Ik heb de eerste 20 minuten gemist wat was er met de ouders van deze jongenquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:02 schreef xzaz het volgende:
Oh die ouders wat zou ik die eens willen slaan.
Ze kijken of zijn computer aan heeft gestaanquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:03 schreef zoem het volgende:
Maar hoe gaan ze nu de drugstest uitvoeren na afloop?
Ja echt hequote:Op dinsdag 1 december 2015 21:04 schreef Grutsk het volgende:
Mijn god, zijn kapsel. Kan direct door naar het corps
ze checken zijn xfire enof steam accountquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:03 schreef zoem het volgende:
Maar hoe gaan ze nu de drugstest uitvoeren na afloop?
Zijn gescheiden hij hqy het daar moeilijk mee wou bij zijn pa gaan wonen hebben ze niet gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 20 minuten gemist wat was er met de ouders van deze jongen
Ow gossie, dat heb je altijd nog zelf in de hand.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:04 schreef xzaz het volgende:
Omdat die ouders de oorzaak zijn van het probleem.
Flink doorposten, misschien kan er nog een topic achteraan deze afleveringquote:
The fellowship van afkicken van een verslavingquote:
Haha die ouders waren meer met hun zelf bezig.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:05 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ow gossie, dat heb je altijd nog zelf in de hand.
Wat een bullshit.
Ja die ouders/moeder had harder moeten ingrijpen, maar zelf kiest hij ervoor om 12+ uur per dag te gamen.
Peterquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:07 schreef Grutsk het volgende:
Peter, kappen nou sensatiezoeker. Logisch dat hij daar niet over wil praten, toch?
lekker doorhalen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:07 schreef Grutsk het volgende:
Peter, kappen nou sensatiezoeker. Logisch dat hij daar niet over wil praten, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |