Als PC zo goed is waarom is er dan geen PC2?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als PC zo goed is waarom is er dan geen PC2?
GameCube beste console.
pc is 1 geen game console en 2 veel minder dan een console want je gebruikt een console om plezier te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik las 'beste guacamole' tot nu toe.
Personal Computer is mijn favorietquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:35 schreef Wheels het volgende:
Ik bedacht me net dat er al tig gameconsoles zijn uitgegeven,maar toen vroeg ik me af.
Welke is nou de beste tot nu toe? Je hebt de nintendo 64,SNES ,gamecube ,PS1 ect
Zelf kan ik er geen keuze uit maken
Grtz
Goeie, maar zonder dollen dat komt dus omdat een PC nooit obsolete is of kan zijn omdat hij modulair is en uit te breiden is en op te gradenquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als PC zo goed is waarom is er dan geen PC2?
GameCube beste console.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
pc is 1 geen game console en 2 veel minder dan een console want je gebruikt een console om plezier te hebben.
Wat is er leuker dan met bier op de bank met wat vrienden gamen?
Dat kan met console met pc in mindere mate.
Is dat zo? Nintendo heeft de console markt weer tot leven gebracht nadat Atari die zowat single handedly om zeep geholpen had. De Commodore 64 was ook legendarisch toentertijd.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:31 schreef Dagonet het volgende:
Atari 2600.
Geen enkele console heeft zo waanzinnig veel invloed gehad.
De C64 is natuurlijk geen console, net zo min als de ZX81 of de BBC.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat zo? Nintendo heeft de console markt weer tot leven gebracht nadat Atari die zowat single handedly om zeep geholpen had. De Commodore 64 was ook legendarisch toentertijd.
jaquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
is een personal computer een gameconsole
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |