ja, godver, heb toch al lang genoeg gewerktquote:Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe normaal joh hangzak
Onderschat mij niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dan maakt die nog minder kans
ff langs supergirl dan.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zouden echt zieke double team moves doen
Swsquote:Op donderdag 3 december 2015 17:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zouden echt zieke double team moves doen
Bedankt.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn vorige uitspraak duidde eerder op overschatting. Derhalve merkwaardige comeback.
Paardrijles.quote:
Ahaha Hermann zijn zusje moet hem verdedigen wat beschamend.quote:
jelly dat ik iemand heb die mij überhaupt wil verdedigenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ahaha Hermann zijn zusje moet hem verdedigen wat beschamend.
Kun je binnenkort boetes voor krijgen he. Van de Buma/Stemra...quote:
Ja ben echt jaloers op jou l, jij hebt je zus. WCH heeft zijn vrouw, en ik heb niks.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jelly dat ik iemand heb die mij überhaupt wil verdedigen
ja dan moeten ze me eerst vinden................................................................quote:Op donderdag 3 december 2015 17:53 schreef MAHL het volgende:
Al bij met One Punch Man Hermann?
[..]
Kun je binnenkort boetes voor krijgen he. Van de Buma/Stemra...
ach jaquote:Op donderdag 3 december 2015 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ben echt jaloers op jou l, jij hebt je zus. WCH heeft zijn vrouw, en ik heb niks.
Niet groot. Maar ze gaan nu ook boetes uitdelen voor mensen die films torrentenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dan moeten ze me eerst vinden................................................................
nee maar hoe groot is de kans dat ik uit miljoenen gebruikers eruit geplukt word
Jessica Jones is wel goed ja alhoewel ik Daredevil iets beter vondquote:Op donderdag 3 december 2015 17:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt heVan comic relief tot opperbaas
Jessica Jones al gezien? Istie beetje goed?
geldt het ook voor muziek downloaden eiglk?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet groot. Maar ze gaan nu ook boetes uitdelen voor mensen die films torrenten
Ochja, ik heb toch Netflix, dus download nauwelijks meer.
is dit een bekentenis?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
geldt het ook voor muziek downloaden eiglk?
als het met terugwerkende kracht geldt ben ik wel fuckedquote:
boetes uitdelenquote:
krijg je tenminste nog een beetje actiequote:Op donderdag 3 december 2015 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
als het met terugwerkende kracht geldt ben ik wel fucked
quote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg je tenminste nog een beetje actie
weet ik veel, zelfde manier als in duitsland denk ikquote:
heb je je dinnetje nou nog niet geneukt?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, ben zelf seksueel gefrustreerd
misschien wel misschien nietquote:Op donderdag 3 december 2015 17:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je je dinnetje nou nog niet geneukt?
nee dusquote:
stel dat het is gebeurd ga ik het niet zeggen, anders kunnen jullie me niet meer pesten omdat ik maagd ben en ik leef om anderen plezier te gevenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel dat het is gebeurd ga ik het niet zeggen, anders kunnen jullie me niet meer pesten omdat ik maagd ben en ik leef om anderen plezier te geven
behalve in bed dan
chastity belt allesquote:Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef deadprez het volgende:
je hebt toch niet zo'n gristelijk meisje aan de haak geslagen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |