Je contract was goed genoeg toen je het ondertekende.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:46 schreef Repeating het volgende:
Valt hier iets aan te doen? En hoe? Mijn abonnement loop nog minstens 22 maanden..
je weet dat een contract altijd maar loopt voor 12 maanden?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:46 schreef Repeating het volgende:
Valt hier iets aan te doen? En hoe? Mijn abonnement loop nog minstens 22 maanden..
Hoe kom je daarbij? Je kan een abo afsluiten voor 2 jaarquote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef boik het volgende:
[..]
je weet dat een contract altijd maar loopt voor 12 maanden?
na 12 maanden mag je je contract altijd maandelijks opzeggenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Je kan een abo afsluiten voor 2 jaar
Niet als je een 2-jarig contract hebt.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:55 schreef boik het volgende:
[..]
na 12 maanden mag je je contract altijd maandelijks opzeggen
Afkopen zeker?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:55 schreef boik het volgende:
[..]
Alleen zolang je bereid bent af te kopen of eventuele boetes te betalen.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:55 schreef boik het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, is paar jaar geleden veranderd.. sws ben je gewoon niet slim als je een contract afsluit voor 2 jaar :pquote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet als je een 2-jarig contract hebt.
oke nou dan zal het wel, weer wat geleerdquote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alleen zolang je bereid bent af te kopen of eventuele boetes te betalen.
Dus ja het kan wel, daar heb je gelijk in
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef boik het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, is paar jaar geleden veranderd.. sws ben je gewoon niet slim als je een contract afsluit voor 2 jaar :p
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef boik het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, is paar jaar geleden veranderd.. sws ben je gewoon niet slim als je een contract afsluit voor 2 jaar :p
ligt eraan voor wat natuurlijkquote:
Niet doen, niet verder gaan, we hebben al genoeg gelachen hier.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:01 schreef boik het volgende:
[..]
ligt eraan voor wat natuurlijkmaar voor een tel of tv abbo ben je dan gewoon niet slim bezig, je weet dat die bedrijven iedere half jaar weer met nieuwe abbo's of aanbiedingen komen
je kan nooit genoeg lachen toch? maar wat is hier zo raar aan dan? ik zit goed bij ziggo maar verander me abbo regelmatig, want dan heb ik voor minder kosten sneller internet oidquote:Op donderdag 3 december 2015 12:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet doen, niet verder gaan, we hebben al genoeg gelachen hier.
De korting op een bepaald toestel bij een 2 jaarlijks contract kan voordeliger zijn dan de voordelen die 2 afzonderlijke 1 jaars contracten bieden.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:03 schreef boik het volgende:
[..]
je kan nooit genoeg lachen toch? maar wat is hier zo raar aan dan? ik zit goed bij ziggo maar verander me abbo regelmatig, want dan heb ik voor minder kosten sneller internet oid
ja bij telefoonabbo wel idd, ik had het nu meer over digitale tv ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 12:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
De korting op een bepaald toestel bij een 2 jaarlijks contract kan voordeliger zijn dan de voordelen die 2 afzonderlijke 1 jaars contracten bieden.
Verder: me abbo
Lang gesprekquote:Op donderdag 3 december 2015 12:09 schreef Repeating het volgende:
Ik zit op de live chat jongens. Bedankt voor het meedenken. Ik laat de uitkomst wel weten.
Wauw.... 4real?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:56 schreef boik het volgende:
[..]
ja jonge sjappie ik weet t nu welquote:
Typisch gevalletje kloklectisch; je hebt de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:58 schreef boik het volgende:
[..]
oke nou dan zal het wel, weer wat geleerdik dacht echt dat dat een tijdje geleden veranderd was, dat een contract altijd na 1 jaar maandelijks opgezegd kon worden.
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Niet doen, niet verder gaan, we hebben al genoeg gelachen hier.
quote:
Als je maar hard genoeg lacht stromen de tranen je over de wangenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |