neemt niet weg dat die 502 meldingen van een slechte geetwee wel irritant zijn.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat die 502 meldingen van een slechte geetwee wel irritant zijn.
dat is al meer dan ik kreeg dus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Inderdaad.
Kwam wel ff op de captcha
mijn G 2 ligt in bed ofzoquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat die 502 meldingen van een slechte geetwee wel irritant zijn.
ow is dat het. Haal die er uit dan!!!quote:
Ik bleef continu op de knop drukken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is al meer dan ik kreeg dus.
maar goed we hebben weer een minion stofzuigert.
tjuusquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:23 schreef bambino het volgende:
Maar goed, dan kan ik nu wel ff weg
Laters
jepquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:26 schreef essnhills het volgende:
Oh wauw was er een box eindelijk?
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:35 schreef underground1009 het volgende:
M'n vriendin heeft voor mij die Philips Fidelio BT-speaker gekocht maar geen bevestiging binnen, noch staat ie bij m'n account er bijKlantenservice doet weer geen fuck want daar is het geen grote zooi. Bijna spijt dat ik toch wat heb gekocht
Mimies!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
mimies!!
(zo noemt neefje de Minions)
Ik zie hetquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mimies!
oftewel: een minions klok en lamp
je weet niet of je een bepaald spel hebt?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:53 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij heb ik dit spel
Weet het niet zeker. Was erg moeilijk te volgen
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet niet of je een bepaald spel hebt?![]()
of was je dronken toen je het kocht?
ow uit je kindertijd. Ja jij bent ook al zo oud dat je dat niet meer kunt wetenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]Ja want je bent altijd dronken als je iets van je kindertijd niet meer zeker weet
![]()
Ik heb ooit als kind zo'n spel gekregen. Toen wel eens proberen te spelen maar het was ingewikkeld en daarna nooit meer naar omgekeken.
Dus nee, ik weet niet zeker of ik deze heb, maar ik denk het wel
Ik heb het opgezocht (uiteraard) en het was idd dit spel. En het is uitgekomen in 1998, toen was ik 8.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow uit je kindertijd. Ja jij bent ook al zo oud dat je dat niet meer kunt weten
Is dat spel al zo oud dan? Ik ken het niet eens.
8 in 1998?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht (uiteraard) en het was idd dit spel. En het is uitgekomen in 1998, toen was ik 8.
Dus nee, zo raar vind ik het niet dat ik twijfelde, of ik een spel had waarvan de doos welgeteld 2x open is geweest en waarvan we niet goed wisten hoe het moest..
1990 masterracequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
8 in 1998?
BROEKKIE!! ow ja dat wissik ook wel. geloof ik.
En nu ga ik echt even wat werken!! Ik sluit gewoon mijn internetbrowser want het is echt te verleidelijk om elke keer terug te komen.
En een nieuw toetsenbord hoevvik niet.
ja, anders werd het verschil tussen mn zus en mij te grootquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:09 schreef essnhills het volgende:
Dat jullie nou allemaal zo oud zijn
Oh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, anders werd het verschil tussen mn zus en mij te groot
toch had ik niet jonger willen zijnquote:
Ik ook niet ouderquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch had ik niet jonger willen zijn
ofja, laat ik het anders zeggen, ik had niet later geboren willen zijnquote:
Hehe.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ofja, laat ik het anders zeggen, ik had niet later geboren willen zijn
volgens freud mogen wij nog datenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe.
Nee ik snap wat je bedoelt hoor. Ik vind mijn geboortejaar ook prima
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens freud mogen wij nog daten
(leeftijd oudste / 2) - 7 = minimale leeftijd van de jongstequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]Uhuh:+
Hoe is die regel ook al weer?
- 7? Is het niet +7?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
(leeftijd oudste / 2) - 7 = minimale leeftijd van de jongste
Jeetje dat is wel een hele ruime. Dan zou iemand van 80 dus ook gewoon met iemand van 33 kunnen daten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
(leeftijd oudste / 2) - 7 = minimale leeftijd van de jongste
Dat klinkt mij ook iets netterquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
- 7? Is het niet +7?![]()
Anders zou ik namelijk erg jong kunnen daten..![]()
6-jarigen.. Meh..
En + 7 kom ik op 19 uit, dat lijkt me beter
Wel hè?quote:
ja dat wel, zit me alleen wel te bedenken dat mijn ex en ik niet door die regel heen kwamen als het plus 7 is...... naja het is inmiddels ook uit dus dat is het wel oke toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel hè?![]()
Al vind ik 19 nog steeds behoorlijk jong hoor..![]()
bedoel ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
- 7? Is het niet +7?![]()
Anders zou ik namelijk erg jong kunnen daten..![]()
6-jarigen.. Meh..
En + 7 kom ik op 19 uit, dat lijkt me beter
ach, freud was ook maar een gekkiequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, zit me alleen wel te bedenken dat mijn ex en ik niet door die regel heen kwamen als het plus 7 is...... naja het is inmiddels ook uit dus dat is het wel oke toch?
Hehequote:Op donderdag 25 februari 2016 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel, zit me alleen wel te bedenken dat mijn ex en ik niet door die regel heen kwamen als het plus 7 is...... naja het is inmiddels ook uit dus dat is het wel oke toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |