quote:Op donderdag 3 december 2015 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat heb jij geslikt?![]()
Zat al dat haar gisteren in dat kleine knotje?
[ afbeelding ]
Dan is het langer dan ik dacht.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:54 schreef Vinamp het volgende:
Ik zou ramona wel eens naakt willen zien
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:51 schreef DKUp het volgende:
Wimpie zal eens kleding zonder zakken moeten krijgen
Naomi is ondertussen al 20 geworden...quote:Op donderdag 3 december 2015 12:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is 19, sorry ik ga geen vlag en wimpel uithangen iedere keer als ze WEL wat doet
hunniequote:Op donderdag 3 december 2015 12:57 schreef mootie het volgende:
Ook Angela kent het verschil tussen hun en zij niet.
dat maakt het alleen ergerquote:Op donderdag 3 december 2015 12:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Naomi is ondertussen al 20 geworden...
Lekker belangrijk. Ze voegt meer toe dan die bolle.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:57 schreef mootie het volgende:
Ook Angela kent het verschil tussen hun en zij niet.
math is ook optellen en aftrekkenquote:Op donderdag 3 december 2015 12:55 schreef Bramenstruik het volgende:
nee tis geen math hoor, gewoon optellen en aftrekken
wat een vraag ook weer, heb je iets onder de leden waarom je zo bent... alsof die ouwe seniele zeurkous wat zoekt om der later op te pakkenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:01 schreef rowan634 het volgende:
die cees![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Ze voegt meer toe dan die bolle.
D'r moeder krijgt de schuld!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:01 schreef rowan634 het volgende:
die cees![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een vraag ook weer, heb je iets onder de leden waarom je zo bent... alsof die ouwe seniele zeurkous wat zoekt om der later op te pakken
Vluchtelingen van het terrein ernaast.quote:
Heeft zij nu kort haar met een nep knot in?quote:Op donderdag 3 december 2015 12:10 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit is toch oranje? Of moet ik mijn kleuren anders instellen?![]()
[ afbeelding ]
ik dacht het mij, en ze eten omelett?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vluchtelingen van het terrein ernaast.
Nicole zit ook vaak als een van de eerste.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Wim is klaar om aan te vallen.
ja ze trooste haar met eten omdat ze niet alles kon krijgen vroeger, enzowel aan haar vaders en moeders kant zijn ze nogal al gezet vertelde ze ook nog.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]wat onbeschoft ook .. en ze geeft haar moeder de schuld ?
Ben ? de onzichtbare flapdrol Ben ?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:14 schreef eskil het volgende:
Ben vond het zwak van Armanda om namens de dieren te stemmen ! Ik vond het mooi!
Shitface stemde positiefquote:Op donderdag 3 december 2015 13:14 schreef eskil het volgende:
Ben vond het zwak van Armanda om namens de dieren te stemmen ! Ik vond het mooi!
Stel je voor dat ze op je gaat zitten...quote:Op donderdag 3 december 2015 13:16 schreef mario390 het volgende:
Van Ramona will ik geen Body-Check/Trap bekommen![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ben ? de onzichtbare flapdrol Ben ?
Ze doet wel steeds een blaadje sla tussen haar bammetjes. Naast een flinke laag kaas natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:16 schreef snetje het volgende:
Die gaat dus ook 6 a 7 keer eten op een dag ..glaasje cola erbij en gelijk al de vraag hoe laat er vanavond gekookt gaat worden...
[ afbeelding ]
gaa ik doodquote:Op donderdag 3 december 2015 13:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze op je gaat zitten...
+1quote:Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ben ? de onzichtbare flapdrol Ben ?
spraytan??quote:Op donderdag 3 december 2015 13:19 schreef DKUp het volgende:
Ramona heeft een oranje gezicht en voor de rest is ze blank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |