Oh jee...quote:
Heeft Turner toch niet naar je geluisterdquote:Op maandag 21 maart 2016 06:58 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, het vinyl ligt nog in de fabrieken, maar laat ik het zo zeggen: als ‘Bad Habits’ de B-kant afsluit heeft Turner voor het eerst ooit een sequentie-foutje gemaakt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:54 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Heeft Turner toch niet naar je geluisterd
Om in de stijl te blijven: "elk nadeel heb z'n voordeel"quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was het nét aan het typen!
Ehhhhh... Laten we zeggen dat 'Sweet Dream, TN' een hele goede opener van Kant B is.
En ze wéét hetquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:02 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Om in de stijl te blijven: "elk nadeel heb z'n voordeel"
Maar wat je zegt, wat een magnifieke opener voor kant B heb je hier. Zonet voor de tweede keer de live-opname teruggeluisterd en ik ga je verzekeren dat iedereen hier instant kippenvel krijgt bij die laatste minuut. Om te janken zo mooi
Vinyl, vooralsnog. Heel raar, de posts komen uit Duitsland, denk ik? Domino verzendt hun stock een week van tevoren... aan territoria waar het mokerslang duurt om aan te komen. Heb niet eerder gehoord dat op het vasteland van Europa albums zó vroeg aankomen, hoogstens een dag of 2 voor de gebruikelijke vrijdag.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:08 schreef sander26 het volgende:
Dus meerdere mensen hebben vandaag het album ontvangen en nog steeds is er geen lek?
Ongelofelijk bijna anno 2016. 😊
Laat het de komende uren aub gebeuren. Ik ben er helemaal klaar voor!
Haha, je bent toch een gelukkig vrouw als zo'n song voor je geschreven wordt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:05 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En ze wéét het! https://www.instagram.com/p/BDZnbdRHLao/
Ik blijf er bij dat 'The Element of Surprise' (1-0, om in de stijl te blijven...) een veel betere afsluiter icm 'Bad Habits' (2-0) als 'breekpunt' als opener kant B is, dan dat 'Sweet Dreams, TN' een goede opener is (1-0) icm met 'Bad Habits' als afsluiter (blijft steken op 1-0). Maar vinyl-technisch gezien komt dit beter uit qua tijd, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja snap absoluut wat je bedoelt, hopelijk kan ik er snel genoeg over oordelen![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:12 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Haha, je bent toch een gelukkig vrouw als zo'n song voor je geschreven wordt.Ja, gaan we het nog over Turner z'n nieuwe tattoo hebben, of is d'r niets van waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [..]?
Heb het zelf niet goed kunnen zien, maar Miles Kane stond er tochquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, gaan we het nog over Turner z'n nieuwe tattoo hebben, of is d'r niets van waar?
Hahaha, ja, precies, z'n grote liefde. Heb ook geen foto's gezien verder.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:30 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Heb het zelf niet goed kunnen zien, maar Miles Kane stond er toch?
Ja, erg raar inderdaad. Ik heb nu ook spijt dat ik niet een pre-order heb gedaan via de Domino shop. Leermomentje voor de volgende keer!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vinyl, vooralsnog. Heel raar, de posts komen uit Duitsland, denk ik? Domino verzendt hun stock een week van tevoren... aan territoria waar het mokerslang duurt om aan te komen. Heb niet eerder gehoord dat op het vasteland van Europa albums zó vroeg aankomen, hoogstens een dag of 2 voor de gebruikelijke vrijdag.
Er waren met 'AM' ook al posts met vinyl de dagen voor de uiteindelijke leak... Normaal kient Domino het een stuk beter uit dan wat er vandaag gebeurde, dat is wel raar, ja. En ik heb trouwe steun aan m'n lokale platenzaak, maar dat gaat nu even wat moeilijk, haha. Ik dus naar m'n nieuwe lokale platenzaak: omgerekend 70 euro om de deluxe-LP te importeren, en ik geloof zelfs nog een euro of 50 voor het normale vinyl en de deluxe-CD ook zo'n 30 euro. Ja, zo hou je mensen wel in de platenzaak... (Fout van platenmaatschappij, uiteraard niet van de platenzaak zelf.) Ik geloof dat zelfs in Nederland de deluxe-LP nog rond de 30 euro is.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:06 schreef sander26 het volgende:
[..]
Ja, erg raar inderdaad. Ik heb nu ook spijt dat ik niet een pre-order heb gedaan via de Domino shop. Leermomentje voor de volgende keer!
Ik hoop wel écht dat er vandaag iets gaat gebeuren. Als de platenmaatschappij het album een week voor release zelfs aflevert bij de consument, dan is de tijd méér dan rijp! Ik vind het zelfs een beetje raar worden. Maargoed, ik ben ook gewoon ongeduldig. 😊
Gemixt door dezelfde man in exact dezelfde studio als 'AM' dus. Hetzelfde geldt voor de mastering-engineer. Die twee vormen sowieso een team, hebben samen de meest recente dingen van The Arcs en The Black Keys gemixt, en ook weer 'AM'. De engineer kennen we van de 'Suck It And See'-sessies. En de meeste namen uit het orkest hebben een niet onverdienstelijk CV.quote:The Last Shadow Puppets
Everything You’ve Come To Expect
Written by Alex Turner and Miles Kane
Except tracks 7 & 11 written by Alex Turner and track 2 written by Alex Turner and Alexandra Savior
Published by EMI Music Publishing Ltd / Copyright Control
Except Track 2 published EMI Music Publishing Ltd / Sony ATV Songs LLC/Zandra Music (BMI)
Tracks 7 and 11 published by EMI Music Publishing Ltd
Performed by Alex Turner, Miles Kane, James Ford and Zachary Dawes
Backing Vocals on Tracks 4, 5 & 8 by Matt Helders
Produced by James Ford
Mixed by Tchad Blake at Full Mongrel Studios, Wales.
Engineered by Sean Oakley.
Recorded at Shangri-La Studios, Malibu, CA
Orchestrations arranged and conducted by Owen Pallett.
Performed by Eric Gorfrain, Marisa Kuney, Amy Wickman, Daphne Chen, Gina Kronstadt, Alwyn Wright, Chris Woods, Leah Katz, Rodney Wirtz, Richard Dodd, John Krovoza, Peggy Baldwin, Ian Walker, Chris Bautista, Stephanie O’Keefe, Sara Andon and Nick Daley
Orchestra recorded by Ross Hogarth at United Recording Studios, CA.
Mastered by Brian Lucey at Magic Garden Mastering
Management: Wildlife Entertainment Ltd
Design by Matthew Cooper
Ja, precies om die achterlijke verzendkosten heb ik dus geen pre-order bij Domino gedaan. Bij m'n lokale platenboer kan ik 'em nu dus pas vrijdag ophalen. Balen!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dus goed, voor het eerst online besteld: debiele verzendkosten wat je in Nederland dus nooit zou doen, maar nu ineens 'goedkoop' werd. En jawel hoor, ik kreeg de update dat-ie verzonden is ook gisteren.
Als pauzemuziekje nog maar even wat credits dan...
[..]
Gemixt door dezelfde man in exact dezelfde studio als 'AM' dus. Hetzelfde geldt voor de mastering-engineer. Die twee vormen sowieso een team, hebben samen de meest recente dingen van The Arcs en The Black Keys gemixt, en ook weer 'AM'. De engineer kennen we van de 'Suck It And See'-sessies. En de meeste namen uit het orkest hebben een niet onverdienstelijk CV.
Ja, dat nasale, maar alleen doordat de combinatie met Turner zo bekend klinkt. Het is echt bijna onhoorbaar door de vele lagen en effecten, en als je me had gezegd dat hij toch níét meedeed had ik het gelijk geaccepteerd. In de andere 2 songs is het er totaal niet uit te halen, ik moet telkens weer opzoeken welke het ook alweer zijn, wat genoeg moet zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:30 schreef sander26 het volgende:
[..]
Ja, precies om die achterlijke verzendkosten heb ik dus geen pre-order bij Domino gedaan. Bij m'n lokale platenboer kan ik 'em nu dus pas vrijdag ophalen. Balen!
Credits zien er goed uit. Ik bedenk me ineens dat ik die achtergrond vocaal van Helders in EYCTE écht totaal niet hoor. Haal jij 'em er wel uit?
Top, veel plezier lucky bastard! 😉quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:03 schreef Jacobuspower het volgende:
Oke, jammer genoeg dus voor niks gewacht. Dan maar langzaam op weg naar Usher Hall, ik houd jullie op de hoogte als er nog bijzonderheden zijn!
Als je er toch bent, stream deze show anders even in z'n geheel!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:03 schreef Jacobuspower het volgende:
Oke, jammer genoeg dus voor niks gewacht. Dan maar langzaam op weg naar Usher Hall, ik houd jullie op de hoogte als er nog bijzonderheden zijn!
Tell me more, tell me more.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:36 schreef Jacobuspower het volgende:
Zo he, dit overtrof Cambridge even met speels gemak. Wat een gig, wat een crowd en wat hadden ze het naar hun zin!
Kan niet wachten om de studioversie daarvan te horen, zeker een van de allerbeste Turner nummers.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:13 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd wat voor een meesterwerk 'Sweet Dreams, TN' is?
Ja, ik dácht het gelijk vanaf luisterbeurt 1, maar ondertussen 'genormaliseerd' denk ik nog steeds dat die heel erg in de buurt gaat komen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:45 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Kan niet wachten om de studioversie daarvan te horen, zeker een van de allerbeste Turner nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |