abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160488517
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:45 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ze houden de spanning er goed in, maar het eerstvolgende voorproefje zal alles zijn wat je...
Dat kun je wel zeggen. Ben al 2 weken elke dag hier en op AMUS aan het checken of er al iets is.

Edit: goede hint naar de song, zie hem nu pas.
pi_160488830
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:45 schreef Aisumasen het volgende:
Ze houden de spanning er goed in, maar het eerstvolgende voorproefje zal alles zijn wat je...
Grappig dat Alex er een handje van heeft om vaak de uitersten te kiezen op z'n albums als singles/teasers. Bad Habits en deze nog te verschijnen track zijn de minst representatieve songs voor het album, nietwaar?

Ben benieuwd! :)
pi_160489534
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:53 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Edit: goede hint naar de song, zie hem nu pas.
Haha, zie hem nu pas! Die had ik niet verwacht.
pi_160510568
Puppets Tuesday? Lesbian Wednesday? :)
pi_160523654
Everything I've Come to Expect is het dus niet, want ik had hem nu al wel verwacht.
pi_160525666
Jammer inderdaad, ik ook.
En dan is er ook nog eens negatieve pr te betreuren. GQ bracht de heren niet echt positief naar voren, maar het artikel in Spin is zelfs verontrustend.

Hoe vermakelijk ik de interviews ook vond bij Annie Mac en dat andere radiostation, dat guitige gedrag gaat ze wel parten spelen. Hopelijk blijft het hier bij en gaan ze zich in het vervolg weer iets professioneler opstellen in de media.
pi_160527069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef sander26 het volgende:
Jammer inderdaad, ik ook.
En dan is er ook nog eens negatieve pr te betreuren. GQ bracht de heren niet echt positief naar voren, maar het artikel in Spin is zelfs verontrustend.

Hoe vermakelijk ik de interviews ook vond bij Annie Mac en dat andere radiostation, dat guitige gedrag gaat ze wel parten spelen. Hopelijk blijft het hier bij en gaan ze zich in het vervolg weer iets professioneler opstellen in de media.
Helemaal mee eens inderdaad, dit past niet echt bij zo'n goede band.

En er is natuurlijk maar een manier om deze slechte publiciteit te veranderen in positieve aandacht ;)
  woensdag 9 maart 2016 @ 10:57:46 #109
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_160537771
Los van het feit dat Miles van 'sexual harrassment' wordt beschuldigd (waarschijnlijk niet zijn bedoeling maar gewoon het grappig willen zijn, wat verkeerd wordt opgevat -- maar het mag gewoon niet gebeuren dat iemand zich zo voelt door jouw handelen), baart dit stukje me wel een beetje zorgen:

quote:
Though they still favor heavy string use, Turner cared less this time about writing lyrics as he would in a diary. Many of the songs on their debut moodily address double-crossing lovers (“Only the Truth”) and emotional repression (“Calm Like You”), but Everything feels more lighthearted, carefree, even silly at times. (“Goosebump soup and Honey Pie / Piggy in the middle, I’m the baddy’s daddy,” they sing on the album’s title track.) Turner says that the change in tone is intentional. “When we did the first record, we considered the lyrics another component along with the melody,” he says. “[This time] I wasn’t so concerned about always telling a story."
Het bevestigt wel mijn gevoel over "Bad Habits", dat die niet héél erg TLSP aandoet maar meer een Miles Kane nummer lijkt. Nogmaals, dat is prima maar ik hoop(te) toch dat er wat nummers tussen zitten zoals op "The Age...". De lyrics hebben zeker een grote bijdrage aan hetgeen wat het album zo bijzonder maakt.
pi_160538808
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:57 schreef Xurk het volgende:
Los van het feit dat Miles van 'sexual harrassment' wordt beschuldigd (waarschijnlijk niet zijn bedoeling maar gewoon het grappig willen zijn, wat verkeerd wordt opgevat -- maar het mag gewoon niet gebeuren dat iemand zich zo voelt door jouw handelen), baart dit stukje me wel een beetje zorgen:

[..]

Het bevestigt wel mijn gevoel over "Bad Habits", dat die niet héél erg TLSP aandoet maar meer een Miles Kane nummer lijkt. Nogmaals, dat is prima maar ik hoop(te) toch dat er wat nummers tussen zitten zoals op "The Age...". De lyrics hebben zeker een grote bijdrage aan hetgeen wat het album zo bijzonder maakt.
Het is niet het enige wat ze niet helemaal juist wist te interpeteren en uit de context haalt. Als ze de conclusie uit deze alinea daadwerkelijk getrokken heeft uit die ene zin van Turner die ze publiceert tussen haar persoonlijke wrok door, spreekt dat boekdelen over de rest van het stukje. Niet altijd een roman willen schrijven in een song betekent niet automatisch dat de teksten halfbakken zijn. Laat hier geen misverstand over bestaan: tekstueel is Turner in bloedvorm op dit album.
pi_160539054
Wat een zeikwijf. Normaal gesproken kraak ik Miles Kane ook graag af want het is een enorme droeftoeter maar hoe kan ze zich nou zo seksueel aangevallen voelen? Is het omdat ze uit Amerika komt of dat het gisteren vrouwendag was? Hij heeft per slot van rekening nog z'n verontschuldigingen aangeboden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 12:19:51 ]
pi_160545492
Volgens Deezer komt a.s. vrijdag een nieuwe track uit.

pi_160545592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:12 schreef sander26 het volgende:
Volgens Deezer komt a.s. vrijdag een nieuwe track uit.

[ afbeelding ]
Zag hem net ook langskomen, nice!

Met wat lichte vertraging, maar dus wel waar Aisumasen al op had gehint
pi_160546817
quote:
SUPPORT ANNOUNCEMENT - MARCH & APRIL DATES.

Jeff Wootton will support TLSP in Cambridge, Middlesbrough, Edinburgh, Brighton & Paris.

YAK will support TLSP in London, Liverpool, Sheffield & Amsterdam.

Cameron Avery will support TLSP in Philadelphia & New York City.

Alexandra Savior will support TLSP in San Francisco, Santa Cruz & Los Angeles.
Sander26 had dus toch gelijk, Lucky Aisumasen ;( ! En die andere uit het clubje: Cameron Avery dus bij de andere US data. Eens kijken wie Jeff Wootton is
pi_160547575
Is dat niet die dude die bij oa Gorillaz speelde?
pi_160548337
Jammer dat Cameron Avery en Alexandra Savior in Amerika blijven. Ik heb dat Yak gecheckt maar die doen hun naam (helaas) aardig eer aan.
pi_160551560
atzedevrieze twitterde op woensdag 09-03-2016 om 14:05:18 @klaasknooihzn @jasper1023 Dit lijkt verdacht veel op mijn interview. Inclusief de flirt. reageer retweet
Oh jeetje, kunnen we het nu nog wel seksisme noemen?
pi_160551807
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:02 schreef Aisumasen het volgende:
atzedevrieze twitterde op woensdag 09-03-2016 om 14:05:18 @klaasknooihzn @jasper1023 Dit lijkt verdacht veel op mijn interview. Inclusief de flirt. reageer retweet
Oh jeetje, kunnen we het nu nog wel seksisme noemen?
Prachtig.
pi_160560103

Vanaf vandaag in de winkels, het interview door OOR, afgenomen tijdens de persdag in Amsterdam in januari.

Blende, ¤0,99: https://blendle.com/item/(...)_last_shadow_puppets

[ Bericht 4% gewijzigd door Aisumasen op 10-03-2016 12:53:33 (veul te grote screenshot)) ]
pi_160560804
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 08:02 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]

Vanaf vandaag in de winkels, het interview door OOR, afgenomen tijdens de persdag in Amsterdam in januari.

Blende, ¤0,99: https://blendle.com/item/(...)_last_shadow_puppets
Goed interview! Ook weer iemand die duidelijk goed met ze klikte :Y
pi_160562719
quote:
'Everything You've Come To Expect'

Tiger eyelashes summer wine
Goosebump soup and Honey Pie
Piggy in the middle I'm the baddy's daddy
About to make my golden move
Apocalyptic lipstick campaign
Four horsemen in a one horse race
The dance she does to Shadowplay appeals to an ancient impulse

Ghost Riders in The Rat and Parrot
Croc-skin collar on a Diamond Dog
Dirtbag Ballet by the bins down the alley as I walk through The Chalet of the Shadow of Death

Everything that you've come to expect
I guess the coastal air gets a girl to reflect
I just can't get the thought of you and him out of my head

Hotel room Holy Bible
Hotel room Free Love Revival
Baby, it's a never ending spiral
Looks a little bit like Paris

Ghost Riders in The Rat and Parrot
Croc skin collar on a Diamond Dog
Dirtbag Ballet by the bins down the alley as I walk through The Chalet of the Shadow of Death

I guess the coastal air gets a girl to reflect
I just can't get the thought of you and him out of my head

Everything that I've tried to forget
Everything that I live to regret
quote:
Sound artist: Antony & Tom at Factory
VFX Artist: Brad at The Mill
Colourist: Houmam at ETC

Casting Director: Shane Liem
DoP: Chung-Hoon Chung
Steadicam Operator: Cedric Martin
Production Designer: Christian Stone
Wardrobe Stylist: Franck Chevalier
Makeup/Hair: Laura Machieraldo

Producers: Eric Brown & Chris Cho
VFX Producers: Claire Perry & Olivia Jessop
Creative direction: Black Sheep Studios

Cast: Michelle Dawley
Eliot

https://open.spotify.com/track/62lNTWHD3crSIsKZ9SSvGK

[ Bericht 58% gewijzigd door Aisumasen op 10-03-2016 12:55:20 ]
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:26:12 #122
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_160563124
Geinige clip.
pi_160564312
Eerste reactie: absoluut niet wat ik verwachtte, maar wauw O+ !
pi_160564447
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:26 schreef BoerBert het volgende:
Geinige clip.
+s

http://eycte.it/
pi_160564931
WOW gewoon WOW! Zo anders dan ik had verwacht en toch weer zo ontzettend logisch.
Dat string arrangement is waanzinnig gedaan. Alles is eigenlijk krankzinnig goed gedaan. Ik moet dit even laten bezinken geloof ik. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')