abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158411962
TS, je komt nogal vals over.. Ik wil het best toelichten allemaal en dat zal ik vanavond of morgen ook zeker doen. Volgens mij proberen meerdere mensen namelijk in dit topic te zeggen dat je soms vals reageert. En dit is geen aanval, maar hopelijk krijg je inzicht in je gedrag. Je roept heel hard dat je er klaar mee bent en van alles en nog wat, maar volgens mij probeer jij aan haar te laten zien hoe happy/goed jij bent, hoe sociaal je bent en hoe geweldig JIJ met alles omgaat . Misschien heb ik het mis hoor.

Klein voorbeeld; dat gedoe over dat ze aan de verkeerde kant van de bar staat en "iedereen" het zegt. Je probeert zo erg te laten zien dat iedereen aan jouw kant staat, iedereen weet dat ze een fout maakt, ze dom is, blablabla. Ik kan daar persoonlijk niet tegen en ik vind het een valse houding. Bewijs jezelf niet zo. Ga huilen, want huilen mag TS. Het is helemaal niet gezond om zo snel, na zo'n lange relatie en huwelijk(en kinderen) er "helemaal klaar mee te zijn". Geloof me, dat gaat dan nog tien keer harder terugkomen. Mijn inziens stel je de pijn uit door deze camouflages(ze staat aan de verkeerde kant, ze woont in een kroeg, hij heeft geen tijd voor dr, we hebben zulke goede regelingen, ik kan zo goed met mn schoonmoeder, de oudste is boos op mama) etc etc etc. Ik heb alle delen btw helemaal gelezen en dit is mijn conclusie. Nogmaals, ik haat je niet, ik heb respect voor je en dit is zeker geen aanval, ik vind alleen dat iemand dit moet zeggen omdat ik denk dat er meerdere zijn die dit zo ervaren. En daarnaast wil ik je NU beschermen tegen een eventuele pijn die tien keer harder terug komt omdat je nu deze houding aanneemt. En ik begrijp dat dit niet leuk is om te lezen.

Als er vragen/opmerkingen zijn licht ik dat graag toe. Dit is slechts zeer bondig opgeschreven.

[ Bericht 55% gewijzigd door Atemno op 21-12-2015 16:02:12 ]
  maandag 21 december 2015 @ 16:09:24 #152
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_158412301
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 15:54 schreef Atemno het volgende:
probeer jij aan haar te laten zien hoe happy/goed jij bent, hoe sociaal je bent en hoe geweldig JIJ met alles omgaat
Dat is echt een persoonlijke manier van lezen dan.

Ik lees gewoon een arme drommel die probeert de boel op de rit te krijgen. Hetzelfde heb ik meegemaakt met een dochtertje, zo'n vrouw die denkt dat het beter is om te kappen.

Nou prima dan, geen vrouw nodig om het weer draaiend te krijgen. Zo herkenbaar ook dat die vrouw dan weer toenadering zoekt.

Dat de pijn nog komt, dat snapt elke idioot en TS volgens mij ook, getuige zijn beschrijving van diverse huilpartijen.

Je reactie lezend, vraag ik me ten zeerste af of jij ervaringsdeskundige bent.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_158412480
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 16:09 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Dat is echt een persoonlijke manier van lezen dan.

Ik lees gewoon een arme drommel die probeert de boel op de rit te krijgen. Hetzelfde heb ik meegemaakt met een dochtertje, zo'n vrouw die denkt dat het beter is om te kappen.

Nou prima dan, geen vrouw nodig om het weer draaiend te krijgen. Zo herkenbaar ook dat die vrouw dan weer toenadering zoekt.

Dat de pijn nog komt, dat snapt elke idioot en TS volgens mij ook, getuige zijn beschrijving van diverse huilpartijen.

Je reactie lezend, vraag ik me ten zeerste af of jij ervaringsdeskundige bent.
Ervaringsdeskundige? Ja. Maar dat maakt niet uit, het kan idd mijn manier van lezen zijn. Ik kan me ook deels vinden in jouw reactie. :)
pi_158414086
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:21 schreef betyar het volgende:

[..]

Omdat ik afstand wil nemen en zij met dit soort fratsen aankomt gedraag ik me als een kind? Mijn ex zit hier bina elke ochtend op de bank als ik ga werken. Ik heb foto's verwijderd en in de prullenbak gegooid, denk je dat het leuk is om zo'n foto vervolgens tegen te komen? Denk je dat ik het leuk vind dat ze de kalender vol schrijft? 's Avonds berichtjes krijg van haar met de vraag of het goed met me gaat? Als ik ergens blijf slapen zij een appje stuurt met de vraag waar ik ben? Dat ze net doet alsof ze hier thuis is? Ze is hier niet meer thuis, haar thuis is in die kroeg.

[..]

Ik doe tegen mijn schoonmoeder zoals ik altijd heb gedaan en zij tegen mij. Waarom zouden we van elkaar moeten vervreemden? Lijkt me ook niet echt prettig voor de kinderen trouwens.
Alsof je maar reageerd om te antwoorden ipv reageren om te begrijpen :') zoek eens een spiegel vent! Vergeet even al die randzaken eromheen die het niet makkelijk maken, kijk naar hoe het altijd je ex is. Dat jij je ex blijkbaar niet als ouder van je kinderen kan zien maar als exechtgenote blijft beschouwen zegt wat over jou. Niet haar.

Je schrijft zelfs indirect dat je kinderen huilen en opkroppen. Is ook alleen haar schuld zeker?

En over je schoonmoeder, ik schreef je kunt ook TE zijn. Het is nog steeds haar moeder, en een oma van je kinderen, pas daarna een exschoonmoeder van jou.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158414174
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:14 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

O kom op zeg. Die schoonmoeder woont daar ook. Moet hij haar dan maar negeren?
Zal een gezellige boel worden zeg. :?
En ondanks dat de familieband er niet meer helemaal is (het blijft natuurlijk wel de oma van zijn kinderen) kan je nog wel voor een vriendschapsband kiezen. En als dat zo is zijn dat de zaken van zijn ex niet.
Ja hoor jij gaat met elke vriend naar het graf van ouders en biedt het ook zelf aan? :')
Wat snap je niet aan 'het kan ook TE zijn'?
pi_158414941
Ahh wat aardig dat je er een foto van geplaatst hebt. Leuk pakket.
pi_158415092
Waarom gooi je foto's van jullie in de prullenbak? Waarom bewaar je die niet in een doos voor de kinderen. De vader van mijn kinderen is dood en wat ben ik blij dat ik alle foto's van hem en van ons bewaard heb. En ook al komt ze niet te overlijden, de kinderen mogen later toch ook zien dat het ook gewoon leuk geweest is. Ik denk dat je daar nog eens goed over na moet denken.

Ik vind het inderdaad niet nodig om ex te appen of ze nog met haar moeder meegaat naar het graf. Ik zou dat aan ex-schoonmoeder overlaten. Als ex-schoonmoeder dan zegt dat haar dochter niet meegaat had je alsnog kunnen vragen of ze het fijn zou vinden als jij meegaat.
Andere insteek, zelfde resultaat.
pi_158415788
gvd waarom is de OP niet gequote.
Lambo of Rekt
  maandag 21 december 2015 @ 18:45:12 #159
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158415998
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 15:54 schreef Atemno het volgende:
TS, je komt nogal vals over.. Ik wil het best toelichten allemaal en dat zal ik vanavond of morgen ook zeker doen. Volgens mij proberen meerdere mensen namelijk in dit topic te zeggen dat je soms vals reageert. En dit is geen aanval, maar hopelijk krijg je inzicht in je gedrag. Je roept heel hard dat je er klaar mee bent en van alles en nog wat, maar volgens mij probeer jij aan haar te laten zien hoe happy/goed jij bent, hoe sociaal je bent en hoe geweldig JIJ met alles omgaat . Misschien heb ik het mis hoor.

Klein voorbeeld; dat gedoe over dat ze aan de verkeerde kant van de bar staat en "iedereen" het zegt. Je probeert zo erg te laten zien dat iedereen aan jouw kant staat, iedereen weet dat ze een fout maakt, ze dom is, blablabla. Ik kan daar persoonlijk niet tegen en ik vind het een valse houding. Bewijs jezelf niet zo. Ga huilen, want huilen mag TS. Het is helemaal niet gezond om zo snel, na zo'n lange relatie en huwelijk(en kinderen) er "helemaal klaar mee te zijn". Geloof me, dat gaat dan nog tien keer harder terugkomen. Mijn inziens stel je de pijn uit door deze camouflages(ze staat aan de verkeerde kant, ze woont in een kroeg, hij heeft geen tijd voor dr, we hebben zulke goede regelingen, ik kan zo goed met mn schoonmoeder, de oudste is boos op mama) etc etc etc. Ik heb alle delen btw helemaal gelezen en dit is mijn conclusie. Nogmaals, ik haat je niet, ik heb respect voor je en dit is zeker geen aanval, ik vind alleen dat iemand dit moet zeggen omdat ik denk dat er meerdere zijn die dit zo ervaren. En daarnaast wil ik je NU beschermen tegen een eventuele pijn die tien keer harder terug komt omdat je nu deze houding aanneemt. En ik begrijp dat dit niet leuk is om te lezen.

Als er vragen/opmerkingen zijn licht ik dat graag toe. Dit is slechts zeer bondig opgeschreven.
Dank je voor je berichtje, natuurlijk heb ik mijn mening over haar, ze is immers vanaf mijn 17e in mijn leven geweest. Het doet namelijk pijn als mensen dat zeggen, het doet pijn om haar daar zo te zien, het doet pijn dat ze hem beschermt tegenover de kinderen, het doet pijn dat ze hier soms zit te huilen, het doet pijn om hier alleen te zitten, het doet pijn dat ik 's nachts niet tegen haar aan kan kruipen. Maar mensen vragen wat ik wil? Ik wil vooral verder en op een normale manier met haar communiceren wat betreft de kinderen en de andere rompslomp. 18 jaar lief en leed gedeeld is niet zo een twee drie weg, dat geldt ook voor haar ook al zegt zij dat ze er helemaal overheen is. Ik wil haar niet meer terug, dat zegt mijn verstand, mijn gevoel maakt daar ook steeds meer plaats voor. Dat laatste wordt nog belemmerd door zoiets als een kerstpakket en lieve reacties krijg op facebook of ze hier zit te huilen. Natuurlijk huil ik en toon ik mijn emoties aan anderen maar ik ben er wel klaar voor om verder te gaan. Op mijn werk zeggen ze niet voor niks dat er een goede stijgende lijn inzit. Natuurlijk heb ik er nog moeite mee toch probeer ik nou vooral te genieten van de "vrijheid" en mijn kinderen.
  maandag 21 december 2015 @ 18:47:17 #160
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158416038
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:08 schreef praadje het volgende:
Waarom gooi je foto's van jullie in de prullenbak? Waarom bewaar je die niet in een doos voor de kinderen. De vader van mijn kinderen is dood en wat ben ik blij dat ik alle foto's van hem en van ons bewaard heb. En ook al komt ze niet te overlijden, de kinderen mogen later toch ook zien dat het ook gewoon leuk geweest is. Ik denk dat je daar nog eens goed over na moet denken.

Ik vind het inderdaad niet nodig om ex te appen of ze nog met haar moeder meegaat naar het graf. Ik zou dat aan ex-schoonmoeder overlaten. Als ex-schoonmoeder dan zegt dat haar dochter niet meegaat had je alsnog kunnen vragen of ze het fijn zou vinden als jij meegaat.
Een zwart wit fotootje dat in een klein hartje hing bewaar ik niet, de rest ligt keurig op zolder en de kinderen hebben foto's op hun kamer.
  maandag 21 december 2015 @ 18:51:33 #161
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158416139
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 17:19 schreef Koral het volgende:

[..]

Alsof je maar reageerd om te antwoorden ipv reageren om te begrijpen :') zoek eens een spiegel vent! Vergeet even al die randzaken eromheen die het niet makkelijk maken, kijk naar hoe het altijd je ex is. Dat jij je ex blijkbaar niet als ouder van je kinderen kan zien maar als exechtgenote blijft beschouwen zegt wat over jou. Niet haar.

Je schrijft zelfs indirect dat je kinderen huilen en opkroppen. Is ook alleen haar schuld zeker?

En over je schoonmoeder, ik schreef je kunt ook TE zijn. Het is nog steeds haar moeder, en een oma van je kinderen, pas daarna een exschoonmoeder van jou.
Natuurlijk is dat niet alleen haar schuld, hoewel ze natuurlijk wel voor haar huwelijk had kunnen vechten en met me had kunnen praten i.p.v. troost en een nieuwe lul te zoeken bij een ander.
  maandag 21 december 2015 @ 19:09:12 #162
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_158416666
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 17:22 schreef Koral het volgende:

[..]

Ja hoor jij gaat met elke vriend naar het graf van ouders en biedt het ook zelf aan? :')
Wat snap je niet aan 'het kan ook TE zijn'?
Niet elke vriendschap is zo goed, maar bij mijn schoonouders zou ik het me wel zien doen ja.
Ik zou het andersom niet in mijn hoofd halen er iets van te vinden als mijn moeder een goede band met mijn ex zou willen voortzetten. Niet mijn zaken.
Ja als die ex me in het ziekenhuis geslagen zou hebben ofzo. Dan zou ik er iets van vinden ja.

Wat snap jij niet aan goede relaties? Met je :')
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  maandag 21 december 2015 @ 19:12:52 #163
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158416772
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:08 schreef praadje het volgende:
Daar heb je een punt. Ben gewoon bezorgd om het vrouwke, die staat hier zowat elke dag met tranen binnen. Haar band mag best wat beter worden met haar dochter.
  maandag 21 december 2015 @ 19:13:42 #164
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158416801
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:09 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Niet elke vriendschap is zo goed, maar bij mijn schoonouders zou ik het me wel zien doen ja.
Ik zou het andersom niet in mijn hoofd halen er iets van te vinden als mijn moeder een goede band met mijn ex zou willen voortzetten. Niet mijn zaken.
Ja als die ex me in het ziekenhuis geslagen zou hebben ofzo. Dan zou ik er iets van vinden ja.

Nee joh, je moet vechten en 30 meter van elkaar gaan zitten en elkaar vooral niet meer aankijken. Zo hoort dat toch bij een scheiding?
pi_158416870
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef betyar het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Ben gewoon bezorgd om het vrouwke, die staat hier zowat elke dag met tranen binnen. Haar band mag best wat beter worden met haar dochter.
Neem afstand, daar ga jij niet over
Don't trust anyone else!
Trust me!
  maandag 21 december 2015 @ 19:17:22 #166
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158416904
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 19:16 schreef groggy het volgende:

[..]

Neem afstand, daar ga jij niet over
Kan oma niet zomaar de deur uitzetten.
pi_158417352
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:17 schreef betyar het volgende:

[..]

Kan oma niet zomaar de deur uitzetten.
Ik was misschien niet duidelijk, maar ik doelde meer op deze opmerking:
Haar band mag best wat beter worden met haar dochter.
Don't trust anyone else!
Trust me!
  maandag 21 december 2015 @ 19:40:03 #168
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158417631
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 19:31 schreef groggy het volgende:

[..]

Ik was misschien niet duidelijk, maar ik doelde meer op deze opmerking:
Haar band mag best wat beter worden met haar dochter.
Dat klopt. Is eigenlijk niet mijn zaak.
  maandag 21 december 2015 @ 20:13:35 #169
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158418821
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:51 schreef betyar het volgende:
Gisteren was de sterfdag van haar vader. Ik appte haar of ze met haar moeder mee ging naar het graf.... De kinderen zitten nog in hun pyjama kreeg ik als antwoord. Ben ik maar met schoonmoeder naar het graf geweest en wat kerststerren op het graf gezet wat resulteerde in een jankpartij. Ze is gisteren ook helemaal niet bij haar moeder geweest. Dat vind ik best vervelend.
Dat kan best maar waar bemoei jij je toch mee.. Je gaf ook al aan dat ze de kinderen genoeg ziet. Imho is dat niet aan jou om te beslissen allemaal.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 21 december 2015 @ 20:18:19 #170
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158419009
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:13 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat kan best maar waar bemoei jij je toch mee.. Je gaf ook al aan dat ze de kinderen genoeg ziet. Imho is dat niet aan jou om te beslissen allemaal.
Janken dat ze de kids haast niet ziet is dan natuurlijk kolder, Daar mag ik in mijn ogen dan best iets van zeggen.
  maandag 21 december 2015 @ 20:25:11 #171
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158419327
Waarom zoh je nog overal ietw van zeggen..

Hoe ze niet naar het graf gaat, hoe ze niet achter de bar hoort maar ervoor hoe ze niet de kinderen voor haar gevoel te weinig ziet.. Blah blablabla

Het is over he, laat dat soort dingen toch eens los focus je meer op jezelf en de kinderen en klaar.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 20:26:19 #172
5428 crew  miss_sly
pi_158419375
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:18 schreef betyar het volgende:

[..]

Janken dat ze de kids haast niet ziet is dan natuurlijk kolder, Daar mag ik in mijn ogen dan best iets van zeggen.
Laat dat nou net één van de dingen zijn waar je in mijn ogen niets over mag zeggen. Hoe dan ook is haar leven veranderd en leeft ze niet meer 24/7 in één huis met haar kinderen. Of ze hen dan effectief ook daadwerkelijk ziet, maakt niet uit, het kan best zijn dat zij dat zo voelt. En dat is en prima legitiem gevoel dat ze mag hebben. Dat mag jij haar niet ontzeggen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 21 december 2015 @ 20:34:31 #173
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158419745
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:25 schreef Moppert het volgende:
Waarom zoh je nog overal ietw van zeggen..

Hoe ze niet naar het graf gaat, hoe ze niet achter de bar hoort maar ervoor hoe ze niet de kinderen voor haar gevoel te weinig ziet.. Blah blablabla

Het is over he, laat dat soort dingen toch eens los focus je meer op jezelf en de kinderen en klaar.
Dank u, ben ik mee eens hoor.
  maandag 21 december 2015 @ 20:34:56 #174
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158419768
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Laat dat nou net één van de dingen zijn waar je in mijn ogen niets over mag zeggen. Hoe dan ook is haar leven veranderd en leeft ze niet meer 24/7 in één huis met haar kinderen. Of ze hen dan effectief ook daadwerkelijk ziet, maakt niet uit, het kan best zijn dat zij dat zo voelt. En dat is en prima legitiem gevoel dat ze mag hebben. Dat mag jij haar niet ontzeggen.
Daar heb je gelijk in.
pi_158421067
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:09 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Het gaat niet om je schoonouders maar je ex-schoonouders. Jij en TS doen trouwens verder maar wat jullie niet laten kunnen.

TS komt er behoorlijk goed vanaf doordat zijn ex heel schappelijk is met een hoop dingen. En je hoort alleen maar geklaag. Lijkt mij volkomen logisch dat wanneer schoonmoeder veel bij haar kleinkinderen is dat ook moeder vaak over de vloer komt. Als TS daar niet tegen kan moet hij eens in de spiegel kijken. Wel de lusten, niet de lasten.

Sterker nog, ex krijgt indirect een trap na want zodra ze om wat voor reden dan ook niet kan staat TS wel klaar om dat nog even subtiel duidelijk te maken. Maar ja he, iedereen kent hem als iemand die voor iedereen klaar staat. Ging ook niet even zo van 'oma, als er vandaag niemand kan dan ben ik bereid maar ik vind dit eigenlijk iets voor [enter naam ex].

Ik zal de smileys verder maar weglaten. Geeft te veel afleiding. Want dit is de derde keer dat jullie 'het kan ook TE zijn' nergeren. Toedeloe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')