemen, normaliter kom ik voor 8:30 mijn bed uit en echt echt vroeg noem ik dat ook weer niet
Ik werk in ploegendiensten, wel verneukend voor je ritmequote:Op vrijdag 4 december 2015 02:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat nog, maar echt vroeg kun je het niet noemen, normaliter kom ik voor 8:30 mijn bed uit en echt echt vroeg noem ik dat ook weer niet
True that.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat je naar bed gaat. Hoe vroeg iets voelt
Zeer verneukend voor je ritme. Ik heb ooit in een kroeg/discotheek gewerkt en tegelijk bij een La Place restaurant gewerkt. Ook lekker verneukend als tot 5 uur 's ochtends in een discotheek staat en de volgende dag om 7 uur mag beginnen bij LaPlace en dat afwisselend een paar weken lang. Gelukkig was ik binnen een maand van mijn LaPlace contract afquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik werk in ploegendiensten, wel verneukend voor je ritme
Lijkt me ook zwaar, gelukkig zie ik tegenwoordig m'n werk meer als betaald hobbyen, want het werk wat ik doe vind ik leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer verneukend voor je ritme. Ik heb ooit in een kroeg/discotheek gewerkt en tegelijk bij een La Place restaurant gewerkt. Ook lekker verneukend als tot 5 uur 's ochtends in een discotheek staat en de volgende dag om 7 uur mag beginnen bij LaPlace en dat afwisselend een paar weken lang. Gelukkig was ik binnen een maand van mijn LaPlace contract af
Wat doe je ook alweer precies?quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lijkt me ook zwaar, gelukkig zie ik tegenwoordig m'n werk meer als betaald hobbyen, want het werk wat ik doe vind ik leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |