abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157999116
Vader van Dascha zet dit verhaal op sociale media.

quote:
Afgelopen vrijdagavond tot de zaterdagochtend 28 november is mijn dochter Dascha Graafsma (17-08-1999) met drie vriendinnen uitgegaan in Hilversum naar de gelegenheid Lets Get Down (nabij het Gooiland-theater en het station, adres: Emmastraat 2). Om ongeveer 2.00 uur heeft ze de gelegenheid even verlaten ‘om te plassen’. Ze is niet meer teruggekomen.

De vriendinnen gingen zoeken en namen uiteindelijk met ons, de ouders, contact op en gingen naar de politie. Er werd gezocht en alle mogelijke diensten ingeschakeld.

Om 5.45 uur, dus veel later, heeft een trein Dascha getroffen nabij het Station Hilversum Sportpark. Dat bij uiterst koud en slecht weer. Ze droeg geen jas, die is achtergebleven in de Lets Get Down, en feitelijk niet meer dan een wit T-shirt, witte gympen en een zwarte broek. Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.

De grote vraag is wat er in het genoemde tijdsverloop is gebeurd. Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde. Naast het tijdsverloop zijn er dus de feiten van het barre weer, maar ook haar telefoon is niet meer vindbaar. In de periode is Dascha vele malen gebeld of zijn er anderzins berichten verzonden. Zij bleek of in gesprek of niet bereikbaar.

Als vader wil ik u vragen om alle mogelijke media-aandacht aan het gebeuren te geven. Met de vraag of iemand haar heeft gezien, gesproken, tijd met haar heeft doorgebracht, of alles wat er maar te bedenken is. Er klopt teveel niet, …….. Er zijn geen woorden te vinden om dit verzoek te ondersteunen, maar dat lijkt me ook niet nodig. Hoe eerder de vragen en het bericht worden uitgebracht hoe eerder er misschien mensen met informatie kunnen worden gevonden.

Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.

Dascha was een leerling van het ATC-college, had een leuke bijbaan, een fijne vriend, trouw en liefdevol 3 broers en 2 zusters. Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding gevonden worden. Alles kan worden nagevraagd. Zie bijvoorbeeld de berichten op de facebook-pagina’s van mij (Rene Graafsma / renegraafsma) of die van Dascha zelf (Dascha Graafsma).

De centrale vraag is: wat is er in het tijdsbestek gebeurd en wie heeft haar gezien?

De zaak wordt zeer intensief behandeld door de politie Hilversum. In hun betrokkenheid stellen wij alle vertrouwen maar het is duidelijk dat we informatie missen. Het is noodzaak, …….

Hoe dan ook, zet het bericht en de vragen svp uit met elk mogelijk mediamiddel waar u over beschikt.

Meer dan dank !!

René Graafsma

Game on ^O^ .
  donderdag 3 december 2015 @ 23:18:33 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157999140
Ja, InverHouse, als ik zeg dat je meer dan een post moet lezen, dan moet je niet alleen diezelfde post nog en keertje lezen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_157999175
Lienekien, wie maakt dan het spoor weer vrij?
pi_157999219
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, InverHouse, als ik zeg dat je meer dan een post moet lezen, dan moet je niet alleen diezelfde post nog en keertje lezen.
leg het ff uit dan.
  donderdag 3 december 2015 @ 23:23:01 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157999261
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Lienekien, wie maakt dan het spoor weer vrij?
Wat is de relevantie van die vraag?

Ik blijf me steeds maar weer verbazen over de stelligheid van bepaalde beweringen terwijl het een feit is dat je niet alle informatie weet. Ja, je doet vreselijk goed je best om het verhaal op een rijtje te zetten uit de bronnen die je wel hebt, maar je laat echt te weinig ruimte voor feiten die jij niet en wij ook niet kennen.
  donderdag 3 december 2015 @ 23:23:19 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157999271
quote:
3s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:20 schreef InverHouse het volgende:

[..]

leg het ff uit dan.
Ja, zometeen.
pi_157999347
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik blijf me steeds maar weer verbazen over de stelligheid van bepaalde beweringen terwijl het een feit is dat je niet alle informatie weet. Ja, je doet vreselijk goed je best om het verhaal op een rijtje te zetten uit de bronnen die je wel hebt, maar je laat echt te weinig ruimte voor feiten die jij niet en wij ook niet kennen.
Dat ja. Mensen schreeuwen te snel

Ik kan me goed voorstellen dat de ouders willen weten wat er in die paar uur is gebeurd.
Het is te simpel om meteen zelfmoord te zeggen als daar geen aanwijzingen voor zijn.
pi_157999436
quote:

[..]

Jij wilt hier maar blijven beweren dat ze zelfmoord heeft gepleegd, en dat er wel goed onderzoek is gedaan. Gemiddeld duurt het opruimen na een zelfmoord op het spoor 2,5 uur.
Het spoor werd zaterdagmorgen zelfs 20 minuten eerder vrijgegeven, voor mij zijn dat aanwijzingen dat men er vanaf minuut 1 vanuit is gegaan dat het om zelfmoord ging.
En dat ze dus in een tunnelvisie zaten want er is dus totaal niet gekeken naar de tijdslijn voordat de aanrijding er was.

Maar we gaan elkaar niet overtuigen dus ik hou ermee op.
  donderdag 3 december 2015 @ 23:29:34 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157999459
quote:
3s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat de ouders willen weten wat er in die paar uur is gebeurd.
Het is te simpel om meteen zelfmoord te zeggen als daar geen aanwijzingen voor zijn.
Ik geloof niet dat dat de discussie was.

Ootje praat je zo wel bij.
pi_157999465
quote:
3s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef InverHouse het volgende:

[..]

inderdaad, en dan beland je soms in van die loze discussies met mensen die vermoedelijk denken dat politie altijd gedegen onderzoek doet/ geen fouten maakt.
  donderdag 3 december 2015 @ 23:30:25 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157999480
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij wilt hier maar blijven beweren dat ze zelfmoord heeft gepleegd, en dat er wel goed onderzoek is gedaan. Gemiddeld duurt het opruimen na een zelfmoord op het spoor 2,5 uur.
Het spoor werd zaterdagmorgen zelfs 20 minuten eerder vrijgegeven, voor mij zijn dat aanwijzingen dat men er vanaf minuut 1 vanuit is gegaan dat het om zelfmoord ging.
En dat ze dus in een tunnelvisie zaten want er is dus totaal niet gekeken naar de tijdslijn voordat de aanrijding er was.

Maar we gaan elkaar niet overtuigen dus ik hou ermee op.
Nou, laat mij maar eens zien waar ik dat allemaal beweerd zou hebben.
pi_157999491
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dat de discussie was.

Ootje praat je zo wel bij.
Prima:
Ik denk dat die vader het bij het juiste eind heeft.
pi_157999503
quote:

feiten die jij niet en wij ook niet kennen

je valt wel in herhaling - ik heb je dat al 4 keer zien posten :Y)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157999508
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, laat mij maar eens zien waar ik dat allemaal beweerd zou hebben.
Nou lees ff het vorige topic terug.

Ik ben er klaar mee.
  donderdag 3 december 2015 @ 23:31:37 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157999510
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ik denk dat er een schoonmaakploegje komt van van de NS ( spoorweg politie)
die bellen naar politie Hilversum en die concluderen > O zelfdoding
verder gaan ze even naar de ouders en dat is het
de lamlendigheid druipt er af
ouders trekken aan de bel en schakelen Frank in
en dan wordt de politie weer wakker
Als ze werkelijk op het spoor heeft gestaan dan is het niet heel vreemd dat men het behandeld heeft zoals men "een aanrijding met een persoon" over het algemeen behandelt.

Maar goed, ik begrijp dat de politie gelijk had moeten concluderen dat het niet zomaar een aanrijding met een persoon was, maar dat deze aanrijding met een persoon dusdanig bijzonder was dat er direct groot onderzoek moest volgen.

Er is nog genoeg te onderzoeken voor ze, buiten de plaats van de aanrijding om, en daar zal het een dusdanige rotzooi zijn geweest dat ze eigenlijk niet veel anders konden dan (grondig) opruimen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 december 2015 @ 23:31:53 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157999514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Prima:
Nou, dan hoeven we dat onderzoek verder ook niet meer af te wachten.
pi_157999527
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

je valt wel in herhaling - ik heb je dat al 4 keer zien posten :Y)
Kan hier niet vaak genoeg gepost worden met dat gespeculeer.
pi_157999541
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Prima:
Die vader zal het het beste weten idd.
Het is te simpel en te snel om na een paar uur al tot de conclusie te komen dat het zelfmoord is.
  donderdag 3 december 2015 @ 23:32:45 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157999550
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben er klaar mee.
Hallo zeg, als je dit soort onzin gaat roepen ben ik ook wel klaar met jou. Ik heb dat soort dingen echt nergens beweerd.
pi_157999638
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze werkelijk op het spoor heeft gestaan dan is het niet heel vreemd dat men het behandeld heeft zoals men "een aanrijding met een persoon" over het algemeen behandelt.

Maar goed, ik begrijp dat de politie gelijk had moeten concluderen dat het niet zomaar een aanrijding met een persoon was, maar dat deze aanrijding met een persoon dusdanig bijzonder was dat er direct groot onderzoek moest volgen.

Er is nog genoeg te onderzoeken voor ze, buiten de plaats van de aanrijding om, en daar zal het een dusdanige rotzooi zijn geweest dat ze eigenlijk niet veel anders konden dan (grondig) opruimen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hoe moet een politie dat dan meteen concluderen. Dat kan niet.
pi_157999705
quote:

[..]

SPOILER
Serieuze vraag: wie komt er dan opruimen en wat doen ze met de trein? Rijdt die verder of maken ze die ter plekke schoon?

Vroeg me ook af of er ook een andere machinist wordt opgeroepen,
pi_157999813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Serieuze vraag: wie komt er dan opruimen en wat doen ze met de trein? Rijdt die verder of maken ze die ter plekke schoon?

Vroeg me ook af of er ook een andere machinist wordt opgeroepen,
Ik begreep dat die sowieso grondig schoongemaakt moet worden, ook (en vooral) de onderkant. Dat kan niet echt op locatie.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_157999818
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben er klaar mee.
Nou dat heb ik dus even gedaan.. En ze heeft dat echt nergens beweerd of überhaupt iets in die richting geïnsinueerd..

Dus misschien moet je haar posts zelf nog maar een keer lezen.. Misschien dat je dan begrijpt wat ze zegt..
pi_157999971
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nou dat heb ik dus even gedaan.. En ze heeft dat echt nergens beweerd of überhaupt iets in die richting geïnsinueerd..

Dus misschien moet je haar posts zelf nog maar een keer lezen.. Misschien dat je dan begrijpt wat ze zegt..
Prima idee, zal het doen zodra ik daar behoefte aan heb.
pi_158000303
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:42 schreef madam-april het volgende:

[..]

misschien wil je een samenvatting maken ? een soort keek op de weekje ? ^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158000442
Net het interviewtje van rtvnh gekeken. Ik hoop dat ze naast alle hulp die ze ontvangen om te achterhalen waarom hun dochter voor de trein stond ook mentale hulp zoeken of aanvaarden. Het is mega wat deze mensen moeten verwerken.

Dit interview is op woensdag opgenomen, voor zover wij weten voordat de eerste duidelijkheid na de sectie kwam. Het valt me op dat de ouders een verhaal hebben gereconstrueerd wat er gebeurd moet zijn en nu bevestiging zoeken. Wellicht heeft hun onderbuikgevoel helemaal gelijk. Maar ik hoop ook dat ze het aankunnen als onderzoek anders uitwijst.
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:12:40 #27
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_158000581
Ik denk niet dat het zelfmoord is.

Dan was ze veel eerder voor de trein gesproken denk ik. Als ze niet durfde te springen was ze eerder teruggegaan. Als ze wel was gesproken, wat is er dan in al die tussenuren gebeurd? Het was blijkbaar te koud om urenlang te twijfelen of ze zou springen of niet. Dus dan moet er meer aan de hand zijn.

Maar was het daadwerkelijk zo koud die bewuste nacht? Volgens mij was het de afgelopen 2 weken niet dusdanig koud geweest dat het ondraaglijk was buiten zonder jas. Ik geef toe dat het niet comfortabel was, maar overleven had volgens mij zeker wel gekund.

Mogelijk is het verkrachting geweest en dat ze haar daarna hebben vermoord omdat ze de gezichten van de daders gezien heeft. Die hebben haar dood of levend voor de trein gegooid om het op zelfmoord te laten lijken.

Ik hoop dat ze nog onderzoek op het lichaam kunnen doen, dat ze aanwijzingen vinden wat er echt gebeurd is.

Of het heeft met drugs te maken.
pi_158000616
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:06 schreef Obvious5555 het volgende:
Net het interviewtje van rtvnh gekeken. Ik hoop dat ze naast alle hulp die ze ontvangen om te achterhalen waarom hun dochter voor de trein stond ook mentale hulp zoeken of aanvaarden. Het is mega wat deze mensen moeten verwerken.

Dit interview is op woensdag opgenomen, voor zover wij weten voordat de eerste duidelijkheid na de sectie kwam. Het valt me op dat de ouders een verhaal hebben gereconstrueerd wat er gebeurd moet zijn en nu bevestiging zoeken. Wellicht heeft hun onderbuikgevoel helemaal gelijk. Maar ik hoop ook dat ze het aankunnen als onderzoek anders uitwijst.
Ik hoop dat er ook regelgeving komt inzake die onder de 16 jaar feestjes
Vaak zijn dat feesten die door honderden kinderen worden bezocht
Vaak is er wel toezicht en controle in zo'n Disco ,maar wat er allemaal buiten gebeurd en
wie daar rondhangen is geen zicht op
Voor dealertjes de ideale plek om wat rotzooi te slijten ,want op die leeftijd willen die
kids van alles uitproberen
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:16:07 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158000662
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:14 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ik hoop dat er ook regelgeving komt inzake die onder de 16 jaar feestjes
Vaak zijn dat feesten die door honderden kinderen worden bezocht
Vaak is er wel toezicht en controle in zo'n Disco ,maar wat er allemaal buiten gebeurd en
wie daar rondhangen is geen zicht op
Voor dealertjes de ideale plek om wat rotzooi te slijten ,want op die leeftijd willen die
kids van alles uitproberen
Onder de 16?
Het was een 16+ feestje....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158000748
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:12 schreef Ixnay het volgende:

Dan was ze veel eerder voor de trein gesproken denk ik. Als ze niet durfde te springen was ze eerder teruggegaan. Als ze wel was gesproken, wat is er dan in al die tussenuren gebeurd? Het was blijkbaar te koud om urenlang te twijfelen of ze zou springen of niet. Dus dan moet er meer aan de hand zijn.

Maar was het daadwerkelijk zo koud die bewuste nacht? Volgens mij was het de afgelopen 2 weken niet dusdanig koud geweest dat het ondraaglijk was buiten zonder jas. Ik geef toe dat het niet comfortabel was, maar overleven had volgens mij zeker wel gekund.

Mogelijk is het verkrachting geweest en dat ze haar daarna hebben vermoord omdat ze de gezichten van de daders gezien heeft. Die hebben haar dood of levend voor de trein gegooid om het op zelfmoord te laten lijken.

Ik hoop dat ze nog onderzoek op het lichaam kunnen doen, dat ze aanwijzingen vinden wat er echt gebeurd is.

Volgens mij rijden er een paar uur lang geen treinen en was dit de eerstvolgende. En de machinist heeft al aangegeven dat ze gewoon op de rails stond. Ze is er dus niet voor gegooid (dood of levend) door een ander.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_158000828
quote:

mee eens
waarom zou je eerst 2 of 3 km in het stikdonker langs het spoor gaan lopen als je voor de trein wil springen ?
Dan wacht je wel tot de trein er is
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:32:59 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158001006
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

mee eens
waarom zou je eerst 2 of 3 km in het stikdonker langs het spoor gaan lopen als je voor de trein wil springen ?
Wie zegt dat ze dat stuk langs het spoor heeft gelopen?
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:33:05 #33
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_158001009
Als het echt zelfmoord is, wat ik niet geloof. Dan is ze niet met die intentie op stap gegaan met haar vriendinnen.

Als je zelfmoord wil plegen door voor een trein te springen denk je daar wel wat beter over na, dan had ze wel:
- Een tijdstip gekozen zodat ze niet urenlang op die trein moest wachten.
- Haar jas aangedaan om de laatste uren van haar leven niet in de kou door te brengen.
- Even kort van tevoren iets naar haar ouders gestuurd of thuis op haar kamer een briefje achtergelaten, zodat ze niet radeloos zich afvragen wat er gebeurd is.

Wat zeggen de laatste mensen die haar gezien, haar vriendinnen bijvoorbeeld, hebben die iets gemerkt aan haar? En tegenwoordig hangen toch overal camera´s in een beetje stad als Hiversum? Bij zo´n uitgaansgelegenheid moet toch bij de ingang minimaal 1 hangen lijkt mij toch, zeker als daar van dat jonge volk komt.
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:34:07 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158001028
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

mee eens
Ja, dan wacht je gewoon in Hilversum, vooral als je niet gevonden wilt worden....

Waarom moeten mensen dingen altijd met een reden doen? Soms lopen mensen gewoon een eind omdat ze niet weten wat ze willen, of niet zeker zijn dat ze weten wat ze willen, of omdat ze heel goed weten wat ze willen en daarom op een plek willen zijn waar men niet verwacht dat ze zullen zijn.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dit ook nog eens.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158001164
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als ze niet in een auto is meegenomen door een dealertje of junk naar die locatie,
dan moet ze daar zelf naar toe gelopen zijn denk je niet ?
pi_158001177
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:33 schreef Ixnay het volgende:
Als het echt zelfmoord is, wat ik niet geloof. Dan is ze niet met die intentie op stap gegaan met haar vriendinnen.

Als je zelfmoord wil plegen door voor een trein te springen denk je daar wel wat beter over na
Lees je eens in over het onderwerp suicide. Logica is bij veel zelfmoordplegers ver te zoeken.
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:44:58 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158001273
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als ze niet in een auto is meegenomen door een dealertje of junk naar die locatie,
Je stelt net nog dat ze dat stuk langs het spoor zou hebben gelopen...
Er is geen andere route dan langs het spoor?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 december 2015 @ 00:45:35 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158001287
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Per se langs het spoor? Ja? Ok.
pi_158001476
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er is wel een andere route om daar te komen maar dat is een flinke omweg,en zal ze die nooit genomen hebben.Ze zit daar vlakbij op school en ik vermoed dat ze daar dagelijks naar toe fietste

Er ligt een spoorlijn Hilversum -Utrecht
Hilversum sportpark - dan kom je langs haar school (ligt naast de spoorlijn)- dan de spoorwegovergang Maartensdijkseweg en dan station Hollandse Rading.
pi_158001486
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Langs rijdende treinen zijn best eng
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158001498
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:33 schreef Ixnay het volgende:
Zijn wel gevallen van suïcide die eerst nog een avond gaan stappen met vrienden als soort van afscheid. Feit is wel dat alleen die persoon tijdens het stapavondje zelf de enige is die weet dat het een afscheid is...

Niet iedereen schrijft briefjes trouwens..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_158001551
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:55 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Zijn wel gevallen van suïcide die eerst nog een avond gaan stappen met vrienden als soort van afscheid. Feit is wel dat alleen die persoon tijdens het stapavondje zelf de enige is die weet dat het een afscheid is...

Wel een feit dat het op die leeftijd aandacht vraagt en wel teken achter laat.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 4 december 2015 @ 01:00:06 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158001599
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:54 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Er is wel een andere route om daar te komen maar dat is een flinke omweg,en zal ze die nooit genomen hebben.Ze zit daar vlakbij op school en ik vermoed dat ze daar dagelijks naar toe fietste

Er ligt een spoorlijn Hilversum -Utrecht
Hilversum sportpark - dan kom je langs haar school (ligt naast de spoorlijn)- dan de spoorwegovergang Maartensdijkseweg en dan station Hollandse Rading.
Je weet niet hoe ze er gekomen is. Je kunt nog niks uitsluiten.
pi_158001639
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je weet niet hoe ze er gekomen is. Je kunt nog niks uitsluiten.
De tijds spanne is wel merkwaardig
pi_158001750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:42 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik begreep dat die sowieso grondig schoongemaakt moet worden, ook (en vooral) de onderkant. Dat kan niet echt op locatie.
Dat gebeurd ook.
Er komen mensen in witte pakken, die langs een flink deel van rails gaan en alles wat ze tegenkomen aan deeltjes, in plastic zakken stoppen,...
Lijkt me afschuwelijk om dat werk te moeten doen :{w
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158001859
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat gebeurd ook.
Er komen mensen in witte pakken, die langs een flink deel van rails gaan en alles wat ze tegenkomen aan deeltjes, in plastic zakken stoppen,...
Lijkt me afschuwelijk om dat werk te moeten doen :{w
Minstens 80% toch?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_158002066
quote:

[..]

SPOILER
Precies. Zij hebben wel meteen een verklaring van de machinist oa. Dat hebben wij niet. Uit het afhandelen van alles kun je wel afleiden dat wat de machinist heeft gezien wijst op zelfmoord.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_158002202
quote:

Dit lijkt mij ook het meest logisch, helaas.
Er zijn vast mensen die nu hun kaken stijf op elkaar houden.
pi_158002300
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:22 schreef marsan het volgende:

[..]

Precies. Zij hebben wel meteen een verklaring van de machinist oa. Dat hebben wij niet. Uit het afhandelen van alles kun je wel afleiden dat wat de machinist heeft gezien wijst op zelfmoord.
Ja, en toch is het de mening van 1 man/vrouw.

En dient dit gecontroleerd te worden. In een ander topic over zelfmoord heb ik geleerd dat indien de machinist te hard reed, deze bij zelfmoord op het spoor, nog dood door schuld ten laste gelegd kan worden.

Vorige week stond er nog een stuk in de krant over camera's op treinen, als een soort van backup.

Ik wil die machinist niet afvallen maar niemand kan controleren of hij daadwerkelijk gezien heeft, wat hij gezegd heeft. Er hangen daar geen camera's, dus de controle is nihil. Ook voor het geestelijk welzijn van machinisten blijkt me zo'n camera op de kop van de treinen geen overbodige luxe.
pi_158002317
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:28 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

Dit lijkt mij ook het meest logisch, helaas.
Er zijn vast mensen die nu hun kaken stijf op elkaar houden.
Vermoedelijk is ze ook, bv bewusteloos geraakt door GHB?
Er waren meer meisjes die avond, die blijkbaar iets in hun glas hadden gekregen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158002404
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Vermoedelijk is ze ook, bv bewusteloos geraakt door GHB?
Er waren meer meisjes die avond, die blijkbaar iets in hun glas hadden gekregen.
Ja is mogelijk, een poster op GS meldde daar dat er ijsklontje met troep wat in hun glas werd gegooid. Waren diverse personen met hun ouders op de EHBO belandt.
pi_158002450
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, en toch is het de mening van 1 man/vrouw.

En dient dit gecontroleerd te worden. In een ander topic over zelfmoord heb ik geleerd dat indien de machinist te hard reed, deze bij zelfmoord op het spoor, nog dood door schuld ten laste gelegd kan worden.

Vorige week stond er nog een stuk in de krant over camera's op treinen, als een soort van backup.

Ik wil die machinist niet afvallen maar niemand kan controleren of hij daadwerkelijk gezien heeft, wat hij gezegd heeft. Er hangen daar geen camera's, dus de controle is nihil. Ook voor het geestelijk welzijn van machinisten blijkt me zo'n camera op de kop van de treinen geen overbodige luxe.
Als het goed is is het niet een mening maar een getuigenis.

Maar er is ook niets wat erop wijst dat hetgeen hij of zij zegt niet strookt met de waarheid.
Het lijkt er eerder op dat hetgeen gezegd is ook past in de rest van het plaatje. Het plaatje waar wij geen zicht op hebben, maar de politie daar wel.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_158002510
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ook voor het geestelijk welzijn van machinisten blijkt me zo'n camera op de kop van de treinen geen overbodige luxe.
Dat is dus ook de reden dat die camera's er komen. En omdat er sneller gewerkt kan worden dankzij de camera's. Hoe sneller het spoor vrijgegeven wordt, hoe minder schade voor de ns.
Camera's komen er niet om machinisten te betrappen op leugens over springers die geen springers zijn maaf stiekem op het spoor gelegd.

NS is verzekerd tegen schade die ze oplopen door springers. Ze hebben daar een keurig beleid voor, met lotgenotengroepen en al voor de nabestaanden.
In Belgie krijg je als nabestaande eerst de rekening schijnt.
pi_158002587
Lijkt me wel wazig om die beelden te moeten bekijken trouwens..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_158002611
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:38 schreef marsan het volgende:

[..]

Als het goed is is het niet een mening maar een getuigenis.

Maar er is ook niets wat erop wijst dat hetgeen hij of zij zegt niet strookt met de waarheid.
Het lijkt er eerder op dat hetgeen gezegd is ook past in de rest van het plaatje. Het plaatje waar wij geen zicht op hebben, maar de politie daar wel.
Zoals je misschien al gelezen had, heb ik absoluut geen hoge pet op van die politie daar.

Ouders zijn daar midden in de nacht naar huis gestuurd met de mededeling dat ze met een jongen was meegegaan of ergens op een bankje haar roes lag uit te slapen.

Vervolgens dus die aanrijding met de trein, en binnen no time het spoor weer vrijgegeven.
Nog sneller dan bij een gemiddeld onderzoek bij zelfdoding.

Het is een op een stapeling van dingen waarbij ik me kan voorstellen dat die ouders veel vragen hebben.
pi_158002680
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:41 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Dat is dus ook de reden dat die camera's er komen. En omdat er sneller gewerkt kan worden dankzij de camera's. Hoe sneller het spoor vrijgegeven wordt, hoe minder schade voor de ns.
Camera's komen er niet om machinisten te betrappen op leugens over springers die geen springers zijn maaf stiekem op het spoor gelegd.

NS is verzekerd tegen schade die ze oplopen door springers. Ze hebben daar een keurig beleid voor, met lotgenotengroepen en al voor de nabestaanden.
In Belgie krijg je als nabestaande eerst de rekening schijnt.
Het is ook geen aanval op machinisten, lijkt me namelijk verschrikkelijk om dat te moeten meemaken. Zo'n camera zal een machinist ook lucht geven, beelden zorgen voor bewijs en feiten wat moeilijke gesprekken zoals verhoren/getuigenverklaringen bijna overbodig gaan maken.

Het is niet dat ik denk dat een machinist een trein op tijd kan laten stoppen als er iemand in het zicht op het spoor staat.
pi_158002754
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zoals je misschien al gelezen had, heb ik absoluut geen hoge pet op van die politie daar.

Ouders zijn daar midden in de nacht naar huis gestuurd met de mededeling dat ze met een jongen was meegegaan of ergens op een bankje haar roes lag uit te slapen.

Vervolgens dus die aanrijding met de trein, en binnen no time het spoor weer vrijgegeven.

Het is een op een stapeling van dingen waarbij ik me kan voorstellen dat die ouders veel vragen hebben.
Dit maakt het nog meer verdacht...
hmmz :{
pi_158003109
quote:

[..]

Jong meisje op een zaterdagavond even niet te traceren. Daar gaat geen enkele politie een grote zoekactie voor op touw zetten hoor.

Aanrijding bij het spoor, waar zij dus wel een verklaring van de machinist hebben.

Zo ver ik t zie zijn er in de dingen die jij nu noemt iig geen rare dingen.

Benoem iets concreets wat afwijkt van de normale gang van zaken. Of wat verdacht is.
pi_158003165
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Lijkt me wel wazig om die beelden te moeten bekijken trouwens..
Waarom die knipoog :?
pi_158003631
quote:

[..]

enig idee hoe vaak dat voorkomt bij tieners? Ik kan me goed voorstellen dat politie geen groot alarm kan geven elke keer als een puber te laat thuis komt.
pi_158003746
quote:

Suïcide werkt niet zoals in de film. In werkelijkheid is het vaak zo dat mensen die er niets van laten blijken zelfmoord plegen en zij die er wel over praten of mij dreigen het juist niet doen.

Depressies en suïcidale gedachten zijn uitstekend te verbergen voor de buitenwereld. Zelfmoordpogingen gebeuren ook nog in een opwelling als een gelegenheid zich aanbied, of als er de bekende druppels is.
  vrijdag 4 december 2015 @ 07:41:05 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158003802
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 06:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

enig idee hoe vaak dat voorkomt bij tieners? Ik kan me goed voorstellen dat politie geen groot alarm kan geven elke keer als een puber te laat thuis komt.
Bovendien heeft de politie letterlijk gezegd dat ze niet veel kunnen doen ivm protocol.
Overigens streeft de NS er naar om binnen 1,5 uur na een aanrijding met een persoon het spoor vrij te geven. Dit heeft bijna een uur langer geduurd.
KuikenGuppy
pi_158004031
Zal waarschijnlijk wel door alcohol en of drugs komen ja. Heb zelf ook wel eens bizarre avonden gehad dat ik snachts opeens ergens liep en totaal de weg kwijt was. Tja en met veel pech kan het zo verkeerd eindigen :( rip.
There are only 151 Pokémon.
pi_158004085
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 06:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Tuurlijk en ze kunnen niet anders, maar dat maakt het voor de ouders niet minder schrijnend/pijnlijk.
pi_158004101
Hebben "we" de zaak nog niet opgelost?
pi_158004112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:21 schreef Eenskijken het volgende:
Zal waarschijnlijk wel door alcohol en of drugs komen ja. Heb zelf ook wel eens bizarre avonden gehad dat ik snachts opeens ergens liep en totaal de weg kwijt was. Tja en met veel pech kan het zo verkeerd eindigen :( rip.
Snap ik, maar waar is die telefoon dan gebleven?

Zelfs al vind iemand na het stappen zo'n ding, en neemt hem mee naar huis dan kan het hem/haar niet ontgaan zijn. Dat die telefoon wel eens van Dascha kan zijn.
pi_158004128
quote:
Wat is de relevantie van het linken naar een of andere vage Bijbelse(?) stichting?
pi_158004163
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zelfs al vind iemand na het stappen zo'n ding, en neemt hem mee naar huis dan kan het hem/haar niet ontgaan zijn. Dat die telefoon wel eens van Dascha kan zijn.
Indien gevonden: allang tweedehands verkocht, al dan niet via malafide kanalen. Zolang het toestel niet aangezet wordt kan men ook niets met een imei.
Indien weggegooid: ligt ergens in het bos, de sloot, de vijver bij het Sportpark.
Indien bij gehouden: in stukken na de klap met de trein, maar dan zouden er bij het opruimen wel stukjes van gevonden zijn. (lijkt me).
pi_158004175
quote:

[..]

spullen kunnen gewoon gewoon verloren worden. Of het ligt ergens in een hoekje waar niemand het vindt of iemand neemt t mee en doet er nooit meer wat mee. Ik vraag me af waarom zoveel mensen hier wat achterzoeken, alsof er perse kwade opzet in het spel moet zijn...
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 4 december 2015 @ 08:44:33 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158004217
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:21 schreef Eenskijken het volgende:
maar als dat gebeurd omdat iemand jou GHB heeft toegediend, is het dan je eigen schuld?

Ik snap dat mensen zelfmoord plegen in een impuls, maar dat lijkt me hier niet het geval anders loop je niet 4 uur door zeikweer. Ik ben wel benieuwd naar het hoe en wat hiervan.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158004314
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:55 schreef RemcoW23 het volgende:

Kan het bericht niet terugvinden, maar een paar jaar geleden vierde een man oud en nieuw met vrienden, niemand had iets aan hem gemerkt en niemand had het verwacht, maar hij benam zich aan het eind van de nacht het leven.
pi_158004444
Meer informatie dus na het weekend?
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
pi_158004477
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:44 schreef Re het volgende:

[..]

maar als dat gebeurd omdat iemand jou GHB heeft toegediend, is het dan je eigen schuld?

Ik snap dat mensen zelfmoord plegen in een impuls, maar dat lijkt me hier niet het geval anders loop je niet 4 uur door zeikweer. Ik ben wel benieuwd naar het hoe en wat hiervan.
Dan is het niet je eigen schuld.
pi_158004490
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:39 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

spullen kunnen gewoon gewoon verloren worden. Of het ligt ergens in een hoekje waar niemand het vindt of iemand neemt t mee en doet er nooit meer wat mee. Ik vraag me af waarom zoveel mensen hier wat achterzoeken, alsof er perse kwade opzet in het spel moet zijn...
Als iemand al terecht komt op een spoorlijn lijkt mij het verlies van een telefoon niet het allergekste idd.
pi_158004509
quote:

[..]

Die telefoon kan overal liggen. Het zou fijn zijn als die werd gevonden. Maar misschien zegt het dan alsnog weinig over haar laatste uren.
pi_158004639
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die telefoon kan overal liggen. Het zou fijn zijn als die werd gevonden. Maar misschien zegt het dan alsnog weinig over haar laatste uren.
Denk dat die ouders toch heel graag willen weten met wie ze in gesprek was, voordat er een einde aan haar leven kwam. Maar voor die gegevens hebben ze het toestel van een minderjarige toch niet nodig?

Ik weet dat het lastig kan zijn om gegevens van een ander op te vragen, of dat alleen bij volwassen kinderen is?
pi_158004731
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Denk dat die ouders toch heel graag willen weten met wie ze in gesprek was, voordat er een einde aan haar leven kwam. Maar voor die gegevens hebben ze het toestel van een minderjarige toch niet nodig?

Ik weet dat het lastig kan zijn om gegevens van een ander op te vragen, of dat alleen bij volwassen kinderen is?
Als zij een abonnement had kun je bepaalde gegevens opvragen. Ik weet niet hoe dat zit bij pre paid. Maar dat zal vast al gedaan zijn door de politie. Of zelfs ouders.
pi_158004747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 01:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja is mogelijk, een poster op GS meldde daar dat er ijsklontje met troep wat in hun glas werd gegooid. Waren diverse personen met hun ouders op de EHBO belandt.
Dat laatste schijnt dan weer een broodje aap te zijn.
  vrijdag 4 december 2015 @ 09:43:03 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158004901
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:44 schreef Re het volgende:

[..]

Mwah, ik vind dat discutabel. Ik heb ook eens iets in mijn drankje gehad en dat was kut, maar ik neem het mezelf nog het meest kwalijk dat ik zo stom was om niet op te letten. Maar goed, ik ben toen natuurlijk niet onder een trein gelopen.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')