abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158029849
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:39 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Hoe kan het anders zijn? Je bent geen relatiemateriaal, de meeste gasten hebben vrienden voor een leuke tijd en dus dates met iemand met een open relatie voor seks en een beetje chillen.

Lijkt mij wel easy daten met open relatie btw :P Geen verwachtingen of gezeik, gewoon seks.
Die discussie is hier al vaak genoeg gevoerd en voor mij is het meer dan seks.

Heb nu een heel leuk gesprek lopen met een jongen via Facebook. Die eigenlijk helemaal niks met open relaties heeft maar de gesprekken zelf toch wel zo leuk vind dat hij graag met me af zou willen spreken en zich nu echt aan het inlezen is over open relaties enzo.

En ook iemand van een datingsite waar ik hele leuke gesprekken mee heb. Zelfde muzieksmaak, interesses etc.Toevallig ook hetzelfde ziektebeeld heeft als ik, en dat is ook wel eens fijn om met iemand te praten die het snapt ^^

Mijn gesprekken zijn dus altijd gewoon leuk, geïnteresseerd over elkaars persoonlijkheid en wat we leuk vinden etc. Maar het juiste lichaamscontact irl zet dus de puntjes op de i voor mij. Zonder dat is het vriendschappelijk maar niet meer. En ja de ene man voelt dat beter aan en heeft daar meer over nagedacht dan de ander.

Komende vrijdag een date. Zin in O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')