SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
WHAT HAVE I BECOME, MY SWEETEST FRIEND.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker weer z,on Brutil Hosé opleiden
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
Everyone I know goes away in the endquote:Op donderdag 3 december 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WHAT HAVE I BECOME, MY SWEETEST FRIEND.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ach, dit is allemaal typisch Nederland. We maken er een sport van om de meest incapabele idioten op belangrijke posities neer te zetten waar iedereen weet dat het verkeerd gaat, om vervolgens bekvechtend naar de biechtstoel te rollen.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Everyone I know goes away in the end![]()
Jonk zou sowieso binnen nu en 2 jaar wel weg zijn, hij heeft de ambitie om ergens hoofdtrainer te worden.
Gewoon doorgaan met het jeugdbeleid van de laatste jaren kan zonder Jonk ook wel dus terug naar af is zwaar overdreven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jammer dat Jonk weggaat maar het is niet zo dat heel Ajax nu instort. Goede vent er voor terug en we gaan weer vrolijk verder.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en jonk missen we wel? apart, die twee hebben al die jaren alles samen gedaanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee hoor, typisch Ajax . En dat allemaal sinds 1989.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, dit is allemaal typisch Nederland. We maken er een sport van om de meest incapabele idioten op belangrijke posities neer te zetten waar iedereen weet dat het verkeerd gaat, om vervolgens bekvechtend naar de biechtstoel te rollen.
Kan niet wachten op de zomerse transferperiodeRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat voorspel je?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hoor, typisch Ajax . En dat allemaal sinds 1989.
Kan niet wachten op de zomerse transferperiode![]()
misschien zou deze man met zichzelf kunnen beginnenquote:Als het aan Van Os ligt volgt een flink ingrijpende oplossing. 'Het is tijd om nieuwe gezichten binnen te halen en van oude gezichten afscheid te nemen. Er moeten frisse mensen opstaan die het voor het zeggen krijgen', gaat hij verder. 'Het beste is om helemaal schoon schip te maken, maar dat kan niet. Er zullen nog veel koppen gaan rollen. Dat geeft niet, zolang het Ajax maar beter maakt. We zijn nog steeds goud, maar op dit moment staan we bekend als de club waar iedereen met elkaar over straat rolt', besluit Van Os.![]()
Welke ex-Ajacieden kunnen we nog oproepen jongens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
''Frisse mensen''quote:Op donderdag 3 december 2015 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
misschien zou deze man met zichzelf kunnen beginnen
Uri Coronel zou z'on gezicht kunnen zijn samen met Arie van EijdenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik voorspel dat Markus Henriksen wordt gehaald als Klaassen onverhoopt vertrekt.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vincent Janssen en Joey vd Berg![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Markus Henriksen wordt gehaald als Klaassen onverhoopt vertrekt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Die POWER en dat LOOPVERMOGEN moet wel gecompenseerd worden hee. Ik vind het ook echt een Klaassen 0,5.quote:![]()
vd Beek maar uitlenen aan Almere . Kan die het systeem onder de knie krijgenquote:Op donderdag 3 december 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die POWER en dat LOOPVERMOGEN moet wel gecompenseerd worden hee. Ik vind het ook echt een Klaassen 0,5.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ondanks dat Zivkovic waarschijnlijk geen toekomst zal hebben, is hij ook volledig van het spoor. Nu verneukt als rechtsbuiten bij Willem II.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
vd Beek maar uitlenen aan Almere . Kan die het systeem onder de knie krijgen
Mooi man, dat systeempjes leren of HET IS GOED OM 34 WEDSTRIJDEN TE SPELEN BIJ EEN WAT LAGER GEKLASSEERDE CLUB (hi ha ho als je als rechtsbuiten wordt geposteeerd).![]()
Maar die moest nooit gekocht worden . Lekker z'on 4-4-2 counterspits . Net zoals Rosenberg , Machlas etc . Lekker dat 4-3-3 aan hem blijven opdringen terwijl die dat helemaal niet beheerst en waarschijnlijk nooit gaat beheersenquote:Op donderdag 3 december 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks dat Zivkovic waarschijnlijk geen toekomst zal hebben, is hij ook volledig van het spoor. Nu verneukt als rechtsbuiten bij Willem II.
Mooi man, dat systeempjes leren of HET IS GOED OM 34 WEDSTRIJDEN TE SPELEN BIJ EEN WAT LAGER GEKLASSEERDE CLUB (hi ha ho als je als rechtsbuiten wordt geposteeerd).RED ONS HENNIEGOD![]()
Zie je, zelfs wij hebben meer verstand van voetbal dan mensen die 20 jaar gevoetbald hebben.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die moest nooit gekocht worden . Lekker z'on 4-4-2 counterspits . Net zoals Rosenberg , Machlas etc . Lekker dat 4-3-3 aan hem blijven opdringen terwijl die dat helemaal niet beheerst en waarschijnlijk nooit gaat beheersen![]()
Meer we hebben waarschijnlijk niet veel verstand van de beursquote:Op donderdag 3 december 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie je, zelfs wij hebben meer verstand van voetbal dan mensen die 20 jaar gevoetbald hebben.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die Vincent Janssen, dat kan echt wel wat worden hoor. Nu nog niet voor Ajax, maar als hij zich dit seizoen blijft ontwikkelen vind ik het niet erg als hij volgend jaar naar PSV komt als Locadia en/of de Jong vertrekt.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vincent Janssen en Joey vd Berg![]()
Daar volgen we nog wel een cursus voor. Geen zorgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer we hebben waarschijnlijk niet veel verstand van de beurs![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar volgen we nog wel een cursus voor. Geen zorgen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Is een Feyenoorder in hart en nieren. Die gaat Kramer binnenkort vervangen.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die Vincent Janssen, dat kan echt wel wat worden hoor. Nu nog niet voor Ajax, maar als hij zich dit seizoen blijft ontwikkelen vind ik het niet erg als hij volgend jaar naar PSV komt als Locadia en/of de Jong vertrekt.![]()
Kramer vervangen is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is een Feyenoorder in hart en nieren. Die gaat Kramer binnenkort vervangen.![]()
Het is geen Milik idd.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kramer vervangen is niet zo moeilijk.![]()
Vincent Janssen @vincentjanssen_ 7 december 11quote:Op donderdag 3 december 2015 18:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is een Feyenoorder in hart en nieren. Die gaat Kramer binnenkort vervangen.
Alleen mensen die Ajax nu uitlachen, speelt jullie clubje in europa ofniet? #nee dus gewoon je ****** bek houden
Vincent Janssen @vincentjanssen_ 7 december 11
@JohnnyTriel is dit die lach die ik had na feye - go ahead want dan kan ik t begrijpen?
Vincent Janssen @vincentjanssen_ 11 april 12
@KevinDercks haha ik begrijp het, aangezien jij je nu ook realiseert dat de landstitel weer in de hoofdstad gevierd word dit jaar...
Vincent Janssen @vincentjanssen_ 11 april 12
“@KevinDercks: hopelijk schopt dost verthongen nog ff het ziekenhuis in” hahahahaha zijn dit frustraties?
- Feyenoorder in hart en nieren.![]()
Sunrijstquote:Op donderdag 3 december 2015 18:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is een Feyenoorder in hart en nieren. Die gaat Kramer binnenkort vervangen.gek hij is geen kakkerlak
![]()
Echt wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sunrijstgek hij is geen kakkerlak
![]()
Echt wel, dat zeg je als je nog naar de basisschool gaat.quote:
Oh, wachtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft!quote:Op donderdag 3 december 2015 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Echt wel, dat zeg je als je nog naar de basisschool gaat.
Oh, wachtVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Technische staf ook? Gewoon Klaassen een briefje met de opstelling meegeven, zo ging dat vroeger op de amateurs ook, als de trainer op vakantie was. En dan was er altijd Sean, de reserve rechtsback, die opeens dacht een basisplaats in de spits te kunnen gaan eisen.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:01 schreef Vermecelli het volgende:
Nou nou de clubleiding neemt een dagje vrij tijdens Utrecht - Ajax![]()
Sjonnie Heitinga zal de honneurs van Frank waarnemen. En ze komen op de fiets ipv de busquote:Op donderdag 3 december 2015 23:08 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Technische staf ook? Gewoon Klaassen een briefje met de opstelling meegeven, zo ging dat vroeger op de amateurs ook, als de trainer op vakantie was. En dan was er altijd Sean, de reserve rechtsback, die opeens dacht een basisplaats in de spits te kunnen gaan eisen.![]()
Spoedcursusje trainer betaald voetbal en de opvolger van Frank staat klaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Sjonnie Heitinga zal de honneurs van Frank waarnemen. En ze komen op de fiets ipv de bus![]()
Dit. Niet dat Milik zoveel beter is maar met Janssen schiet je weinig op.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Vincent is gewoon een gemiddelde spits![]()
In een ondergemiddelde competitie is dat al heel wat.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Volg AZ totaal niet, is dit niet gewoon een tijdelijk vorm-piek? Of ontwikkelt die jongen zich al 2 jaar gestaagd?![]()
Maar niks voor Europaquote:Op donderdag 3 december 2015 23:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In een ondergemiddelde competitie is dat al heel wat.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is waar. Daarom zal het me niets verbazen als die deze zomer hierheen komtquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan past hij dus prima in de groepRED ONS HENNIEGOD![]()
dat valt nog maar te bezienquote:Op donderdag 3 december 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik ook. Maar dan wel in een oefenwedstrijd tegen Almere city in een interland periode. Wat een koekenbakker is dat zeg.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil Sanogo wel eens in de basis zienHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik vrees met grote vrezen voor de Jeugdopleiding, maar we gaan het zien de komende vijf jaar. Hopelijk blijft Jongkind![]()
ik ga morgen weer eens naar het stadion maar nu voor het eerst met de trein. Maar ik weet dat je amsterdam bijlmer hebt. Maar die verbindingen zijn een beetje kut. Is het van af amsterdam amstel ook goed te doen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je kunt gewoon de metro pakken vanaf Amstelquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:38 schreef over_hedge het volgende:
ik ga morgen weer eens naar het stadion maar nu voor het eerst met de trein. Maar ik weet dat je amsterdam bijlmer hebt. Maar die verbindingen zijn een beetje kut. Is het van af amsterdam amstel ook goed te doen?![]()
Denk dat we dat maar gewoon doen. Tnxs!quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je kunt gewoon de metro pakken vanaf AmstelDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als we het voor elkaar krijgen om hem een goal te laten maken is dat natuurlijk wel pure reclame voor Ajax. Dat toont aan dat bij onze club spelers echt significant beter kunnen worden.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil Sanogo wel eens in de basis zien![]()
Laten we beginnen met een fatsoenlijke balaanname.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:06 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als we het voor elkaar krijgen om hem een goal te laten maken is dat natuurlijk wel pure reclame voor Ajax. Dat toont aan dat bij onze club spelers echt significant beter kunnen worden.![]()
4-4-2?quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat het spitsenkoppel Sigthorsson - Sanogo nooit gerealiseerd kon worden.
Nou ja, je hebt een punt. Als je twee zo'n helden hebt, dan moet zelfs het heilige systeem daar voor wijken.
Ik zat me te bedenken, als je een elftal zou maken van alle Ajax-miskopen van de afgelopen 4 jaar, zou je daarmee dan meedoen voor Europees voetbal in de Eredivisie?
Ik vraag me serieus af hoe sterk zo'n elftal is, zeker na de uitspraak van Overmars dat alle aankopen gericht waren om het eerste te versterken.
Ps. Als ik Overmars wil swypen op mijn toetsenbord, dan denkt mijn telefoon dat ik 'ondermaats' bedoel. Dat is echt op zo veel manieren grappig dat ik vermoed dat het een ingebouwd grapje is.![]()
Boerrigter - Sigthorsson - Cuencaquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
4-4-2?
Nou ja, je hebt een punt. Als je twee zo'n helden hebt, dan moet zelfs het heilige systeem daar voor wijken.
Ik zat me te bedenken, als je een elftal zou maken van alle Ajax-miskopen van de afgelopen 4 jaar, zou je daarmee dan meedoen voor Europees voetbal in de Eredivisie?
Ik vraag me serieus af hoe sterk zo'n elftal is, zeker na de uitspraak van Overmars dat alle aankopen gericht waren om het eerste te versterken.
Ps. Als ik Overmars wil swypen op mijn toetsenbord, dan denkt mijn telefoon dat ik 'ondermaats' bedoel. Dat is echt op zo veel manieren grappig dat ik vermoed dat het een ingebouwd grapje is.
Duarte - Andersen - Gudelj
Viergever - Heitinga - Van der Hoorn - Willekeurige kutrechtsback
Boer![]()
En een breed gevulde bank ook nog, denk ik. Zeker als je huurlingen meeneemt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boerrigter - Sigthorsson - Cuenca
Boer
Zimling-Sana-Zivkovic-Sanogo in ieder geval.
Al vind ik Gudelj nog iets te vroeg om als miskoop neer te zetten.![]()
Gudelj nu al een miskoop vindenquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boerrigter - Sigthorsson - Cuenca
Boer![]()
Die gaat het wel redden bij Ajax, sowieso is het evenwicht met hem erbij nu een stuk beter op het middenveld dan voorheen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zoveel keus dat je nog genoeg mensen vergeet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En een breed gevulde bank ook nog, denk ik. Zeker als je huurlingen meeneemt.
Zimling-Sana-Zivkovic-Sanogo in ieder geval.
Al vind ik Gudelj nog iets te vroeg om als miskoop neer te zetten.![]()
Op deze positie wordt hij gewoon misbruikt. Tevens heeft hij gewoon niet voldoende voetbalkwaliteiten. De enige positie waar hij zou kunnen renderen is op 10, maar daar speelt Klaassen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gudelj nu al een miskoop vinden![]()
Die gaat het wel redden bij Ajax, sowieso is het evenwicht met hem erbij nu een stuk beter op het middenveld dan voorheen.![]()
Niet helemaal met je eens hoor, hij mist aanvallend nog wel handelingssnelheid maar hij is daarin al beter dan hij het begin van het seizoen was en verdedigend is hij gewoon goed.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op deze positie wordt hij gewoon misbruikt. Tevens heeft hij gewoon niet voldoende voetbalkwaliteiten. De enige positie waar hij zou kunnen renderen is op 10, maar daar speelt Klaassen.![]()
Daarom, allemaal voetballers van maximaal het niveau FC Groningen, zouden het moeilijk hebben om zich voor Europa te plaatsen als ze bij elkaar een selectie moesten vormen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoveel keus dat je nog genoeg mensen vergeet.
En met die gerichte aankopen wil Ajax aansluiten bij de subtop in Europa? Toppie, Overmars.
Dan moet Ondermaats toch gewoon weg? Dat kan toch gewoon niet serieus genomen worden?![]()
Ik vond het wel grappig dat Overmars stelt dat de breedte aankopen dat niet waren maar het wel zijn geworden omdat het niveau van de instromende jeugd zo hoog is.![]()
Het is te triest voor woorden. Vooral als je naar PSV kijkt wat die binnen halen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarom, allemaal voetballers van maximaal het niveau FC Groningen, zouden het moeilijk hebben om zich voor Europa te plaatsen als ze bij elkaar een selectie moesten vormen.
En met die gerichte aankopen wil Ajax aansluiten bij de subtop in Europa? Toppie, Overmars.
Dan moet Ondermaats toch gewoon weg? Dat kan toch gewoon niet serieus genomen worden?![]()
Hij wordt al misselijk bij de gedachte:quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een fatsoenlijke balaanname.quote:Frank de Boer heeft zijn selectie voor het duel met sc Heerenveen rond. Goed nieuws: Riechedly Bazoer en Anwar El Ghazi zijn weer fit en keren terug op de lijst met 18 namen.
De terugkeer van El Ghazi gaat ten koste van Vaclav Cerny. De jonge buitenspeler is er niet bij dit keer. Yaya Sanogo ontbreekt ook: de spits is ziek. Ricardo van Rhijn keert terug in de selectie. Hij neemt de plek in van de geschorste Jairo Riedewald.
Selectie Ajax:
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
Riechedly Bazoer
Viktor Fischer
Arek Milik
Davy Klaassen
Amin Younes
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Thulani Serero
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Donny van de Beek![]()
Haha, die had ik gemist. Dat is pure comedie. Doelt hij dan op Sinkgraven, die uit de basis is gespeeld door eigen jeugd Gudelj? Of heeft hij het over Heitinga, die er niet aan te pas komt omdat v/d Hoorn zich spectaculair heeft ontwikkeld bij Jong-Ajax?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:06 schreef Tarado het volgende:
Ik vond het wel grappig dat Overmars stelt dat de breedte aankopen dat niet waren maar het wel zijn geworden omdat het niveau van de instromende jeugd zo hoog is.
Misschien doelt hij op Sanogo, een echte topper, die natuurlijk niet kan tippen aan de spits-kwaliteiten van gelegenheidsspitsen Klaassen en Fischer?
Dat Viergever voorbij is gestreefd door de eigen jeugd klopt natuurlijk, maar daar houdt het op, denk ik. Daarbij had je je anders moeten schamen als hij wel had gespeeld.![]()
Beetje matig ja.quote:
Maar positief is dat de verhoudingen binnen de wedstrijdselectie weer eens normaal zijn: nog maar zes verdedigers erbij dit keer.![]()
Ik moest wel lachen om het artikel waarin Viergever te kennen gaf dat hij niet zo blij is met de individuele situatie waar hij nu in verkeert.![]()
Twente materiaal.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moest wel lachen om het artikel waarin Viergever te kennen gaf dat hij niet zo blij is met de individuele situatie waar hij nu in verkeert.![]()
Nou ja, hij was wel eerlijk. Het is niet dat hij aangeeft dat hij vindt dat hij bij Ajax in de basis hoort, toch? Hij accepteert dat hij er voor de breedte bij zit, maar zou liever spelen,quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moest wel lachen om het artikel waarin Viergever te kennen gaf dat hij niet zo blij is met de individuele situatie waar hij nu in verkeert.
Hij kan er niets aan doen dat zijn kwaliteiten totaal verkeerd zijn ingeschat. Hij is gewoon niet beter.![]()
Daar is ook niets mis mee. Ik houd van eerlijke mensen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, hij was wel eerlijk. Het is niet dat hij aangeeft dat hij vindt dat hij bij Ajax in de basis hoort, toch? Hij accepteert dat hij er voor de breedte bij zit, maar zou liever spelen,
Hij kan er niets aan doen dat zijn kwaliteiten totaal verkeerd zijn ingeschat. Hij is gewoon niet beter.![]()
Waarom moest je er dan om lachen? Ik vind het sneu voor hem. Of ja, hij zal er op zijn salarisstrook wel op vooruit zijn gegaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee. Ik houd van eerlijke mensen.![]()
Ik wil niet meer leven.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 13:38:17De Boer wil Van Rhijn deze winter ‘in principe’ niet laten gaan. En zegt dat hij geen spits hoeft. Sanogo ontwikkelt zich goed. #ajahee reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hardop gelachenquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil niet meer leven.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 13:38:17De Boer wil Van Rhijn deze winter ‘in principe’ niet laten gaan. En zegt dat hij geen spits hoeft. Sanogo ontwikkelt zich goed. #ajahee reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
![]()
![]()
Drank de Boerquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jezus de teringquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Dat is dan weer goed nieuwsquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:10 schreef FritzWepper het volgende:
Donny vd Beek overigens weer in de basis morgen.![]()
Ach, misschien is het wel echt zo. Die gast is toch niet voor niets ooit bij Arsenal terecht gekomen?
Krijgen ze hem straks in Engeland terug, wordt hij volgend jaar topscorer van de PL....![]()
Ik denk nog steeds dat het niet de echte Sanogo is die nu bij Ajax speelt en dat Overmars gewoon een verkeerde neger heeft opgehaald op Schiphol.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:33 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, misschien is het wel echt zo. Die gast is toch niet voor niets ooit bij Arsenal terecht gekomen?
Krijgen ze hem straks in Engeland terug, wordt hij volgend jaar topscorer van de PL....![]()
De Boer: 'Milik moet wennen aan het systeem. Bij Polen speelt hij 4-4-2 met Lewandowski naast zich.'
HET SYSTEEM![]()
Anderhalf jaar al bij Ajaxquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: 'Milik moet wennen aan het systeem. Bij Polen speelt hij 4-4-2 met Lewandowski naast zich.'
HET SYSTEEM![]()
![]()
Kortom, als ze wat beters vinden is Sanogo weg. Iets wat met Marc schier onmogelijk isquote:Dit vertelde de trainer: “Of ik in de winterstop een spits wil? Nee, dat hangt van bepaalde situaties af. Normaal gesproken niet. Het hangt er ook vanaf hoe het met Sanogo gaat. Hij was twee dagen ziek, vandaag gaat het iets beter. Hij heeft wel een goede ontwikkeling doorgemaakt, vind ik. Dat is positief. Het is afwachten, ook wat er voorradig is.”![]()
Ik hoop dat Frank een bijzonder goed gevoel voor sarcasme heeft en dat niemand dat snapt.
Uiterst onrealistisch, maar je moet je ergens aan vasthouden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hierom geen Cerny:quote:Met de terugkeer van Anwar El Ghazi in de wedstrijdselectie is Vaclav Cerny afgevallen. Tijdens de persconferentie liet Frank de Boer vrijdagmiddag weten dat besloten is de Tsjech te laten afvallen om hem 90 minuten te laten meespelen bij Jong Ajax. Volgens de Ajax coach moet Cerny meer 'kilometers in de benen' gaan krijgen. Daarmee moet Cerny uiteindelijk meer inhoud gaan krijgen en meer bestand worden tegen overbelasting.![]()
leuke redenering. Dus als hij 2 dagen ziek is moet er in de winterstop een vervanger gehaald wordenquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kortom, als ze wat beters vinden is Sanogo weg. Iets wat met Marc schier onmogelijk is. Neem aan dat het wat ongelukkig is geformuleerd.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Deze manquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:04 schreef Mani89 het volgende:
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:We blijven hopen op een vol uitvak, volgende week bij FC Utrecht - Ajax. De Supportersvereniging Ajax pakt door in de procedure en spant kort geding aan tegen het besluit van de burgemeester. Jan van Zanen koos ervoor om de wedstrijd met leeg uitvak te laten spelen.
Onze advocaat Thomas van Vugt (AMS Advocaten) heeft na verdere bestudering van het dossier voldoende gronden gevonden om over te gaan tot een kort geding tegen de burgemeester van Utrecht.
De stukken zijn vrijdag bij de burgemeester en bij rechtbank ingediend. We verwachten dat de zaak in de loop van volgende week voor de rechtbank Utrecht zal dienen.
We houden jullie op de hoogte.![]()
Misschien moet Ajax gewoon eens een keer beginnen met goede spelers aankopen die in dit systeem uit de voeten kunnen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax zich gewoon aanpassen aan het materiaal in plaats van omgekeerd.
Of verwacht ik nu wel erg veel?Oh.![]()
een spits van Ajax moet elke wedstrijd 5 kansen creeëren, 100% passnaukeurigheid hebben en wereldvrede kunnen stichten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
HET SYSTEEM
Doelpunten zijn irrelevant![]()
hardop gelachenquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax gewoon eens een keer beginnen met goede spelers aankopen die in dit systeem uit de voeten kunnen.
Of verwacht ik nu wel erg veel?![]()
Niet meer dan terecht. Het is volkomen van de pot gerukt om Ajax supporters te straffen omdat Utrecht supporters zich misdragen hebben.quote:
Gewoon met een paar duizend man naar Utrecht gaan op de wedstrijddag, wedstrijd wordt daardoor afgelast en later zonder publiek inhalen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je verwacht wel erg veel van Netto en De Boer jaquote:Op vrijdag 4 december 2015 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax gewoon eens een keer beginnen met goede spelers aankopen die in dit systeem uit de voeten kunnen.
Of verwacht ik nu wel erg veel?
Laten we eerst maar beginnen met het nemen van kleine stapjesRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat blijkt al heel, heel lang een probleem. Ook voor de Marc Netto tijd. Alle 'recente' successen voor de Boer (zeg maar voor de Hiddink-periode bij PSV) werden veel meer gehaald door het aanpassen van het spel aan het materiaal.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of verwacht ik nu wel erg veel?
Eigenlijk zou het een teken aan de wand moeten zijn, lijkt me.![]()
Het zou ook is een verademing zijn als spelers is hun creativiteit mogen tonen ipv dat doelloze gestructureerde voetbal, je creeërt dan zoooooo veel meer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat blijkt al heel, heel lang een probleem. Ook voor de Marc Netto tijd. Alle 'recente' successen voor de Boer (zeg maar voor de Hiddink-periode bij PSV) werden veel meer gehaald door het aanpassen van het spel aan het materiaal.
Eigenlijk zou het een teken aan de wand moeten zijn, lijkt me.
Gelukkig hebben we nu Younes die een speler kan passeren voor in, maar die zal morgen wel banken voor dreigende Viktor.![]()
Gelukkig liet Cerny van de week in een interview al weten dat hij gelijk als opdracht heeft gekregen om minder risico in zijn spel te leggen. Het moet allemaal niet te creatief worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het zou ook is een verademing zijn als spelers is hun creativiteit mogen tonen ipv dat doelloze gestructureerde voetbal, je creeërt dan zoooooo veel meer.
Gelukkig hebben we nu Younes die een speler kan passeren voor in, maar die zal morgen wel banken voor dreigende Viktor.![]()
ja gewoon 442 gaan spelen tochquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
HET SYSTEEM![]()
Niet dingen uit z'n verband gaan halen. Cerny kreeg de opdracht om simpel te spelen en als hij 1 tegen 1 stond de actie aan te gaanquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gelukkig liet Cerny van de week in een interview al weten dat hij gelijk als opdracht heeft gekregen om minder risico in zijn spel te leggen. Het moet allemaal niet te creatief worden natuurlijk.![]()
nee wij willen acties zoals die van fischer zien !!!!!! proberen om door 5 man heen te lopen en dan balverlies op te lopen!!!!! maakt niet uit want 1 van de 100 keer gaat het wel goed en dan hebben we een goal!!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet dingen uit z'n verband gaan halen. Cerny kreeg de opdracht om simpel te spelen en als hij 1 tegen 1 stond de actie aan te gaan![]()
Zuurquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:24 schreef Tagliano het volgende:
En zoals verwacht stopt Jongkind er ook mee![]()
Op zich kom je voor zo'n acties meer naar het stadion als voor het eindeloos rondspelen op de eigen helft.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee wij willen acties zoals die van fischer zien !!!!!! proberen om door 5 man heen te lopen en dan balverlies op te lopen!!!!! maakt niet uit want 1 van de 100 keer gaat het wel goed en dan hebben we een goal!!!!!
Voorwaarde is wel dat de speler die het probeert, ook wel echt iets kan. Fischer heeft het gewoon niet, Cerny liet het wel even zien, Youness kan het ook bij vlagen. Des te zuurder dat de Boer hun dus, hoe subtiel ook, toch weer inperkt in hun acties.
De Boer is gewoon 100% anti-frivool. Hij is daarin echt nog 10x zo erg als Hiddink in 2003-2004.![]()
Frankie is een kruising van Mourinho x Van Gaal. Erg vies.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op zich kom je voor zo'n acties meer naar het stadion als voor het eindeloos rondspelen op de eigen helft.
Voorwaarde is wel dat de speler die het probeert, ook wel echt iets kan. Fischer heeft het gewoon niet, Cerny liet het wel even zien, Youness kan het ook bij vlagen. Des te zuurder dat de Boer hun dus, hoe subtiel ook, toch weer inperkt in hun acties.
De Boer is gewoon 100% anti-frivool. Hij is daarin echt nog 10x zo erg als Hiddink in 2003-2004."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Simpel spelen en als je een tegen een staat een actie maken. Oliedom natuurlijk, zo'n cerny heeft allang de kwaliteiten om een 2 tegen 1 uit te spelen.![]()
En nog een assist voor Cerny, 0-3 na een goed halfuur. RKC wordt zoekgetiktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima dat ie daar mee speelt. Gewoon nu zoveel mogelijk spelen en beter / sterker worden. Dan kan ie volgend seizoen definitief vast naar Ajax 1.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen pakt Cerny zijn goal weer mee bij JongAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er valt best wat voor te zeggen, al zie ik hem in de vorm van dit moment liever ballen dan Fischer die het nu niet heeftquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima dat ie daar mee speelt. Gewoon nu zoveel mogelijk spelen en beter / sterker worden. Dan kan ie volgend seizoen definitief vast naar Ajax 1.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Des te zuurder dat de Boer hun dus, hoe subtiel ook, toch weer inperkt in hun acties.![]()
Clement ken ik niet zo goed, wat is dat voor speler ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een buitenspeler met een redelijke brommerquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Clement ken ik niet zo goed, wat is dat voor speler ?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zelfde scenario als vorig seizoen?quote:
Daar lijkt het dus wel op aangezien het 3-4 is gewordenquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfde scenario als vorig seizoen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
wel consequentquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar lijkt het dus wel op aangezien het 3-4 is geworden'Wish I was old and a little sentimental'
Ach ja, wel een paar genottelijke goals van de talenten, voor wat het waard isquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Godverdomme elke keer weer hetzelfde liedjequote:welke totaalmalloten staan daar te verdedigen joh?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Onana op doel en daarvoor Owusu, Van Bruggen, Warmerdam en Dankerluiquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme elke keer weer hetzelfde liedjewelke totaalmalloten staan daar te verdedigen joh?
Inmiddels wel Lartey Sanniez voor Owusu en ook Nouri en Cerny hebben het veld mogen ruimen
Tot zover het 90-minuten argument van Frank
V/d Brom wil dat AZ Ron Vlaar transfervrij aantrekt. Het is een gok, maar als die, na zijn blessure, terug weet te komen op het niveau dat hij in Brazilië liet zien is hij toch het beste dat Nederland defensief te bieden heeft. En dan zitten wij in de marge te rommelen met van der Hoorn en Viervever.
Zonde dat 'ie dan straks bij AZ loopt te ballen, maar ja dat Feyenoord-verleden hè. Misschien dat PSV nog wel kan dan.![]()
Ik vind het niet echt een gok hoor. Die kan echt makkelijk in de Eredivisie mee, ook bij de top drie. Zou een stunt zijn van AZ.quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:21 schreef FritzWepper het volgende:
V/d Brom wil dat AZ Ron Vlaar transfervrij aantrekt. Het is een gok, maar als die, na zijn blessure, terug weet te komen op het niveau dat hij in Brazilië liet zien is hij toch het beste dat Nederland defensief te bieden heeft. En dan zitten wij in de marge te rommelen met van der Hoorn en Viervever.
Zonde dat 'ie dan straks bij AZ loopt te ballen, maar ja dat Feyenoord-verleden hè. Misschien dat PSV nog wel kan dan.
Maar het lijkt me stug dat hij het doet. Hooguit voor een half jaar om wedstrijdritme op te doen. Voor zijn blessure was er serieuze interesse voor hem uit de top van de Premier League. Nou zie ik hem daar niet meer heengaan, maar misschien dat Koeman nog een poging waagt.![]()
Vlaar is een leuke verdediger al denk ik dat hij door teveel massa te kweken wel zijn gewrichten naar de klote heeft geholpen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Vlaar komen om op de bank te zitten dan?
Probleem wat hij altijd al had is dat hij zwak is met ruimte in de rug en zijn snelheid zal niet zijn toegenomen, wat Badder zegt, half jaartje om fit te worden bij AZ en dan weer naar de PL niveau middenmoot of lager om nog een paar jaar z'n bankrekening te spekken.![]()
Nooit meer na dit:quote:Op zaterdag 5 december 2015 08:21 schreef FritzWepper het volgende:
Zonde dat 'ie dan straks bij AZ loopt te ballen, maar ja dat Feyenoord-verleden hè. Misschien dat PSV nog wel kan dan.
Tevens is Veltman natuurlijk de beste verdediger van NL.![]()
Met z'n Ajax dekbedquote:Op zaterdag 5 december 2015 12:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nooit meer na dit:
Tevens is Veltman natuurlijk de beste verdediger van NL.
kampioenswedstrijd?quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nooit meer na dit:
Volgens mij altijd nog beter dan Ajaxquote:Op woensdag 2 december 2015 22:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig dat PSV het wel zo geweldig deed de laatste jaren in de EL.En je moet ook kijken in wat voor poule Ajax zit. Als je daar überhaupt een wedstrijd verliest moet je je al de ogen uit de kop schamen en Ajax heeft hoeveel punten, 4?
Daarnaast heeft PSV nu, met nog 1 wedstrijd te gaan, een hele reële kans om door te bekeren in de CL. De laatste keer dat Ajax dat is gelukt was het beeld nog in zwart wit.![]()
Niet zo overdrijvenquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgens mij altijd nog beter dan AjaxEn je moet ook kijken in wat voor poule Ajax zit. Als je daar überhaupt een wedstrijd verliest moet je je al de ogen uit de kop schamen en Ajax heeft hoeveel punten, 4?
Daarnaast heeft PSV nu, met nog 1 wedstrijd te gaan, een hele reële kans om door te bekeren in de CL. De laatste keer dat Ajax dat is gelukt was het beeld nog in zwart wit.![]()
Jij vind 4 punten wel lekker gaan? Oke een kleine nuance; uit bij Fener zou je eventueel punten kunnen verliezen. Maar thuis tegen Fener ben je gewoon sterker en moet je winnen, Celtic hebben wederom (net als alle voorgaande confrontaties) 90 minuten laten zien dat ze ab-so-luut niet kunnen voetballen en over Molde (de nummer 8 van Noorwegen) hoef ik niks te zeggen lijkt me.quote:![]()
Dat is wat anders en zeker teleurstellend maar over dat doorbekeren in de CL overdrijf je.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij vind 4 punten wel lekker gaan? Oke een kleine nuance; uit bij Fener zou je eventueel punten kunnen verliezen. Maar thuis tegen Fener ben je gewoon sterker en moet je winnen, Celtic hebben wederom (net als alle voorgaande confrontaties) 90 minuten laten zien dat ze ab-so-luut niet kunnen voetballen en over Molde (de nummer 8 van Noorwegen) hoef ik niks te zeggen lijkt me.![]()
Schei toch uit, PSV verloor de laatste jaren van de meest obscure ploegjes in Europa. Drama was het.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgens mij altijd nog beter dan AjaxEn je moet ook kijken in wat voor poule Ajax zit. Als je daar überhaupt een wedstrijd verliest moet je je al de ogen uit de kop schamen en Ajax heeft hoeveel punten, 4?
Daarnaast heeft PSV nu, met nog 1 wedstrijd te gaan, een hele reële kans om door te bekeren in de CL. De laatste keer dat Ajax dat is gelukt was het beeld nog in zwart wit.
Niet dat Ajax het nu goed doet maar het sluit aan bij heel het Nederlandse voetbal van de laatste jaren.
Zou ook zomaar kunnen dat PSV als laatste in de poule eindigt van de CL, iets wat Ajax niet één keer gelukt is
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is sowieso niet iets om over op te scheppen daar zijn van beide ploegen de afgelopen jaren de successen internationaal gezien te bleekjes.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schei toch uit, PSV verloor de laatste jaren van de meest obscure ploegjes in Europa. Drama was het.
Niet dat Ajax het nu goed doet maar het sluit aan bij heel het Nederlandse voetbal van de laatste jaren.
Zou ook zomaar kunnen dat PSV als laatste in de poule eindigt van de CL, iets wat Ajax niet één keer gelukt is
Ik begrijp het enthousiasme nog wel hoor dat er weer eens een ploeg is die de 1e ronde (waarschijnlijk) door komt in de CL maar voetballend houdt het zeker niet over.![]()
haha een PSV fan die lacht om de prestaties van Ajax in de EL. Wees eens heel rap stil.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daarnaast heeft PSV nu, met nog 1 wedstrijd te gaan, een hele reële kans om door te bekeren in de CL. De laatste keer dat Ajax dat is gelukt was het beeld nog in zwart wit.'Wish I was old and a little sentimental'
Haha. Haha. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
![]()
En dan nog heeft PSV puntsgewijs al meer bereikt dan Ajax in de EL heeft bereikt dit jaar (en volgens mij ook in de CL afgelopen jaren)quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schei toch uit, PSV verloor de laatste jaren van de meest obscure ploegjes in Europa. Drama was het.
Zou ook zomaar kunnen dat PSV als laatste in de poule eindigt van de CL, iets wat Ajax niet één keer gelukt is. Dit zijn gewoon feiten overigens. Geen ruimte voor discussie hier boys.
![]()
Jongens, laten we het er gewoon op houden dat voetbal raar is.
PSV haalt nu prima resultaten in de CL, maar dat deed Ajax ook af en toe de afgelopen jaren. Weliswaar minder punten, maar die poules waren ook wel wat zwaarder.
In de EL is de hele ambiance en drive anders en laten zowel PSV als Ajax (en andere Nederlandse clubs) veel te weinig zien. Daar moeten ze zich allebei voor schamen.![]()
Kijk dit filmpje nog regelmatig om ze uit te lachen hoe hoog de frustratie zat.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nooit meer na dit:
![]()
Ze hebben toch ook een keer een dvd uitgebracht van het jaar dat ze twee maal van Ajax wonnen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:54 schreef Donnis het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje nog regelmatig om ze uit te lachen hoe hoog de frustratie zat.![]()
![]()
Het is gewoon een kwestie van niveau, beide ploegen kunnen op een hoger niveau het spel niet maken, dat je dan een keer een goed resultaat scoort heeft meestal met het falen van de bovenliggende partij te maken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:39 schreef BadderHaring het volgende:
Jongens, laten we het er gewoon op houden dat voetbal raar is.
PSV haalt nu prima resultaten in de CL, maar dat deed Ajax ook af en toe de afgelopen jaren. Weliswaar minder punten, maar die poules waren ook wel wat zwaarder.
In de EL is de hele ambiance en drive anders en laten zowel PSV als Ajax (en andere Nederlandse clubs) veel te weinig zien. Daar moeten ze zich allebei voor schamen.![]()
Jezus Christus, wat voor topploegen heeft PSV dan geloot in de poulefase EL de laatste jaren?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
in iedergeval betere ploegen als bij ajax in de poule.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat voor topploegen heeft PSV dan geloot in de poulefase EL de laatste jaren?
Zenith, napoli en ga zo maar doorNothing to see here, carry on![]()
O.a. Napoli, Djnepr (die vorig jaar gewonnen hebben) en Zenit (die veel meer kwaliteit hebben dan menig ploeg in de poule bij Ajax. Daarnaast heeft PSV meestal ook meer dan 4 punten gehaald in een poulequote:Op zaterdag 5 december 2015 15:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jezus Christus, wat voor topploegen heeft PSV dan geloot in de poulefase EL de laatste jaren?![]()
![]()
Ajax heeft er 6 opaquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
O.a. Napoli, Djnepr (die vorig jaar gewonnen hebben) en Zenit (die veel meer kwaliteit hebben dan menig ploeg in de poule bij Ajax. Daarnaast heeft PSV meestal ook meer dan 4 punten gehaald in een pouleRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:goed 6 dan.
Leuk, maar het is wel pijnlijk duidelijk dat jullie niet op meerdere podia kunnen spelen. Totale focus op de competitie, maar dankzij teams als Ajax moet je straks (lees: over 2 jaar) voorronde spelen om überhaupt in de CL te komen. En wat denk je, dat je daar weg komt met teampjes als Celtic en Molde? Precies.quote:![]()
Lolquote:Op zaterdag 5 december 2015 16:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]goed 6 dan.
[..]
Leuk, maar het is wel pijnlijk duidelijk dat jullie niet op meerdere podia kunnen spelen. Totale focus op de competitie, maar dankzij teams als Ajax moet je straks (lees: over 2 jaar) voorronde spelen om überhaupt in de CL te komen. En wat denk je, dat je daar weg komt met teampjes als Celtic en Molde? Precies.![]()
Volgens mij staan Ajax en PSV redelijk gelijk qua coefficient punten over de laatste 5 jaar.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De verwachte reactie van iemand die uitgeluld is. Bedankt voor de bevestiging.![]()
Het zou mij verbazen als dit echt zo is, heb je cijfers?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:55 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij staan Ajax en PSV redelijk gelijk qua coefficient punten over de laatste 5 jaar.![]()
26 Ajax Ned 15.2332 14.7200 9.8428 11.1832 15.2166 66.195quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als dit echt zo is, heb je cijfers?
27 Dinamo Kiev Ukr 19.0166 7.5500 10.9000 9.5666 18.0000 65.033
28 Olympiakos Piraeus Gre 2.5200 17.5200 10.8800 19.2200 12.2400 62.380
29 Villarreal Esp 26.6428 8.1714 3.5428 4.6000 16.0428 58.999
30 PSV Eindhoven Ned 20.2332 18.7200 5.8428 6.1832 7.2166 58.195
en nou optyfen![]()
Dat vind ik te makkelijk en verklaart niet het grote verschil tussen PSV in de EL vorig jaar en de CL dit jaar. Terwijl de selectie er nota bene op achteruit is gegaan. (jouw woorden overigens, ik denk daar anders over).quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van niveau, beide ploegen kunnen op een hoger niveau het spel niet maken, dat je dan een keer een goed resultaat scoort heeft meestal met het falen van de bovenliggende partij te maken.
Bovendien maakte PSV tegen Manchester en Dortmund bij vlagen het spel juist uitstekend. Net als Ajax dat in de EL deed tegen Molde en Celtic.![]()
Dat is tot en met deze zomer, actuele cijfers:quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
26 Ajax Ned 15.2332 14.7200 9.8428 11.1832 15.2166 66.195
27 Dinamo Kiev Ukr 19.0166 7.5500 10.9000 9.5666 18.0000 65.033
28 Olympiakos Piraeus Gre 2.5200 17.5200 10.8800 19.2200 12.2400 62.380
29 Villarreal Esp 26.6428 8.1714 3.5428 4.6000 16.0428 58.999
30 PSV Eindhoven Ned 20.2332 18.7200 5.8428 6.1832 7.2166 58.195
en nou optyfen
30 Ajax Ned 14.7200 9.8428 11.1832 15.2166 5.7500 56.712
31 Galatasaray Tur 1.0200 24.0400 16.3400 6.2000 8.0000 55.600
32 Fiorentina Ita 2.2714 2.8832 17.8332 23.8000 6.7000 53.487
33 Dnipro Dnipropetrovsk Ukr 3.0500 12.9000 11.5666 21.0000 4.0000 52.516
34 Rubin Kazan Rus 9.9500 19.9500 13.0832 1.9332 6.0600 50.976
35 Sporting CP Lisbon Por 22.3666 6.3500 1.9832 11.8166 6.6000 49.116
36 CSKA Moscow Rus 17.9500 3.4500 8.0832 9.9332 9.0600 48.476
37 PSV Eindhoven Ned 18.7200 5.8428 6.1832 7.2166 9.7500 47.712
Verschil is groter dus en na dit seizoen nog groter. Maar het geldt gewoon voor beide teams: neem die EL toch eens wat serieuzer.![]()
Ik geloof oprecht niet dat Ajax de EL-wedstrijden op dezelfde manier benadert als bijvoorbeeld een topper tegen PSV of Feyenoord. Om het nog maar niet te hebben over PSV vorig jaar.quote:![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht niet dat Ajax de EL-wedstrijden op dezelfde manier benadert als bijvoorbeeld een topper tegen PSV of Feyenoord. Om het nog maar niet te hebben over PSV vorig jaar.. Hou op. Het heeft vast met INZET te maken dat je 1045389438945389238 kansen bij Molde mist. Het heeft vast met INZET te maken dat je ontiegelijk slecht voetbalt in Turkije. Het heeft vast met INZET te maken dat je tegen Fener thuis niet eens een paar balletjes over kunt spelen.
Hou alsjeblieft op. Stop met het toeschrijven aan INZET. Daar ligt het gewoon niet aan. Spelers die nog geen twee balletjes naar elkaar over kunnen spelen, daar ligt het aan.![]()
Aan inzet heeft het dit jaar niet gelegen. Eerder aan de schijtinstelling van De Boer die Ajax met een extreem verdedigende instelling het veld in stuurtquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht niet dat Ajax de EL-wedstrijden op dezelfde manier benadert als bijvoorbeeld een topper tegen PSV of Feyenoord. Om het nog maar niet te hebben over PSV vorig jaar.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Aan inzet heeft het dit jaar niet gelegen. Eerder aan de schijtinstelling van De Boer die Ajax met een extreem verdedigende instelling het veld in stuurt![]()
![]()
Als je al allergisch bent voor het woord inzet zal ik maar niet ook nog beginnen over focus. Ik denk dat het wel degelijk een rol speelt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Hou op. Het heeft vast met INZET te maken dat je 1045389438945389238 kansen bij Molde mist. Het heeft vast met INZET te maken dat je ontiegelijk slecht voetbalt in Turkije. Het heeft vast met INZET te maken dat je tegen Fener thuis niet eens een paar balletjes over kunt spelen.
Hou alsjeblieft op. Stop met het toeschrijven aan INZET. Daar ligt het gewoon niet aan. Spelers die nog geen twee balletjes naar elkaar over kunnen spelen, daar ligt het aan.![]()
Ik denk wel dat PSV, en ook Ajax, een CL wedstrijd met een andere focus ingaan dan een een EL wedstrijd tegen Molde of een Oost-Europese lala-ploeg.
Je ziet dat nu toch gewoon bij PSV? Zoveel passie als tegen United heb ik de afgelopen 3 jaar niet 1 keer gezien bij PSV in Europa. Ja, tegen Milan in de voorronde CL.
Ik weet niet of dat hetzelfde is als inzet, ik denk wel dat de ambiance van een topwedstrijd iets boven brengt wat Molde niet voor elkaar krijgt.![]()
Toch is het zo dat PSV en Ajax in de EL voorronde als favoriet worden gezien en in de CL niet, dat het ook een ander platform is ben ik wel met je eens, daar wil iedere profvoetballer bij zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat vind ik te makkelijk en verklaart niet het grote verschil tussen PSV in de EL vorig jaar en de CL dit jaar. Terwijl de selectie er nota bene op achteruit is gegaan. (jouw woorden overigens, ik denk daar anders over).
Bovendien maakte PSV tegen Manchester en Dortmund bij vlagen het spel juist uitstekend. Net als Ajax dat in de EL deed tegen Molde en Celtic.
En spel maken? Leuk rondtikken zonder gevaarlijk te worden maar echt kansen creëren is toch wat anders en ik denk dat je Wolfsburg bedoelt![]()
![]()
Wolfsburg, sorry.quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch is het zo dat PSV en Ajax in de EL voorronde als favoriet worden gezien en in de CL niet, dat het ook een ander platform is ben ik wel met je eens, daar wil iedere profvoetballer bij zijn.
En spel maken? Leuk rondtikken zonder gevaarlijk te worden maar echt kansen creëren is toch wat anders en ik denk dat je Wolfsburg bedoelt![]()
PSV is niet anders hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]goed 6 dan.
[..]
Leuk, maar het is wel pijnlijk duidelijk dat jullie niet op meerdere podia kunnen spelen. Totale focus op de competitie, maar dankzij teams als Ajax moet je straks (lees: over 2 jaar) voorronde spelen om überhaupt in de CL te komen. En wat denk je, dat je daar weg komt met teampjes als Celtic en Molde? Precies.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Bedankt, dit was ongeveer mijn puntquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:32 schreef BadderHaring het volgende:
Ik denk wel dat PSV, en ook Ajax, een CL wedstrijd met een andere focus ingaan dan een een EL wedstrijd tegen Molde of een Oost-Europese lala-ploeg.
Je ziet dat nu toch gewoon bij PSV? Zoveel passie als tegen United heb ik de afgelopen 3 jaar niet 1 keer gezien bij PSV in Europa. Ja, tegen Milan in de voorronde CL.
Ik weet niet of dat hetzelfde is als inzet, ik denk wel dat de ambiance van een topwedstrijd iets boven brengt wat Molde niet voor elkaar krijgt.![]()
Fischer is geen basismateriaal op dit moment.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fischer vanaf rechts, wat is daar mis mee dan?![]()
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fischer is geen basismateriaal op dit moment.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
tis verdomme niet te gelovenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:37 schreef Heeinz het volgende:
Gudelj doet het fantastisch hoor ik nu
Van Frank![]()
Godverdomme, ik dacht dat het niet erger kon na "Sanogo ontwikkelt zich goed"quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:37 schreef Heeinz het volgende:
Gudelj doet het fantastisch hoor ik nu
Van FrankMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopelijk weer in de spits waar ie geweldig tot zijn recht komt met zulks een fysiek.quote:Dit, dus.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
tis verdomme niet te geloven
Moet vaak hier aan denken (uit rapport Ling over contract Frank)![]()
Het gras is blauw in de Arena vanavond. Mooie aanval en een goede afronding van FischerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En gelukkig is er altijd nog de Cil. Corners van Heerenveen zijn wel gevaarlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooi man, ik vroeg me eerst af waarom die niet aan Younes gaf, maar hij zag al dat Fischer vrij zou komen. Lekker spelertjequote:![]()
Heel veel spelers zouden hier een mindere oplossing hebben gekozen dan Donnygodquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mooi man, ik vroeg me eerst af waarom die niet aan Younes gaf, maar hij zag al dat Fischer vrij zou komen. Lekker spelertjeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hebben een vrije dag genomen zo te zien iddquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:14 schreef Monolith het volgende:
Lekker, maar tering die verdediging.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ondertussen pakt Van der Maarel rood bij Utrecht, met het oog op volgende weekMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nu psv weer punten gaat verliezen is het wel duidelijk dat we kampioen worden. Feyenoord is natuurlijk nooit een serieuze concurrent geweest.![]()
Vooral met dank aan Heerenveen, dat welquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:22 schreef Syntix het volgende:
Ajax is Heerenveen wel aardig aan het verkrachtenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dopingquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:28 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme zelfs Gudelj begint te voetballenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sow koekoekquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ze evenaren dan het clubrecord van ajax 95 (punten en doelsaldo)
Nu nog even Ajax '95 evenaren in Europese prestaties en in ben een tevreden mensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima wedstrijd, Heerenveen wordt alle kanten opgespeeld. Maar volgens Verbeek en Kraay speelt Ajax helemaal niet zo goed en ligt het helemaal aan Heerenveen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dacht dat ze toen bijna alles gewonnen hadden. Schijnbaar niet dus.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ze evenaren dan het clubrecord van ajax 95 (punten en doelsaldo)Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet een onredelijke analyse van Gert. Tuurlijk speelt Ajax niet slecht, maar kijk even hoe Heerenveen verdedigt bij bijvoorbeeld de 3-0quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Prima wedstrijd, Heerenveen wordt alle kanten opgespeeld. Maar volgens Verbeek en Kraay speelt Ajax helemaal niet zo goed en ligt het helemaal aan HeerenveenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopelijk krijgt dit een vervolg in de 2e helft. Ik wil wel een score zien dat boven de 5-0 oploopt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:40 schreef Pedroso het volgende:
Prima wedstrijd, Heerenveen wordt alle kanten opgespeeld. Maar volgens Verbeek en Kraay speelt Ajax helemaal niet zo goed en ligt het helemaal aan Heerenveengraag op anoniem![]()
Beide. Heerenveen speelt niet best (begonnen wel redelijk trouwens) en Ajax speelt gewoon goed.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet een onredelijke analyse van Gert. Tuurlijk speelt Ajax niet slecht, maar kijk even hoe Heerenveen verdedigt bij bijvoorbeeld de 3-0Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je ziet wel dat het verschil tussen een verdediging met Riedewald en eentje met Viergever gigantisch is imoquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beide. Heerenveen speelt niet best (begonnen wel redelijk trouwens) en Ajax speelt gewoon goed.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Begin van het seizoen keepte hij meer dan prima, vandaag is hij (net zoals de rest van Heerenveen) dramatischquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:47 schreef BadderHaring het volgende:
Volgens mij is die keeper van Heerenveen gewoon aan het trollen. Kan hij misschien niet springen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen ookquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:50 schreef Tagliano het volgende:
Viergever deed ook bijzondere dingen![]()
Allemaal leuk en aardig, maar misschien maakt hij nog wel een derde en zit je er faliekant naastquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Laat eindelijk weer eens zien wat hij kan, nou maar hopen dat hij dit wat langer volhoudt dan 1 wedstrijdquote:![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar misschien maakt hij nog wel een derde en zit je er faliekant naast![]()
![]()
Ronald Waterreus weet nog wel een goede bestemming voor de clubquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen, hoe omschrijven we dat..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En dan spelen 2 van de grootste talenten niet eens mee. Gaat dringen worden, zeker op het middenveld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Viergever of Riedewald is natuurlijk het overwegen niet eens waard. Met name op het middenveld is er haast een luxe-probleem als iedereen fit isquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:58 schreef Pedroso het volgende:
En dan spelen 2 van de grootste talenten niet eens mee. Gaat dringen worden, zeker op het middenveld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gertjan zou ze meenemen naar de blokhutten in Salland. Wat een lachwekkend slecht verdedigen. Zo treurig.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ronald Waterreus weet nog wel een goede bestemming voor de club![]()
Misschien kunnen we Mikey daar wel lozenquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gertjan zou ze meenemen naar de blokhutten in Salland. Wat een lachwekkend slecht verdedigen. Zo treurig.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
3 zelfs... Riedewald ook nog. Bedoelde eigenlijk Bazoer en El Ghazi.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Viergever of Riedewald is natuurlijk het overwegen niet eens waard. Met name op het middenveld is er haast een luxe-probleem als iedereen fit isAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En Ajax speelt weer kut zeker ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gertjan zou ze meenemen naar de blokhutten in Salland. Wat een lachwekkend slecht verdedigen. Zo treurig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ah natuurlijk, die missen we ook nogquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
3 zelfs... Riedewald ook nog. Bedoelde eigenlijk Bazoer en El Ghazi.![]()
Worden ook leuke keuzes met in principe 4 redelijk tot goede buitenspelersMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaat er 3 scoren en wordt in de winterstop voor 5 miljoen verkocht.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan een keer gebeuren, volgens mij heeft hij de rest van de penalty's allemaal gescoordquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:07 schreef Ooku het volgende:
Milik als laatste op de lijst voor penaltynemers. Man man man![]()
Volgende week de echte test, als ze daar in Utrecht ook nog winnen dan zie ik nog weinig verliespunten in de 2e seizoenshelft (PSV uit en ergens een verdwaald gelijkspel misschien).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voor zover ik dat even op internet kan vinden klopt dit jaquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan een keer gebeuren, volgens mij heeft hij de rest van de penalty's allemaal gescoordMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
4-1 is eigenlijk te weinig gezien het spelbeeld. Nog 1 of 2 goals erbij en het is helemaal prima..... en daar is nr. 5.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo'n penal verkloten is toch wel slecht. Dat de keeper hem houdt of je schiet op de paal, oké. Maar over schieten is gewoon slecht.![]()
Kan een keer gebeuren, de grootste voetballers hebben wel eens een pingel verkloot (meer dan eens zelfs).quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:17 schreef Syntix het volgende:
Zo'n penal verkloten is toch wel slecht. Dat de keeper hem houdt of je schiet op de paal, oké. Maar over schieten is gewoon slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit deed Vermeer in zijn slechtste dagen niet minder. Behalve dat het toen vaak beslissende fouten waren
Dat was een Vermeertje.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Laten we het maar van de positieve kant bekijken, beter nu zo'n fout maken dan in een wedstrijd die nog niet gespeeld is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Beste verdediger in de Nederlandse competitie momenteel.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Veltman pure aids, cil een mongool vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tetequote:Op zaterdag 5 december 2015 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beste verdediger in de Nederlandse competitie momenteel.![]()
Centrumverdediger bedoel je dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beste verdediger in de Nederlandse competitie momenteel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
CV bedoel ik eigenlijk. Niet dat Veltman een topper gaat worden (internationaal) maar is voor dit Ajax een prima speler.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zoiets zei ik ook.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:28 schreef Scorpie het volgende:
Veltman pure aids, cil een mongool vandaag.
Gudelj ook weer 0Narf!![]()
Denk zelfs van Europaquote:Op zaterdag 5 december 2015 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beste verdediger in de Nederlandse competitie momenteel.![]()
Eerste?quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:20 schreef Heeinz het volgende:
En de eerste blunder van Cillessen is een feit![]()
Jij hebt nogal een obsessie voor Ajax he. Zoals ik zei, beste CV in de Nederlandse competitie en gaat internationaal geen topper worden.quote:
Gekeken ? Beetje genoten van Ajax ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frank: "Gudelj zorgt voor balans, wint duels en is een hele belangrijke pion"
Die gaat er dus niet meer uitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima, denk dat Frank ook gewoon gelijk heeft. Niet toevallig dat Ajax veel meer in evenwicht is dan voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Frank: "Gudelj zorgt voor balans, wint duels en is een hele belangrijke pion"
Die gaat er dus niet meer uitAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heb de wedstrijd niet gezien maar ik weet wel dat Veltman een beren pot heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een obsessie voor Ajax he. Zoals ik zei, beste CV in de Nederlandse competitie en gaat internationaal geen topper worden.
Gekeken ? Beetje genoten van Ajax ?![]()
Mooiquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien maar ik weet wel dat Veltman een beren pot heeft gespeeld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Precies, Gudelj speelt onopvallend en zakelijk maar is heel nuttig voor de balans in het elftalquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima, denk dat Frank ook gewoon gelijk heeft. Niet toevallig dat Ajax veel meer in evenwicht is dan voorgaande jaren.
Edit: zit mobiel, kan geen nieuw deel openenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: