Over Dreamcast :
Dreamcast is een console van sega die rond de tijd van de playstation 2 uitkwam. Hij kon zich redelijk meten met de ps2 en was op sommige fronten zelfs beter. Doordat de Dreamcast o.a. internet ondersteuning en windows ce gebasseerd is, begon de dreamcast een ware hype te worden, ondanks de zéér slechte marketing van sega. Na een tijdje brak men de beveiliging en inmiddels kan je zelfs zonder mod-chip e.d. gewoon gekopieerde spellen spelen. Mede hierdoor is sega failliet gegaan en maakt sega nu alleen nog maar voor andere consoles. Voor de dreamcast zijn meerdere spellen uitgekomen, die gepoort zijn naar o.a. xbox, gamecube en ps2. O.a. crazy taxi, rez, headhunter, shenmue en sonic zijn eerst op dreamcast uitgekomen en later pas op de nieuwere consoles. Al met al is de dreamcast zelfs voor 2003 nog een goed speelbaar apparaat met veel leuke en uitdagende games. Mocht je uitgespeeld zijn om de dreamcast zijn er altijd nog zat andere dingen te beleven dankzij bepaalde hobbyisten die ervoor gezorgt hebben dat je onder andere : snes/megadrive spellen kan spelen, divx/svcd kan kijken en mp3's kan luisteren...
Inhoud :
Dreamcast in zeer goede staat
Bekabeling
Modem
2 Controllers
1 Visuele Memory Card
50+ Top Spellen o.a. :
Sonic 2
Dead Or Alive 2 Limited Edition
Matt Hoffman Pro BMX
Tony Hawk's Pro Skater 2
Toy Commander
Marvel vs Capcom 2
Capcom vs SNK 2
Jet Set Radio
Shenmue 2
Tennis 2K2
Trickstyle
Rival Schools 2 : Project Justice
Resident Evil 3 : Nemesis
MDK2
Les Mans 24 Hour
Cannon Spike
Ferrari F50 Challenge
Extreme Sports
Fur Fighters
Vigilante 8 : 2nd Offence
Street Fighter Third Strike
Soul Fighter
Chu Chu Rocket
Phantasy Star Online V2.0
Worms Armageddon
NBA2K2
Sydney 2000 Olympics
GTA 2
Bust a Move 4
Jeremy McGrath Supercross 2000
Monaco Grand Prix 2
Re-Volt
Hydro Thunder
Fatal Fury : Mark of the Wolves
Disney's magical Quest Racing
Outtrigger
Guilty Gear X
Ikarugu
Street Fighter Aplha 3
Super Runabout
South Park : Chef's Luv Shack
Soul Reaver
SNES Emulator met 500 Spellen
Zombie Revenge
South Park Rally
Vanishing Point
Rayman 2
Ultimate Fighting Championship
Vraagprijs - 200¤
EDIT, nog wat foto's :
Ding zelf
Controllers
spellendoos
EDIT, Ingame Pics van enkele van mn games :
Jet Set Radio
Marvel vs Capcom 2
Dead or Alive 2 (ik heb limited edition )
Tony Hawk's Pro Skater 2
Ferarri F335
Shenmue 2
Fur Fighters
[Dit bericht is gewijzigd door NiN0 op 03-01-2003 12:57]
Je hebt een topic, je hebt geen nieuwe nodig.
Ik ben het wel met je eens dat dit nog steeds een top console is en dat het echt zonde is dat SEGA mede hierdoor geen consoles meer maakt.
Ik ga vanavond denk maar weer eens Soul Calibur spelen
Dubble topic.
quote:Mmhs sonic 2 is onder de naam Sonic Battle 2 ofzo op GameCube uitgekomen en Shenmue 2 komt dit jaar uit op xbox
Op vrijdag 3 januari 2003 10:40 schreef C0ns01e-B0y het volgende:
Hmmz, mooi verhaaltje alleen zitten er een paar foutjes in.
De Dreamcast is dacht ik meer dan een jaar ouder dan de ps2. Sonic 1 is niet gepoort en Shenmue bij mijn weten ook niet. Besturingssysteem is niet op windows CE gebaseerd, hij is er compatible mee. Dat betekent dan sommige spellen verder kunt spelen / saven op je PDA.Ik ben het wel met je eens dat dit nog steeds een top console is en dat het echt zonde is dat SEGA mede hierdoor geen consoles meer maakt.
Ik ga vanavond denk maar weer eens Soul Calibur spelen
[Dit bericht is gewijzigd door NiN0 op 03-01-2003 11:53]
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 11:45 schreef -Spoon- het volgende:
Tjonge... topic starter reageert niet zo vlot hé...Dubble topic.
quote:Iedereen vond 350¤ te duur, begrijpelijk nu is ie 200¤ wat naar mijn mening een zeer redelijke prijs is en goedkoper zal ie echt niet worden
Op vrijdag 3 januari 2003 10:40 schreef Thermo het volgende:
Wat is dit voor onzin? Iedereen vind je prijs te duur en dat vind je offtopic en dan maak je een nieuw topic? Denk je dat er dan iemand is die het niet te duur vind?Je hebt een topic, je hebt geen nieuwe nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door NiN0 op 03-01-2003 11:53]
quote:Nopes vond toch van niet, tenminste ze reageert niet. Tis nu niet zo dat ik aan massaverkoop doe hoor
Op vrijdag 3 januari 2003 11:50 schreef aakab het volgende:
HAHAH, je had toch een klant voor 300 gevonden, en je vond die prijs toch reeel?
BAN THE BASTARD!!
-edit-
quote:Dat dacht /ik echt niet, 200¤ PUNKT!
Op vrijdag 3 januari 2003 11:53 schreef -Spoon- het volgende:
300 euro... yeah right..
no way... haha...
100 euro en geen cent meer
Nee aan goedkoper kan ik echt niet beginnen, ik heb een hoop tijd etc. in dat ding gestopt, met name om spellen te verzamelen. 200¤ take it or leave it
quote:Ik zal hem even hierheen sjouwen en mn webcam erop zetten, wacht even (A)
Laat eens zien dan?-edit-
k zal binnenkort even wat hogere kwaliteit pics nemen met mn digicam maar die is nu even niet binnen hand bereik
(willen we het ding ook nog in actie zien??)
quote:Hebben we al serieuse interesse gekregen?
Laat eens zien dan?-edit-
quote:ik zal even een lijstje maken en op msn passen
Op vrijdag 3 januari 2003 12:27 schreef Khadgar het volgende:
Welke van deze spellen zijn originelen en welke zijn backups?
Jet Set Radio
Marvel vs Capcom 2
Dead or Alive 2 (ik heb limited edition )
Tony Hawk's Pro Skater 2
Ferarri F335
Shenmue 2
Fur Fighters
quote:O dan mis je echt wat, te duur vind ik echt niet, 200¤ is zéér redelijk
Op vrijdag 3 januari 2003 13:15 schreef -Spoon- het volgende:
Ik geeft toe het ziet er leuk uit.. maar ik vind het echt te duur.
jammer...
ik spaar namelijk game consoles... en deze heb ik nog niet.
quote:Dat hoeft niet bij een dreamcast
Op vrijdag 3 januari 2003 13:26 schreef -Spoon- het volgende:
is ie trouwens omgebouwt?
quote:hmm... hij is dus standaart regio vrij>?
Op vrijdag 3 januari 2003 13:29 schreef Conflict het volgende:[..]
Dat hoeft niet bij een dreamcast
quote:Hij KENT geen regio
Op vrijdag 3 januari 2003 13:34 schreef -Spoon- het volgende:[..]
hmm... hij is dus standaart regio vrij>?
quote:Jups 50 spellen
Op vrijdag 3 januari 2003 13:33 schreef BDisOKE het volgende:
is dat zoooduur dan?
Zitten 50 (!!!!) spellen bij
quote:nops
Op vrijdag 3 januari 2003 13:27 schreef Conflict het volgende:
Wil je die tony hawk niet los verkopen
[Dit bericht is gewijzigd door NiN0 op 03-01-2003 13:56]
Je pakt deze topic toch wat beter aan, mijn complimenten(hehe klink ik nu als een mod of wat )
quote:qua prijs of
Op vrijdag 3 januari 2003 13:53 schreef aakab het volgende:
Ik vind die 200 euro die je ervoor vraagt zeer redelijk, nu alleen nog een lijstje en dan ben je hem gelijk kwijt volgens mijJe pakt deze topic toch wat beter aan, mijn complimenten(hehe klink ik nu als een mod of wat
)
mwa als iemand echt geinteresseerd is kan hij me fijn toevoegen op msn en eventueel een lijstje krijgen wat er gebackupped is maar ik neem aan dat dat niet echt boeiend is...
.... Verder is 200 wel wat veel,
quote:sega is gekapt met het maken van dc's, ik denk niet dat ze geld mislopen als ik "copietjes" (zou) verkopen en 200 is een redelijke prijs, jij bent duidelijk geen goeie dc/prijs kenner...
Op vrijdag 3 januari 2003 13:56 schreef XTracer het volgende:
Tja, aangezien er van die 50 maar de helft origineel zijn misschien (hoogstens) weet ik niet eens of je dit hier wel mag verkopen.... Tenminste ik neem aan dat Fok! het niet leuk vindt als jij hier lekker je illegale copietjes gaat zitten verpatsen....en die games zijn max ¤1 waar, de kosten van het CDr'tje.... Verder is 200 wel wat veel,
(edit : zonder dat ik naar de site ben geweest voorspel ik niet veel legaals op de site in je user title dus jank niet....)
(edit 2 : "mooie" site met info over mod-chips precies wat ik dacht, schaam je
)
Verder heb ik ook een DC gehad, wat ik een leuke console vond. Zat er over te denken om er 1 voor nostalgie aan te schaffen, maar denk dat ik dat dan toch maar niet bij jou doe.
edit : Hele irritante typo
[Dit bericht is gewijzigd door XTracer op 03-01-2003 14:09]
quote:Off Topic
Op vrijdag 3 januari 2003 13:58 schreef NiN0 het volgende:[..]
sega is gekapt met het maken van dc's, ik denk niet dat ze geld mislopen als ik "copietjes" (zou) verkopen en 200 is een redelijke prijs, jij bent duidelijk geen goeie dc/prijs kenner...
(in de policy staat dat als je het te duur vind dat je een redelijk ander bod moet doen...)
(edit : zonder dat ik naar de site ben geweest voorspel ik niet veel legaals op de site in je user title dus jank niet....)
(edit 2 : "mooie" site met info over mod-chipsprecies wat ik dacht, schaam je
)
quote:Die lijstje is dus wel boeiend...post hem maar eens
Op vrijdag 3 januari 2003 13:55 schreef NiN0 het volgende:[..]
lijstje krijgen wat er gebackupped is maar ik neem aan dat dat niet echt boeiend is...
quote:of mod chips legaal zijn of niet is niet geheel duidelijk en ik heb persoonlijk niets tegen je maar als je gaat lopen zeiken dat ik teveel backups heb en dat dat niet mag terwijl je zelf een site hebt over mod chips vind ik dat hypocriet... sorry
Op vrijdag 3 januari 2003 14:08 schreef XTracer het volgende:[..]
Off Topic
Nog heel effe quoten... : Zoals je waarschijnlijk wel weet zijn MOD chips niet illegaal...
o en als je nog interesse hebt : je weet mn mail
quote:add me maar
Op vrijdag 3 januari 2003 14:10 schreef aakab het volgende:[..]
Die lijstje is dus wel boeiend...post hem maar eens
quote:Ik bewaar mn spellen op een spindel zodat ik ze snel kan vervoeren en zoals je ziet is de eerste cd origineel
Op vrijdag 3 januari 2003 14:11 schreef Vision het volgende:
dit ziet er toch echt uit als een spindel gekopieerde cd's?
quote:Een site runnen over mod chips, en de mogelijkheden van de Xbox OF illegaal gecopieerde CD's verkopen is toch iets heel anders...
Op vrijdag 3 januari 2003 14:11 schreef NiN0 het volgende:[..]
of mod chips legaal zijn of niet is niet geheel duidelijk en ik heb persoonlijk niets tegen je maar als je gaat lopen zeiken dat ik teveel backups heb en dat dat niet mag terwijl je zelf een site hebt over mod chips vind ik dat hypocriet... sorry
o en als je nog interesse hebt : je weet mn mail
![]()
Ten eerste is het 1 wel illegaal en het ander niet.
En ook maak jij een prjis voor een DC terwijl niemand weet welke van de games die jij hebt wel en niet origineel zijn, het lijkt me toch logisch dat mensen dat willen weten voor ze jou ¤200 gaan betalen.
quote:lees het topic eerst voordat je zo loos offtopic gaat posten, heb je interesse of niet? zo niet :
Op vrijdag 3 januari 2003 14:13 schreef F1908 het volgende:
dubbel
quote:lees eerst de FAQ voordat je topics opent
Op vrijdag 3 januari 2003 14:15 schreef NiN0 het volgende:[..]
lees het topic eerst voordat je zo loos offtopic gaat posten, heb je interesse of niet? zo niet :
quote:ik heb hem al gelezen maar ik zal nog een keer lezen om te kijken of je naar wat zinnigs refereert, tot die tijd heb je weer nutteloos gepost zonder dat je duidelijk hebt gemaakt of je interesse hebt of niet
Op vrijdag 3 januari 2003 14:16 schreef F1908 het volgende:[..]
lees eerst de FAQ voordat je topics opent
(EN NU WEER ONTOPIC !)
quote:je maakt al twee fouten imho:
Op vrijdag 3 januari 2003 14:18 schreef NiN0 het volgende:[..]
ik heb hem al gelezen maar ik zal nog een keer lezen om te kijken of je naar wat zinnigs refereert, tot die tijd heb je weer nutteloos gepost zonder dat je duidelijk hebt gemaakt of je interesse hebt of niet
(EN NU WEER ONTOPIC
!)
wat denk je nou zelf, veel te duur natuurlijk
quote:Jij begint met slowchat en die dubbele topic had een reden, je hebt geen interesse dan :
Op vrijdag 3 januari 2003 14:21 schreef F1908 het volgende:[..]
je maakt al twee fouten imho:
- dubbele topics openen
- slowchatten in V&Awat denk je nou zelf, veel te duur natuurlijk
OK EN NOU WEER OVER DE DREAMCAST EN ZN SPELLEN!
quote:uh in de regels staat niets over dubbel topics en ik ben een nieuwe begonnen omdat de oude nergens meer over ging (en omdat ik de prijs had verandert enz enz) en houd je bek nou eens met je faq gezeik, ga maar naar luigi toe, ik luister niet naar je
Op vrijdag 3 januari 2003 14:26 schreef F1908 het volgende:
nu ben ik ineens begonnen met slowchatten zeker
en in onderstaand topic ook zeker
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 14:28 schreef Lortnoc het volgende:
En vanaf nu écht ontopic graag!
even voor de duidelijkheid:
Ok duidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |