werkt!quote:
wat me zo binnen schiet:quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:58 schreef Isane het volgende:
Weten jullie toevallig nog goede adressen in Duitsland? (in de buurt van Enschede)
Ik ben afgelopen zaterdag bij Fliesen Rundmund geweest. Over een paar wekend maar eens naar Bocholt.quote:Op zondag 6 december 2015 13:33 schreef Donsveertje het volgende:
Wij moeten ook nog tegels... Zijn er nog meer adressen die we absoluut niet moeten missen?
Wat betaal je voor 42 vierkante meter?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:58 schreef Isane het volgende:
Onze keuze ging al vrij snel uit naar de refin larix natural tegel, maar daar betaal je al snel 42m2 voor.
42 euro per m2 (inclusief btw). Was wel een aanbieding (typo in de OPquote:Op zondag 6 december 2015 20:35 schreef emil23 het volgende:
[..]
Wat betaal je voor 42 vierkante meter?
Wij ook, ondanks dat we niet geslaagd zijn. We merken dat het aanbod in duitsland ietsje anders is dan in Nederland. En ik denk dat als je de nederlandse 'smaak' niets vind, je daar aardig zult slagen. In nederland overheerst grijs, wit en antraciet, en of een houtprint. Daar is het vooral een soort matte steen/natuursteen look. Hetgeen wat wij willen hebben ze daar alleen bijna nietquote:Op woensdag 2 december 2015 13:45 schreef B-Behr het volgende:
Ik kan Fliesen Hüning in Bocholt aanbevelen.
Thanks voor je bericht! Binnenkort maar ook een keer naar bocheltquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:45 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Wij ook, ondanks dat we niet geslaagd zijn. We merken dat het aanbod in duitsland ietsje anders is dan in Nederland. En ik denk dat als je de nederlandse 'smaak' niets vind, je daar aardig zult slagen. In nederland overheerst grijs, wit en antraciet, en of een houtprint. Daar is het vooral een soort matte steen/natuursteen look. Hetgeen wat wij willen hebben ze daar alleen bijna niet(Hooggepolijst, porcellanato)
p.s. Bij Hüning hebben ze trouwens ook hetgeen wat je in Nederland vind. Het is gewoon een bedrijf met véél divers aanbod. En ze waren ook heel erg bereid je te helpen (Vooral ongedwongen en dat is iets wat ik in Nederland mis.).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |