Als goed is, gaat de Diaan opmerking dit jaar niet langskomen. Allebei een eigen laptop!quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
zit er niet doorheen te lullen!![]()
die ingesproken berichten
ik vind het origineel van.. beter
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow, dit was Diaan op peace zijn account
ow straks de Cats, is Jane er al?
Gelukkig brengt Otis Reddingquote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deed Brian hier niet aan May?
Lekker, heb je er ook een paar voor ons?quote:Op donderdag 10 december 2015 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
Dit jaar wel weer oliebollen bakken!
Ik deel ze altijd met jullie!quote:Op donderdag 10 december 2015 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker, heb je er ook een paar voor ons?
quote:Op woensdag 9 december 2015 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iemand een uurlijstje?
wie doet de songteksten?
jammer van die drummer
zit er niet doorheen te lullen!![]()
die ingesproken berichten
ik vind het origineel van.. beter
ik zet 'm even op mute
afgebroken![]()
plaspauze na deze
de tune![]()
ow, dit was Diaan op peace zijn account
ow straks de Cats, is Jane er al?
vind je ook niet dat dit op Justin Timberlake?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deed Brian hier niet aan May?
of Majoquote:Op woensdag 9 december 2015 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem essnhills gewoon bij dr naam
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar dus mensen, Claudia op 4 schijnt het.
quote:"Ondanks Happy van Pharrell Williams, een van de meest gedraaide nummers van de afgelopen jaren, of Keep Your Head Up van Ben Howard, zijn we toch in mineur geraakt. Claudia de Breij komt ineens op vier met Mag ik dan bij jou? Dat drukt onze onmacht uit."
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha dat nummer is oké maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
oh, ik ben benieuwd ik moet het nog zien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit het interview met Hans Schiffers in de Nieuwe Revu.
[..]
De cover van Jeroen van de Boom is...quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Reken daar maar opquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zou Adele in de top 10 staan? Dan flip ik echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |