dan blijft het gewoon in je bloed, enzymen die het afbreken werken dan niet meerquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:55 schreef Burdie het volgende:
GHB is trouwens na 8 uur niet meer in je lijf te vinden. Hoe dat werkt als je binnen die 8 uur dood gaat, weet ik niet.
Dank je, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:56 schreef Re het volgende:
[..]
dan blijft het gewoon in je bloed, enzymen die het afbreken werken dan niet meer
Maar dan kan men dus ook niet echt meer aantonen hoeveel je wanneer binnen zou hebben gekregen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:56 schreef Re het volgende:
[..]
dan blijft het gewoon in je bloed, enzymen die het afbreken werken dan niet meer
kan wel, aannemend dat ze bijvoorbeeld in die tijd dat ze buiten was verder niets heeft genomen (of juist dan wel), je kan dan best berekenen hoeveel ze heeft binnengekregen. je kan echt veel met bloed en haaronderzoekquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dan kan men dus ook niet echt meer aantonen hoeveel je wanneer binnen zou hebben gekregen.
Dat kun je niet aannemen dus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:02 schreef Re het volgende:
[..]
kan wel, aannemend dat ze bijvoorbeeld in die tijd dat ze buiten was verder niets heeft genomen (of juist dan wel), je kan dan best berekenen hoeveel ze heeft binnengekregen. je kan echt veel met bloed en haaronderzoek
nou ja je kan onderzoek doen naar metabolieten, dan weet je hoeveel er al is afgebroken bijvoorbeeld (of hoeveel er in de urine zit in dit geval)quote:
Zover reikt mijn kennis niet. Het hele geval is gewoon moeilijk zonder keiharde bewijzen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:03 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja je kan onderzoek doen naar metabolieten, dan weet je hoeveel er al is afgebroken bijvoorbeeld
laten we er vanuit gaan dat we nog niet weten wat er in haar bloed, urine, haar etc. zit, vanaf daar kan er in ieder geval bewezen worden onder welke invloed ze was.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zover reikt mijn kennis niet. Het hele geval is gewoon moeilijk zonder keiharde bewijzen.
Als ze onder invloed was...... Niemand weet het blijkbaar nog.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:07 schreef Re het volgende:
[..]
laten we er vanuit gaan dat we nog niet weten wat er in haar bloed, urine, haar etc. zit, vanaf daar kan er in ieder geval bewezen worden onder welke invloed ze was.
ook dat kan uit het onderzoek blijken, verder weten we niet of ze bijvoorbeeld medicatie slikte etc...quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als ze onder invloed was...... Niemand weet het blijkbaar nog.
Ook. Ze kan ook hard gevallen zijn en haar hoofd hebben gestoten. Dat misschien samen met onderkoeling. Alles is mogelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
ook dat kan uit het onderzoek blijken, verder weten we niet of ze bijvoorbeeld medicatie slikte etc...
Bijna alles..quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ook. Ze kan ook hard gevallen zijn en haar hoofd hebben gestoten. Dat misschien samen met onderkoeling. Alles is mogelijk.
niet te denken alien-loverboysquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Een ufo ontvoering sluit ik o.a. uit.
Geldt voor ongefundeerd geroep over zelfmoord ook, IMOquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:27 schreef Dingflofbips het volgende:
Wat Jaroon zegt. Alles is mogelijk.
Waar de familie in elk geval niets aan heeft, lijkt mij, is ongefundeerde paniekzaaierij over een misdadige toedracht van een en ander
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geldt voor ongefundeerd geroep over zelfmoord ook, IMO
Dat werd gedaan door de politie die meer kennis heeft.....die wij niet hebben. Zeer waarschijnlijk niet zonder fundatie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad. Een conclusie van de politie zie ik niet als ongefundeerd. Maar voor zover het ongefundeerd zou zijn heeft ootjekatootje daar een punt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat werd gedaan door de politie die meer kennis heeft.....die wij niet hebben. Zeer waarschijnlijk niet zonder fundatie.
Er is inderdaad geen enkele reden om te denken dat het zelfmoord zou kunnen zijn. Ik snap niet dat er nog iemand in die richting denkt. Voor alle andere scenario's zijn ook veel meer bewijs.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar dat is in elk geval zo bij niet gefundeerde uitroepen. Het is bij dit soort gevallen zo opvallend dat half Nederland er een mening over moet en zal hebben. En dan in de vorm van "dit is gebeurt vast en zeker". Interessant.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Inderdaad. Een conclusie van de politie zie ik niet als ongefundeerd. Maar voor zover het ongefundeerd zou zijn heeft ootjekatootje daar een punt.
Geef het bewijs maar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen enkele reden om te denken dat het zelfmoord zou kunnen zijn. Ik snap niet dat er nog iemand in die richting denkt. Voor alle andere scenario's zijn ook veel meer bewijs.
Tja. Ik weet niet of dat typisch Nederlands is. Het lijkt mij eerder iets voor mensen die, om wat voor reden dan ook, een beetje spanning zoeken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dat is in elk geval zo bij niet gefundeerde uitroepen. Het is bij dit soort gevallen zo opvallend dat half Nederland er een mening over moet en zal hebben. En dan in de vorm van "dit is gebeurt vast en zeker". Interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |