abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160711633
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:18 schreef Aisumasen het volgende:
Yes!

Ik heb met opzet een Instagram-post van een - jawel - stagiaire van de video-productie niet gepost, omdat je daaruit gelijk kon opmaken dat deze video dus een voorloper van de titeltrack-video zou zijn. (Foto van het strand op afstand.) Had al wel eerder gepost op welk strand etc. het werd opgenomen, maar we konden toen nog niet weten dat er een ... prequel to the sequel was . Maar dat werd met die post en de voorgaande video dus wel duidelijk, was voor genoeg mensen nog een verrassing, en het is wederom geweldig uitgevoerd.
Ik had die post gezien en had al vermoedens dat de twee videos met elkaar te maken zouden hebben. Er werd expliciet verwezen naar Aviation, dus toen EYCTE uitkwam, was één en één al snel twee. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:33 schreef Jacobuspower het volgende:
Wauw ! Dat onheilspellende intro zoals Aisumasen al zei pakte me echt direct en trekt je direct weer in die TLSP sfeer. En dan het gitaarloopje dat me een beetje doet denken aan de B-sides van Standing Next to Me , maar kan nog niet precies plaatsen waar het me precies aan doet denken. Ondertussen die stuwende akoestische gitaar en het opbouwende orkest richting het refrein waar de harmonieën samen weer zo lekker klinken. En dan vervolgens weer terug naar het goddelijke outro dat voor mij een eeuwigheid had mogen duren.
Goed gehoord inderdaad. Ik hoor diezelfde gitaartoon als in Sequels. Ik denk dat je die bedoelt. Maar ik hoor naast Standing Next To Me ook nog Black Plant.
pi_160712139
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:40 schreef sander26 het volgende:

[..]

Ik had die post gezien en had al vermoedens dat de twee videos met elkaar te maken zouden hebben. Er werd expliciet verwezen naar Aviation, dus toen EYCTE uitkwam, was één en één al snel twee. :) [..]

Precies, ik zei niets toen mensen zeiden "ah, dit is dus de zogenaamde 'Aviation'-video"...

[ Bericht 5% gewijzigd door Aisumasen op 16-03-2016 13:27:07 ]
pi_160713551
Ben trouwens ook benieuwd naar de prequel van de prequel van de sequel :P
Oftewel: wat hebben Turner & Kane misdaan en waarom vindt de vrouw van de Mafiosi dit zo erg.

Als je trouwens goed kijkt in de clip van EYCTE (zal wel niet in elker versie trouwens), zie je trouwens op het eind de vrouw weer teruglopen naar een figuur ver weg op het strand...
pi_160714607
Wat een video en song! O+
pi_160714737
Aviation is een heerlijk nummer. Zo hoor ik ze het liefst.
pi_160714768
Ik lees net die song-beschrijving van Aisumasen terug. Gisteren las ik hem ook en dan is alles nog één groot mysterie en is er geen chocola van te maken. Nu ik de track gehoord heb moet ik zeggen dat die beschrijving echt spot on is. Bravo! :)
pi_160715652
Wow teveel zin in April:) Wie gaat er nog meer alleen?

Avation erg goed, Bad Habbits na drie keer luisteren ook gewoon goed en ETYCE top! Hele gave video en ze kunnen ook nog acteren.

En heerlijk om hier mee te lezen voor de extra info! Thanks voor de uitgebreide achtergronden enzo;)
pi_160717534
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:54 schreef maan.. het volgende:

Avation erg goed, Bad Habbits na drie keer luisteren ook gewoon goed en ETYCE top! Hele gave video en ze kunnen ook nog acteren.

En heerlijk om hier mee te lezen voor de extra info! Thanks voor de uitgebreide achtergronden enzo;)
Ik ga ook solo ^O^
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_160717603
Jaaa, hier zaten we allemaal op te wachten!

Miles' acteerwerk is wel een stukje beter dan die van Alex. En jammer dat de vorige clip door deze minder grappig wordt. Ik vond die zo lekker abstract! Ben benieuwd of ze het verhaal doorzetten en zo ja, of er ook geen touw aan vast te knopen blijkt zoals met SIAS.

Nou, meer woorden vuil enaakt aan de clip dan aan het nummer, volgens mij moet ik nog wat rondes luisteren :D
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:06:14 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_160717922
Tetris :o
2000 light years from home
  woensdag 16 maart 2016 @ 18:12:43 #186
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160718009
Lekker nummertje 8-)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_160718393
quote:

Ik ga ook solo. Zou wel graag met wat mensen willen meeten of zo.
pi_160719811
Heerlijk nummer! Kan nog niet zeggen wat m'n favoriet is, vind gewoon alles wat we tot nu toe gehoord hebben erg tof. O+

quote:

Ik ga ook alleen. Ben ook van plan aardig op tijd te gaan, want ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is om front row te staan. :)
pi_160720013
Dus meet up?
Ik sta graag zijkant op de verhoging.. Goed zicht voor kleine mensen;)

[ Bericht 1% gewijzigd door maan.. op 16-03-2016 23:12:24 ]
pi_160735205
quote:
In het begin dacht ik dat dit interview weer compleet de verkeerde kant op zou gaan, maar uiteindelijk kregen ze toch nog wel wat informatie uit ze.

Ook hier de nadruk op het verschil tussen de A- en B-kant, alleen nog steeds onduidelijk aan welke kant Bad Habits valt. Of was het al zeker dat dat gewoon kant B ging worden? Daarnaast hier ook voor het eerst de mededeling dat het niet zeker is of en wanneer James Ford mee zal doen. Ook wordt er genoemd dat ze dus tot de zomer touren (wat we natuurlijk al lang wisten), vraag is nu natuurlijk of het daar bij gaat blijven of dat ze hem toch nog een stukje gaan verlengen. Er missen in ieder geval nog wat 'usual suspects' in hun tourschema (onze Oosterburen bijvoorbeeld).

Nog precies een week in ieder geval totdat de tour aftrapt in Cambridge.
  donderdag 17 maart 2016 @ 12:29:38 #192
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_160735372
Ook Aviation is O+
Blood for breakfast, blood for lunch
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:19:51 #193
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_160736613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heerlijk nummer! Kan nog niet zeggen wat m'n favoriet is, vind gewoon alles wat we tot nu toe gehoord hebben erg tof. O+

[..]

Ik ga ook alleen. Ben ook van plan aardig op tijd te gaan, want ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is om front row te staan. :)
Ga alvast maar voor de deur liggen met al die fangirls :)
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  Moderator donderdag 17 maart 2016 @ 17:04:19 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160741371
Ik mag recenseren *O* Ben ik er toch bij :s)

Hoe zit het nu eigenlijk met kaarten doorverkopen, onmogelijk omdat het op naam is?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 17 maart 2016 @ 21:37:19 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_160748710
Vraag me echt af hoe die clip van Everything You've Come To Expect is opgenomen :{ .
2000 light years from home
  vrijdag 18 maart 2016 @ 07:53:58 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160754741
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:04 schreef MaJo het volgende:
Ik mag recenseren *O* Ben ik er toch bij :s)

Hoe zit het nu eigenlijk met kaarten doorverkopen, onmogelijk omdat het op naam is?
Je kan de naam wijzigen tegen vergoeding.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_160755129
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 21:37 schreef Merkie het volgende:
Vraag me echt af hoe die clip van Everything You've Come To Expect is opgenomen :{ .
Als in 'hebben ze werkelijk tot en met de schemering in de grond gezeten (of zijn ze 9 keer opnieuw ingegraven)?' of cameratechnisch?
pi_160755367
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 07:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je kan de naam wijzigen tegen vergoeding.
Daar werken zowel ticketmaster en paradiso nog niet aan mee. Wij hebben per ongeluk twee kaartjes met dezelfde naam.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 09:46:52 #199
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_160755810
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 09:12 schreef portie het volgende:

[..]

Daar werken zowel ticketmaster en paradiso nog niet aan mee. Wij hebben per ongeluk twee kaartjes met dezelfde naam.
Ik heb het ook gedaan toen ik in Thailand met een concert weer ik dus niet meer hun kon. Tegen een betaling doen ze dat. Zou ook wel fair zijn, aangezien je ook nog te maken hebt met ziekte en andere onvoorziene omstandigheden. Ook wel handig voor hun om bij een uitverkocht concert een volle zaal te hebben.
pi_160757502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 09:46 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ik heb het ook gedaan toen ik in Thailand met een concert weer ik dus niet meer hun kon. Tegen een betaling doen ze dat. Zou ook wel fair zijn, aangezien je ook nog te maken hebt met ziekte en andere onvoorziene omstandigheden. Ook wel handig voor hun om bij een uitverkocht concert een volle zaal te hebben.
Dat had ik ook op internet gelezen dat het zou kunnen. Maar we hebben contact gehad met beiden maar nog niet voor elkaar gekregen. Terwijl we best bereid zijn te betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')