Ik had die post gezien en had al vermoedens dat de twee videos met elkaar te maken zouden hebben. Er werd expliciet verwezen naar Aviation, dus toen EYCTE uitkwam, was één en één al snel twee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:18 schreef Aisumasen het volgende:
Yes!
Ik heb met opzet een Instagram-post van een - jawel - stagiaire van de video-productie niet gepost, omdat je daaruit gelijk kon opmaken dat deze video dus een voorloper van de titeltrack-video zou zijn. (Foto van het strand op afstand.) Had al wel eerder gepost op welk strand etc. het werd opgenomen, maar we konden toen nog niet weten dat er een ... prequel to the sequel was . Maar dat werd met die post en de voorgaande video dus wel duidelijk, was voor genoeg mensen nog een verrassing, en het is wederom geweldig uitgevoerd.

Goed gehoord inderdaad. Ik hoor diezelfde gitaartoon als in Sequels. Ik denk dat je die bedoelt. Maar ik hoor naast Standing Next To Me ook nog Black Plant.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:33 schreef Jacobuspower het volgende:
Wauw ! Dat onheilspellende intro zoals Aisumasen al zei pakte me echt direct en trekt je direct weer in die TLSP sfeer. En dan het gitaarloopje dat me een beetje doet denken aan de B-sides van Standing Next to Me , maar kan nog niet precies plaatsen waar het me precies aan doet denken. Ondertussen die stuwende akoestische gitaar en het opbouwende orkest richting het refrein waar de harmonieën samen weer zo lekker klinken. En dan vervolgens weer terug naar het goddelijke outro dat voor mij een eeuwigheid had mogen duren.

quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:40 schreef sander26 het volgende:
[..]
Ik had die post gezien en had al vermoedens dat de twee videos met elkaar te maken zouden hebben. Er werd expliciet verwezen naar Aviation, dus toen EYCTE uitkwam, was één en één al snel twee.[..]

Ik ga ook soloquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:54 schreef maan.. het volgende:
Wow teveel zin in April:) Wie gaat er nog meer alleen?
Avation erg goed, Bad Habbits na drie keer luisteren ook gewoon goed en ETYCE top! Hele gave video en ze kunnen ook nog acteren.
En heerlijk om hier mee te lezen voor de extra info! Thanks voor de uitgebreide achtergronden enzo;)

Ik ga ook solo. Zou wel graag met wat mensen willen meeten of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:54 schreef maan.. het volgende:
Avation erg goed, Bad Habbits na drie keer luisteren ook gewoon goed en ETYCE top! Hele gave video en ze kunnen ook nog acteren.
En heerlijk om hier mee te lezen voor de extra info! Thanks voor de uitgebreide achtergronden enzo;)

Ik ga ook alleen. Ben ook van plan aardig op tijd te gaan, want ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is om front row te staan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:54 schreef maan.. het volgende:

In het begin dacht ik dat dit interview weer compleet de verkeerde kant op zou gaan, maar uiteindelijk kregen ze toch nog wel wat informatie uit ze.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:07 schreef MilanILF het volgende:
Nog een Frans interview: http://imthejoshinthepack(...)nked-full-translated

Ga alvast maar voor de deur liggen met al die fangirlsquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:35 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heerlijk nummer! Kan nog niet zeggen wat m'n favoriet is, vind gewoon alles wat we tot nu toe gehoord hebben erg tof.
[..]
Ik ga ook alleen. Ben ook van plan aardig op tijd te gaan, want ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het is om front row te staan.

Ben ik er toch bij
 Ben ik er toch bij 

.
 .

Je kan de naam wijzigen tegen vergoeding.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:04 schreef MaJo het volgende:
Ik mag recenserenBen ik er toch bij
Hoe zit het nu eigenlijk met kaarten doorverkopen, onmogelijk omdat het op naam is?

Als in 'hebben ze werkelijk tot en met de schemering in de grond gezeten (of zijn ze 9 keer opnieuw ingegraven)?' of cameratechnisch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:37 schreef Merkie het volgende:
Vraag me echt af hoe die clip van Everything You've Come To Expect is opgenomen.

Daar werken zowel ticketmaster en paradiso nog niet aan mee. Wij hebben per ongeluk twee kaartjes met dezelfde naam.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan de naam wijzigen tegen vergoeding.

Ik heb het ook gedaan toen ik in Thailand met een concert weer ik dus niet meer hun kon. Tegen een betaling doen ze dat. Zou ook wel fair zijn, aangezien je ook nog te maken hebt met ziekte en andere onvoorziene omstandigheden. Ook wel handig voor hun om bij een uitverkocht concert een volle zaal te hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:12 schreef portie het volgende:
[..]
Daar werken zowel ticketmaster en paradiso nog niet aan mee. Wij hebben per ongeluk twee kaartjes met dezelfde naam.

Dat had ik ook op internet gelezen dat het zou kunnen. Maar we hebben contact gehad met beiden maar nog niet voor elkaar gekregen. Terwijl we best bereid zijn te betalen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan toen ik in Thailand met een concert weer ik dus niet meer hun kon. Tegen een betaling doen ze dat. Zou ook wel fair zijn, aangezien je ook nog te maken hebt met ziekte en andere onvoorziene omstandigheden. Ook wel handig voor hun om bij een uitverkocht concert een volle zaal te hebben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |