A.s. papa's en mama's:
7 november 2002: joandutch (papa)
3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
11 februari 2003: Rosie
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
6 april 2003: Angel22
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
8 juli 2003: basset (papa)
8 juli 2003: Mirage
Babietjes:
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
Dreumesjes:
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
Peutertjes & Kleutertjes:
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 27-11-2002 16:13]
Maar las ik het nu goed? ben je bij de verloskundige bevallen? of gewoon thuis?
Ik ben niet zo goed in begrijpend lezen geloof ik...
Of hebben we dice al een paar topics niet meer gezien? Ikke weet het allemaal ff niet zo goed meer hoor.
Kep wat last van me rug en buik dus ik ga nu maar ff lekker bankhangen denk ik zo....
tot morgen maar weer dan...
*gaat zitten wachten op de fotookes*
Volgens mij loop ik een beetje achter...was het nu Dinus die een meidje kreeg (ja he, ja he!!) en wat was er ook al weer met Dice dan? Moussy, goed en slecht nieuws voor Peter...hmmz. Gemengde gevoelens in huize muis?
Het is bij mij zooo druk dat alles een beetje langs me heen gaat, met een lekker verdovend efect: zo moe zijn dat je in bed stort en slaapt tot de wekker gaat...ik ben natuurlijk ook veeel te voorbarig geweest met '' ik ga nooit kinderen kunnen krijgen " ...zou bidden helpen *al een talisman boven haar bedje heeft*
Dinus wat leuk weer een meisje! Ga je het aan iedereen vertellen of is dit ons geheimpje op internet?
*vreselijk gaat bidden voor Catootje en ET* Ik had dit al eens vaker gelezen, moest er toen ook zo enorm om lachen, maarja als het helpt.....
quote:Whehe...yep!!! Allemaal naar de kerk zondag!!! elke avond effe eenw eesgegroetje enne...
Op woensdag 20 november 2002 19:42 schreef Karin het volgende:
*vreselijk gaat bidden voor Catootje en ET* Ik had dit al eens vaker gelezen, moest er toen ook zo enorm om lachen, maarja als het helpt.....
quote:Toot en E.T., als het helpt, doe ik het voor jullie!
Op woensdag 20 november 2002 19:44 schreef Catootje het volgende:[..]
Whehe...yep!!! Allemaal naar de kerk zondag!!! elke avond effe eenw eesgegroetje enne...
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 20-11-2002 19:48]
quote:* Lois bid mee*
Op woensdag 20 november 2002 19:44 schreef Catootje het volgende:Whehe...yep!!! Allemaal naar de kerk zondag!!! elke avond effe eenw eesgegroetje enne...
En ET en Cato, we gaan bidden hoor! Helpt vast!
Maar als je weëen hebt, weet je waar het voor is, een prachtige baby, maar de naweëen hebben weinig nut, ja....het kleiner worden van de baarmoeder, maar dat kan toch ook zonder pijn.Ik heb er verschillende weg moeten zuchten, grrrr.........
quote:Huize muis is het een beetje zat, ik heb in ieder geval het gevoel alsof mijn hoofd een beetje overloopt. M'n hoofd is nog niet leeg...opgeruimd of het volgende onruststokertje komt er al weer aan of is er al. Ik word er echt niet goed van. We hebben vanavond voor onszelf besloten dat als de neurochirurg het ook aanraadt de operatie door gaat. Dat gaat dus een periode worde vanaf de operatie tot weer helemaal mens zijn en weer aan het werk van zeker 3 maanden. Ik heb het helemaal gehad en ben het zat, er is nog maar 1 ding dat ik wil rust!! Alle zaken op een rijtje zetten alles op mijn tempo verwerken, leuke dingen doen als ik dat wil, maar dat zit er straks ook niet meer in. Ik ben bijna 9 maanden geleefd door een kindje, maar vooral voor. Nu bezig mijn leven weer op poten te zetten, Peter weer aan het werk en zo, maar dat wordt weer helemaal om gegooidt. Ik heb het gehad!!
Op woensdag 20 november 2002 19:38 schreef Catootje het volgende:
Moussy, goed en slecht nieuws voor Peter...hmmz. Gemengde gevoelens in huize muis?
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 20-11-2002 21:43]
Ik heb ook nog een klein vraagje. Hoe snel begint een buik zich al te vormen eigenlijk? Mevr Basset is ongeveer 7 of 8 weken denken we en vanavond was er toch wel veel buik, maar ik d8 altijd dat dat pas na een maand of 4/5 begon
Ik weet het misschien moet ik meer de boeken induiken, maar ja, we zijn nog niet zo lang d8 ik
Uiteraard heb je het helemaal gehad, dat kan toch ook haast niet anders? In een half jaar tijd doorloop je zowat een heel mensenleven.....
Ik kan me zo voorstellen dat het nog even duurt voordat Peet geopereerd word, misschien zien jullie kans om er even tussenuit te gaan, al is het maar een weekendje? Soms knap je daar flink van op
(ben ooit na een hele nare tijd gedwongen een weekend uit gaan waaien in Scheveningen, deed me veel meer goed dan ik van te voren gedacht had).
Sterkte
Basset, ik heb me laten vertellen dat erg slanke mensen snel "tonen"in de zwangerschap, misschien is dat het geval?
Bovendien blazen je darmen vaak wat op, vandaar de bollere buik.
Zelf kon ik het na 9 weken al met geen mogelijkheid meer verborgen houden.
Wat nu???
quote:* just me zal het wel proberen
Op woensdag 20 november 2002 22:02 schreef Leah het volgende:
Ow... Gao???
Ik krijg jouw mail met geen mogelijkheid "over" ('t is te ver, denk ik).
Wat nu???
Wat logisch dat je er helemaal doorheen zit en het helemaal zat bent.
Zoals Leah al zegt het is nogal niet wat wat jij in een korte tijd meemaakt.Een goed idee ook van Leah om eens lekker saampies er tussenuit te gaan. Lekker wandelen enzo. Zorgen dat je lichamelijk moe word zodat je geest even rust krijgt.
Een dikke voor jou vanuit hier
Jessie
quote:Zullen we samen doen? Ik ben 't ook ff helemaal zat
Op woensdag 20 november 2002 21:41 schreef moussy het volgende:[..]
Huize muis is het een beetje zat, ik heb in ieder geval het gevoel alsof mijn hoofd een beetje overloopt. M'n hoofd is nog niet leeg...opgeruimd of het volgende onruststokertje komt er al weer aan of is er al. Ik word er echt niet goed van. We hebben vanavond voor onszelf besloten dat als de neurochirurg het ook aanraadt de operatie door gaat. Dat gaat dus een periode worde vanaf de operatie tot weer helemaal mens zijn en weer aan het werk van zeker 3 maanden. Ik heb het helemaal gehad en ben het zat, er is nog maar 1 ding dat ik wil rust!! Alle zaken op een rijtje zetten alles op mijn tempo verwerken, leuke dingen doen als ik dat wil, maar dat zit er straks ook niet meer in. Ik ben bijna 9 maanden geleefd door een kindje, maar vooral voor. Nu bezig mijn leven weer op poten te zetten, Peter weer aan het werk en zo, maar dat wordt weer helemaal om gegooidt. Ik heb het gehad!!
(werkgevers die 'out of the blue' meedelen dat 't medeleven nu wel over is en dat er maar weer meer werk uit m'n handen moet komen, moeders die je niet wilt spreken die je ineens stalken omdat ze gepikeerd is dat ze 't huis van m'n vader niet mag kopen, nu m'n kies weer (verstandkies was mega-ontstoken, alles is er nu uit...en dat doet zeeeeer )
Ik wil ook zo graag gewoon weer rust!
quote:Herkenbaar...het wil maar niet ophouden he? Beeeehh! Gaat allemaal echt nog heel erg goed komen hoor, alleen is het NU erg vervelend
Op woensdag 20 november 2002 21:41 schreef moussy het volgende:[..]
Huize muis is het een beetje zat, ik heb in ieder geval het gevoel alsof mijn hoofd een beetje overloopt. M'n hoofd is nog niet leeg...opgeruimd of het volgende onruststokertje komt er al weer aan of is er al. Ik word er echt niet goed van. We hebben vanavond voor onszelf besloten dat als de neurochirurg het ook aanraadt de operatie door gaat. Dat gaat dus een periode worde vanaf de operatie tot weer helemaal mens zijn en weer aan het werk van zeker 3 maanden. Ik heb het helemaal gehad en ben het zat, er is nog maar 1 ding dat ik wil rust!! Alle zaken op een rijtje zetten alles op mijn tempo verwerken, leuke dingen doen als ik dat wil, maar dat zit er straks ook niet meer in. Ik ben bijna 9 maanden geleefd door een kindje, maar vooral voor. Nu bezig mijn leven weer op poten te zetten, Peter weer aan het werk en zo, maar dat wordt weer helemaal om gegooidt. Ik heb het gehad!!
Kom op, we duiken allemaal in bed tot het weer leuk is!
(en altijd als ik dat denk weet ik dat ik toch ook wel bij moet houden wie bevalt van welk kindje, en dat ik wil weten wat er op mijn werktgebeurt en of er een leuke hond in het asiel zit en of mijn eitjes misschien dan morgen zullen springen.....Mous-en-andere-onfortuinlijken: het zal toch wel een keer beter gaan!!??? )
quote:Ja ikkuh!! (en wie is die lieve hond, of ben ik nu scheel??)
Op woensdag 20 november 2002 22:10 schreef just me het volgende:
* just me komt even mega-knuf uitdelen aan iedereen die het nodig heeft!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |