Dat klinkt als een figuur uit Asterix.quote:
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat klinkt als een figuur uit Asterix.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte.![]()
Ziener Xienix.
Legionair Iqnullus. Intrigant Catastrofus.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ziener Xienix.
Asterix en Obelix, voor mij een van de beste strips ooit. Maar "beste" is altijd arbitrair, ik weet het.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Legionair Iqnullus. Intrigant Catastrofus.
Ik moet nog steeds lachen om de oogarts I.C. Notting die hier al vaker voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ziener Xienix.
Wat mij betreft absoluut een van de beste.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om de oogarts I.C. Notting die hier al vaker voorbij is gekomen.
Voor mij is de beste toch duidelijk Diana Woei, weervrouw.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat mij betreft absoluut een van de beste.
(Gevonden via trouw)quote:Have you ever wondered what happens to your body when you eat wild foods? I’m Mo Wilde, a foraging teacher. We’re currently fundraising to include between 100 and 120 people in the second study of The Wildbiome Project 2 which starts on April 1st 2025.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |