wat ga je etenquote:Op donderdag 3 december 2015 18:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Muziek moet je dan ook downloaden via Russische sites.
Maar ik ga eten, toedels en kusjes allemaal
Ze moeten die gegevens van de provider krijgen. Mag toch hopen dat die niet zomaar met de privacy van hun klanten laten fucken eigk.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Gaat ook niet snel gebeuren, schikking is een relatief laag bedrag, en probeer als Annie uit Almere maar een procedure aan te spannen tegen Stichting Brein. Die hebben al snel zoiets van 'ik betaal maar want heb geen zin in gedonder'.
De schoften
Link heb ik zo even niet, stond van de week op tweakers.
Nee, je snapt het niet. Vanaf vandaag is ze niet meer zo'n type.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol.Juist degenen die dat zeggen zijn wel zo'n type, maar dan stiekem.
5-6% ongeveerquote:
Uitgezakt? Dat is heel iets anders lieverd.quote:
Op deze manier ga ik je nooit meer prive foto's sturen he... haal offline manquote:Op donderdag 3 december 2015 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Uitgezakt? Dat is heel iets anders lieverd.
[ afbeelding ]
Flaccid granny ass
Die aderenquote:Op donderdag 3 december 2015 18:27 schreef Montelly het volgende:
Keek altijd op tegen deze guy, meesterlijk physiek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:
Keek op als in dat je manlet bent?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt echt mee, komt door pose ook.quote:
Check die benen man, en hij zit gewoon op z'n gat.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Valt echt mee, komt door pose ook.
Wel kleine penis lijkt het. Ook als je meeneemt dat het door zijn verhoudingen sws wat kleiner lijkt.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |