Dat wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Meeste junks hebben vrij tengere lijfjes
o ja, vergeten...quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Meeste junks hebben vrij tengere lijfjes
Zucht....quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:10 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik zie geen junk in Dascha. Jij wel?
Lees zelf 'ns beter.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Hij denkt niks..hij WEET! maar WIL niks delen vanwege het onderzoek.
Godsamme mensen, zo moeilijk is lezen toch niet?
Dat is het nawoord van de NOS omdat ze geen bewijzen krijgen in te zien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Lees zelf 'ns beter.
"Daarom denkt hij aan verschillende verdovende middelen."
DENKT staat er. Verschillende verdovende middelen, dus meerdere opties.
Hij zegt dus dat iets mogelijk is en dat een een scenario een mogelijkheid is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:18 schreef Kim-Holland het volgende:
Dit is wat hij werkelijk heeft gezegd. zie de aanhalingstekens!
"Dat is mogelijk daderinformatie. Het scenario dat ze door iemand anders is gedrogeerd, is met deze uitslag zonder meer een mogelijkheid."
De rest is uit de hand van de media die verder ook geen drol weten!
Zo gaat dat in een lopend onderzoek.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat iets mogelijk is en dat een een scenario een mogelijkheid is.
Eigenlijk zegt hij dus ja er kan heel veel.
I know. Maar hij zegt dus eigenlijk gewoon ja er waren drugs in dr lichaam.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zo gaat dat in een lopend onderzoek.
Voor de buitenwereld zeer zeker, ja!quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:24 schreef marsan het volgende:
[..]
I know. Maar hij zegt dus eigenlijk gewoon ja er waren drugs in dr lichaam.
De rest is invulling.
Kom jij nooit buiten dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:44 schreef Leandra het volgende:
Als iemand een ID-kaart bij mij in de voortuin gooit kan het weken tot maanden duren voor hij gevonden wordt....
Ik heb werkelijk een tuin aan de voorkant, de voordeur zit aan de zijkant van het huis.quote:
Ahja, dan snap ik het dat de voortuin niet opvalt vanuit de zijkant ;-). Ik heb kiezels in de voorkant, dus elk blaadje valt me op, dus ook een verdwaalde ID.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk een tuin aan de voorkant, de voordeur zit aan de zijkant van het huis.
Die gebruik ik overigens idd vrij weinig.... iedereen loopt gewoon achterom.
Ja, je verwacht het niet in zo'n drugshol, he?quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef Fer het volgende:
Ah het bekende drugs in het drankje smoesje, nog verschillende ook.
Dat moet nog blijken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:19 schreef Kim-Holland het volgende:
En ik ben blij [hoe gek dat ook klinkt in deze situatie] dat vader in deze toch wel degelijk goed bij zijn gevoel zat en het niet bliefde als zelfmoord.
In ieder geval is er zeker meer aan de hand dan de politie in eerste instantie wou laten lijken!quote:
Wat te gek voor woorden is, is dat de ouders op zaterdag 28 november tussen 10:00 uur en 10:30 2 rechercheurs thuis ontvangen, die in de eerste zin al zeggen dat hun dochter zelfmoord heeft gepleegd. Zeker nu pas dinsdag haar ID is gevonden...En haar telefoon nog weg is, hoe konden ze dan zo zeker zijn?quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
In ieder geval is er zeker meer aan de hand dan de politie in eerste instantie wou laten lijken!
Schandalig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |