Je hebt altijd iets in je schreeuwen, een beestje of zo wat je nooit naar buiten laat en met drugs en alcohol kan dat beest naar buiten snap je. Soms is dat nodig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik weet mijn grenzen en ga er niet graag overheen. En ik vind niet dat ik meteen saai ben als ik mijn grenzen niet opzoek. Kan gek genoeg doen met en zonder drank op.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je hebt altijd iets in je schreeuwen, een beestje of zo wat je nooit naar buiten laat en met drugs en alcohol kan dat beest naar buiten snap je. Soms is dat nodig.
Pas als de pilletjes zijn uitgewerkt, ik vond ze nogal druk doen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zijn de liefste mensen van de wereld
srs, stop met drugsquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je hebt altijd iets in je schreeuwen, een beestje of zo wat je nooit naar buiten laat en met drugs en alcohol kan dat beest naar buiten snap je. Soms is dat nodig.
Niks is nodig.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat heb ik gwn van naturequote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Che_ het volgende:
Ik denk dat meloewa teveel pure wiet heeft gerookt. Heel paranoia
Precies en straks zeuren dat ze zwanger is als dat beestje weer eens naar buiten was gekomen tijdens een avondquote:
Waarom gebruik jij drugs dan om een suffe lul te zijn zekerquote:
Ja, ging over de hond uitlaten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:27 schreef Che_ het volgende:
Beest naar buiten. Is dat van the opposites?
Je hoeft er niet naar te luisteren, als je er gehoor aan geeft, gaat het beestje harder schreeiwenquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo lam geweest dat ik niet wist hoe en wat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik merk aan mijn praten wel snel dat ik wat dronken wordt, maar de bewustzijn van de dingen om mij heen verlies ik niet.
Nee als je beest naar buiten laat is beest weer ff rustig als het zich weer opsluit in jezelfquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te luisteren, als je er gehoor aan geeft, gaat het beestje harder schreeiwen
ik geniet van de ervaringen, die vaak het tegenovergestelde zijn van paranoia en schreeuwende beestjesquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij drugs dan om een suffe lul te zijn zeker
Ik ben ook niet extra para van drugs.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik geniet van de ervaringen, die vaak het tegenovergestelde zijn van paranoia en schreeuwende beestjes
Dat beestje gaat wat vaker aan het hek rammelen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee als je beest naar buiten laat is beest weer ff rustig als het zich weer opsluit in jezelf
Dan wordt het huisje boompje beestjequote:Op vrijdag 4 december 2015 01:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies en straks zeuren dat ze zwanger is als dat beestje weer eens naar buiten was gekomen tijdens een avond
Dat beest kent zijn plek wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat beestje gaat wat vaker aan het hek rammelen.
Wat je doet moet je zelf weten hoor, als je je verstand maar gebruikt en niet elke keer de beest los laat.
mweh dat veranderd wereldbeeld snap ik nooit zo en heb ik zelf nooit gehadquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben ook niet extra para van drugs.
De ervaringen zijn leuk omdat je kijk op de wereld veranderd toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |