quote:Dan begrijp je me verkeerd, serieuze aanbieding, soepele biedingsomgeving zonder veel gezeik. Dat bedoel ik met niet te serieus.
Op zaterdag 21 december 2002 11:45 schreef heaven7 het volgende:
Als het niet serieus is kun je natuurlijk net zo goed een [centraal] verkoop/gevraagd topic oid openen in onzin.
quote:Dat probeer ik zoveel mogelijk te doen, maar dit forum wordt en kán niet 24 uur per dag in de gaten worden gehouden. Als mensen nog nuttige tips of andere informatie over het product hebben laat ik het wel staan.
Op zaterdag 21 december 2002 11:40 schreef 303 het volgende:
[Nieuw vraagje aan moderators]Waarom worden onzinnige reacties niet gelijk verwijderd?
Een voorbeeld: iemand bied iets aan in Eindhoven, vervolgens begint iedereen te schrijven dat Eindhoven te ver weg is of dat ze al een soortgelijk product hebben.
Het Vraag & Aanbod forum is hierdoor niet bruikbaar meer, alleen de aanbieders/vragers die gelijk een reactie krijgen scoren een goed resultaat.
Mijn inziens is de moderatie in dit forum te minimaal.
Ik ben het er niet mee eens dat offtopic reacties ervoor zorgen dat het product niet meer verkocht kan worden. Je kunt, ondanks de offtopic reacties, gewoon zien of een product al verkocht is ja/nee.
quote:Wat zijn wij toch weer vooruitstrevend he
Op zaterdag 21 december 2002 14:26 schreef Luigi het volgende:
Vragen over slotjes etc, voortaan in de fora zelf.
quote:--edit, ik neem aan dat het over dit topic gaat: [TK] Kerstboom.
Op vrijdag 27 december 2002 10:58 schreef vosss het volgende:
naar onzin dan
Dat over die bomen
quote:Even aangepast. Het is idd niet de bedoeling dat we straks 'creatief met 25 karakters' gaan doen in V&A, hou je topictitel netjes en overzichtelijk.
Op zondag 29 december 2002 01:54 schreef EdSchouten het volgende:
Wat een tyfustitel:
[TK] Diverse computeronderdelen.
Wil hij zijn spullen zo nodig kwijt???
--edit-- topic is inmiddels gesloten --
[Dit bericht is gewijzigd door AnnekeJansen op 03-01-2003 15:03]
quote:Reeds gezien, toch bedankt!
Op vrijdag 3 januari 2003 15:01 schreef AnnekeJansen het volgende:
NiN0, van wie zojuist twee topics Dreamcast en Dreamcast
gesloten zijn vanwege verkoop van gekopieerde software, gaat gewoon vrolijk verder in dit topic...
Hij verkoopt de Dreamcast overigens ook "zonder backups" in dit topic hoewel het aantal spellen en de prijs op mysterieuze wijze identiek zijn aan de topics met backups...
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 15:01 schreef AnnekeJansen het volgende:
NiN0, van wie zojuist twee topics Dreamcast en Dreamcast
gesloten zijn vanwege verkoop van gekopieerde software, gaat gewoon vrolijk verder in dit topic...
Hij verkoopt de Dreamcast overigens ook "zonder backups" in dit topic hoewel het aantal spellen en de prijs op mysterieuze wijze identiek zijn aan de topics met backups...--edit-- topic is inmiddels gesloten
--
Jezus teiltje nodig?
HEB JE ER LAST VAN? NEE? FU!
(sorry niets persoonlijks maar sommige mensen...)
Nino, als je vanavond een nieuw lijstje maakt, waar alleen je originele spellen in staan, dan mag je d'r wat mij betreft een nieuw topic aan wagen hoor. Maar dan moet er wel ergens in het topic iets staan als "alleen met originele spellen, geen kopies" ofzo. Wat je daarna verder met een eventuele koper afspreekt is jouw zaak, waar het mij (ons) omgaat is dat er op FOK! geen illegale handel plaatsvindt. Okay?
.
quote:*schouderklopje geeft
Op vrijdag 3 januari 2003 15:28 schreef Luigi het volgende:
Hou het eens een beetje fatsoenlijk mensen, is het nou echt zo moeilijk om even tot 10 te tellen voordat je reageert?Nino, als je vanavond een nieuw lijstje maakt, waar alleen je originele spellen in staan, dan mag je d'r wat mij betreft een nieuw topic aan wagen hoor. Maar dan moet er wel ergens in het topic iets staan als "alleen met originele spellen, geen kopies" ofzo. Wat je daarna verder met een eventuele koper afspreekt is jouw zaak, waar het mij (ons) omgaat is dat er op FOK! geen illegale handel plaatsvindt. Okay?
.
goeie mod luigi is , maar soms word ik echt té pissed van mensen die gaan zeiken van : mamaaaa hij verkoopt een paar illegale spelletjes, ban hem! terwijl ze zelf miljoenen mp3's hebben.... maar bedankt voor je hulp luigi
quote:Ik heb er wel last van dat jij 27 topics opent terwijl je al 10 keer is verteld dat je GEEN gekopieerde software mag verkopen, ja. Er wordt niet voor niets een slotje gezet, als je dan gewoon doorgaat ben je hardleers. En dan mag ik best een modje roepen, zodat dat topic ook weer dicht gaat. Policy is duidelijk genoeg, heeft niks met moraalridders te maken. Mag niet = mag niet.
Op vrijdag 3 januari 2003 15:21 schreef NiN0 het volgende:[..]
[afbeelding][/url]
Jezus teiltje nodig?
HEB JE ER LAST VAN? NEE? FU!
(sorry niets persoonlijks maar sommige mensen...)
En fyi ik heb geen illegale software en geen MP3s. Ik ben gewoon eerlijk.
quote:Je lult dat je barst, ik kan je neus hier zien
Op vrijdag 3 januari 2003 19:30 schreef AnnekeJansen het volgende:[..]
Ik heb er wel last van dat jij 27 topics opent terwijl je al 10 keer is verteld dat je GEEN gekopieerde software mag verkopen, ja. Er wordt niet voor niets een slotje gezet, als je dan gewoon doorgaat ben je hardleers. En dan mag ik best een modje roepen, zodat dat topic ook weer dicht gaat. Policy is duidelijk genoeg, heeft niks met moraalridders te maken. Mag niet = mag niet.
En fyi ik heb geen illegale software en geen MP3s. Ik ben gewoon eerlijk.
quote:[kleuter modus]ZIJ BEGON WEER
Op vrijdag 3 januari 2003 19:59 schreef Luigi het volgende:
KAPPEN.
understood sir
Je gaat immers ook geen stampei staan te maken bij de groentenboer als je de tomaten te duur vindt, terwijl je helemaal geen tomaten WILT.
En mensen voor afzetter o.i.d. uitmaken is uiteraard helemaal not done, dat soort reacties ga ik vanaf nu gewoon verwijderen, ook de gequote reacties daarop, aangezien dat meestal welles/nietus spelletjes worden.
quote:Ha, kwas je voor!
Op zondag 5 januari 2003 14:30 schreef JeroenMeloen het volgende:
[Dit topic] mag op slot, verkocht!
V&A is, geheel ongemerkt, de 10.000 posts en 1000 topics gepasseerd!!!
Niet slecht, mensen! Vooral gezien de korte tijd dat het forum open is.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |