abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 december 2015 @ 18:25:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_157950012
Bram Moszkowicz (55) en Wibi Soerjadi (45) vormen een van de koppels in het nieuwe BNN-programma De Gevaarlijkste Wegen van de Wereld. Ze reizen hiervoor af naar Vietnam.
BNN maakte dinsdag eveneens bekend dat Victoria Koblenko en Josje Huisman de wegen in Ethiopië gaan verkennen. Marc-Marie Huijbregts en Isa Hoes wagen zich aan Georgië.




Andere koppels die aan het programma meedoen zijn Arjan Ederveen en Lenette van Dongen, Kees Tol en Joris Linssen, Bridget Maasland en Rob Kamphues en De Jeugd van Tegenwoordig.

In de eerste aflevering rijden radio-dj Ruud de Wild en presentatrice Sofie van den Enk door Madagaskar over een route vanuit de oude hoofdstad Antananarivo naar de noordoostkust van het eiland. BNN zendt het nieuwe programma uit vanaf zondag 17 januari, 20.25 uur op NPO3.



De Gevaarlijkste Wegen van de Wereld is de Nederlandse variant van het BBC-programma Most Dangerous Roads.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_157950561
Alweer een programma met een lading bn'ers....zucht...
pi_157951677
Alhoewel het me een pauperprogramma lijkt, lijkt het me ook wel leuk om Wibi en Bram samen te zien :')
Moeten zij weten
pi_157951764
Toch knap dat ze weer een dommer programma weten te verzinnen :')
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:49:22 #5
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_157952126
Victoria Koblenko en Josje Huisman lijkt me ook een combi van dumb and dumber.
With love :*
  dinsdag 1 december 2015 @ 23:47:30 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_157959221
Waar komt toch die drang bij de PO vandaan om BN'ers op vakantie te sturen?
  woensdag 2 december 2015 @ 00:04:00 #7
14505 OProg
A Life in Music
pi_157959557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Alweer een programma met een lading bn'ers....zucht...
Dit.

Hoewel, als we een stel strontvervelende BNners op de weg van Homs naar Raqqa zetten ga ik wel kijken.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 december 2015 @ 01:06:54 #8
22592 crew  Ole
pi_157960245
TT aangepast
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_157969015
quote:
11s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:04 schreef OProg het volgende:

[..]

Dit.

Hoewel, als we een stel strontvervelende BNners op de weg van Homs naar Raqqa zetten ga ik wel kijken.
The Hunt, 2 bn'ers droppen in Raqqa en laat ze dan maar veilig gebied zien te bereiken.
pi_158004753
De BBC-versie vond ik interessant. Het ligt wel enigszins aan de chemie tussen de beide berijders hoe leuk het is te kijken. Ben benieuwd naar deze versie!
FOK! verstandig, lees een P.I.
  † In Memoriam † donderdag 31 december 2015 @ 10:29:38 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158704749
Ah, typisch een bedacht programma om een zwik matig presterende BN-ers door de winter te helpen. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:39:49 #12
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_159147578
Victoria samen met Josje belooft een leuke aflevering te worden, Josje schijt namelijk bagger als Victoria langs de afgronden scheert _O-
Zag een stukje bij RTL Live.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  maandag 18 januari 2016 @ 10:27:42 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_159196483
Was het wat?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_159196704
Ik ken de opzet van het programma niet. Zijn die wegen echt levensgevaarlijk? Als in afgronden en struikrovers overal en dat het maar de vraag is of je het overleefd? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159200618
Ik heb de Britse versie van de Madagaskar reis ooit gezien en was niet echt onder de indruk.
Ze nemen een slechte weg (daar heb je er genoeg van in ontwikkelingslanden) en daar gaan ze dan rijden net na het regenseizoen, wanneer de wegen extra slecht zijn.
Vond het vooral dom om in die periode daar te gaan reizen als het niet strikt noodzakelijk is.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_159201111
Vond het redelijk in vergelijk met de Britse versie. De dames kenden elkaar niet, maar begroetten elkaar uiterst hartelijk. Ze hadden er vast allebei zin in, maar tijdens de rit bleek inderdaad dat het nogal andere types zijn. Victoria is blijkbaar gewend te reizen, ook per auto, terwijl Josje meer een all-in-resort met transfer vanaf het vliegveldtype is. Beetje naïef ook, gewoon met een paar truckers meerijden en van arme mensen eisen dat ze beter omgaan met hun dieren.
Heb zelf de reis een aantal jaar terug gemaakt. Ethiopië is een prachtig land, met mooie mensen, schitterende natuur en veel historie. Dat kwam helaas niet helemaal uit de verf.
Op een gegeven moment kregen de 'meisjes' de obligatie ruzie, maar daar gingen ze allebei nogal egocentrisch mee om: Victoria: "Als je met iets zit, dan moet je dat niet opkroppen, maar gewoon zeggen." Josje: "Ik zeg het nu toch dat ik in mijn broek pies bij jouw rijstijl!"

Ergo, was wel vermakelijk, maar de BBC-versie vind ik leuker.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_159201603
Welke route hebben ze gedaan in Ethiopie?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_159201900
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welke route hebben ze gedaan in Ethiopie?
Addis - Dessie - Lalibela - Gondar - Aksum
Volgens mij zijn ze op stukken wel van de hoofdwegen afgeweken. Lalibela - Gondar is bijna allemaal te doen over asfalt, zij hadden een groot stuk door de bergen erbij zitten.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_159202606
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Addis - Dessie - Lalibela - Gondar - Aksum
Volgens mij zijn ze op stukken wel van de hoofdwegen afgeweken. Lalibela - Gondar is bijna allemaal te doen over asfalt, zij hadden een groot stuk door de bergen erbij zitten.
Dat verbaast me niets. :D Anders is het natuurlijk geen leuke televisie.
Dergelijke programma's hebben natuurlijk wel te lijden onder het doel van de Chinezen om de volledige Sahara te asfalteren (of eigenlijk alle routes waar grondstoffen te halen zijn).
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_159202646
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat verbaast me niets. :D Anders is het natuurlijk geen leuke televisie.
Dergelijke programma's hebben natuurlijk wel te lijden onder het doel van de Chinezen om de volledige Sahara te asfalteren (of eigenlijk alle routes waar grondstoffen te halen zijn).
In het programma werd het anders gepresenteerd: De Chinezen hebben de laagste prijs neergelegd om de wegen te mogen aanleggen, maar omdat ze zo goedkoop zijn, zijn ook de asfaltwegen le-vens-ge-vaar-lijk. Geen woord over grondstoffen. :').
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_159588797
Wat een heerlijke versie van Bram en Wibi. Heb echt vaak moeten lachen. Bitch! :D
pi_160138362
Waar kan ik langere topic over deze serie terugvinden ?
pi_160295727
Kees ging ff los _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160302610
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:57 schreef roos85 het volgende:
Kees ging ff los _O-
Was toch een mooie match, Kees en Joris?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 1 maart 2016 @ 17:44:25 #25
22592 crew  Ole
pi_160345536
Toestand dj Paul van Dyk onduidelijk

Het is nog onduidelijk hoe het gaat met dj Paul van Dyk sinds hij zaterdagavond van het podium viel tijdens A State of Trance in de Jaarbeurs Utrecht. Zijn familie heeft organisator Armin van Buuren uitdrukkelijk gezegd niets te zeggen over zijn gezondheidssituatie. Armin tast hierdoor zelf ook in het duister over de afloop van het ongeluk.

"Ik zit nog steeds met een bonkend hart na zaterdagnacht. Ik kijk constant op mijn telefoon of er nog nieuws is'', vertelde Armin aan RTL, die het ongeluk als een shock heeft ervaren. ''Het was zo'n mooie avond, mensen hadden het naar hun zin. Toen gebeurde dit. We zijn er verschrikkelijk van geschrokken'', aldus Armin, die in de radiostudio was aan de andere kant van de Jaarbeurs toen zijn collega 3 meter naar beneden viel.

Armin kan niet bevestigen dat de situatie van Paul van Dyk stabiel is, zoals dj Dash Berlin zondag op Twitter meldde. ''Het heeft geen zin om ongefundeerde dingen te vertellen die niet waar zijn. Uit respect voor Paul moeten we totale stilte in acht nemen hierover. Het is afwachten, van dag tot dag. Ik hoop dat ik hem binnenkort kan opzoeken in het ziekenhuis."

De mainstage van het A State of Trance Festival in de Jaarbeurs Utrecht werd gesloten na de val van de Duitse dj. A State of Trance is het grootste indoortrancefestival ter wereld en vierde afgelopen weekeinde de vijftiende editie.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')