Ik las zojuist dat ons aller Peter Jan motherfucking meneer Kaktus Rens en zijn jonge vleeskip Virginia van Eck niet meer bij elkaar zijn. Het leek al geen huwelijk voor in de geschiedenisboeken en zo bleek het achteraf ook. Maar even tussen ons. Mij boeit Peter Jan Rens niets. En zijn kamperdel eigenlijk ook niet. Maar ze zijn om een of andere reden nieuws.
Zij hebben dus een kind samen. Dat ding krijgt de naam Djelisa en is daarmee direct niet meer dan een leven als SBS6-kijker beschoren. Misschien zelfs presentatrice over een jaar of 15. Wie weet. Of er komt rond die tijd een docu over de horrorjaren onder gescheiden vader cq alcoholist Peter Jan.
Het fascineert me om een of andere zouteloze reden en ik besluit mezelf ook even te verlagen tot het niveau van SBS6-kijker en die jonge moeder eens op te zoeken. Wat doet zulks een apparaat voor de kost? Al snel kom ik op haar Facebook en website terecht.
Nou? Wat doet ze?
Dat apparaat maakt dus kunst.
'Kunst.'
Die dikke trien kwarkt met haar lelijke stalpoten Xenos-verf op een goedkoop doek en durft het te verkopen.
Bijvoorbeeld; dit prachtige stukje actualiteit komt van de hand van het jonge, mediageile tienermoedertje in kwestie.
![c220b526c3.jpg]()
Een fucking scheve Eiffeltoren en 10 mieren rechtsbovenin, aangevuld met Google translate-tekst waar een fucking taalfout in zit, geschreven in het real life-equivalent van Comic Sans.
Godverdomme zeg.
![e93e7866c1.jpg]()

KIJK DAN
En niet-actualiteit is al niet veel beter.
![11796405_1661109357455711_1573495565998025739_n.jpg?oh=fa133d05107cb74a38021498e17f9bef&oe=56D7EAC5]()
Deze kleurexplosie-anus wordt aangeleverd met de diepgaande tekst (uiteraard nietszeggend en in het Engels, want dat staat superintellectueel!)
![800e688ecd.jpg]()
Zo prachtig. Past precies bij mijn Live-love-laugh bordjes in mijn schijthuis.

bedankd vagina van eck ga het geleik ophange
Op haar website kun je haar trouwens boeken.
![4105f42a16.png]()
Boeken? Wat kan ze?
Niemand weet waarom of waarvoor, maar de kans is groot dat je die avond een black out hebt, 4 dagen later zonder nieren wakker wordt in een donkere steeg in Belgrado met een avocado in je reet en vanaf 9 maanden later alimentatie mag overmaken. Ofzo.
Om haar website nog enigszins op te leuken, is haar gevraagd om een blog bij te houden. Dat is lekker hip, lekker fris en houdt haar fanbase op de hoogte van ontwikkelingen en wat er in haar gedachten omgaat. Er staat welgeteld 1 blogpost op. Dit prachtig onderbouwde stuk proza:
![e3baf62f30.jpg]()
Twee regels. Nou ja. Jullie begrijpen mijn punt. Vagina van Eck die fame probeert te pakken over de rug van ons aller Kaktus. Wat overigens ook gewoon een lul is, maar in ieder geval zelf bekend is geworden en daar niet Djelisa's en kunst voor uitpoept.
Nou, dat was het wel weer. Bedankt voor het lezen en laten we samen wat vloerpizza's creeëren. Emmers vullen met braaksel. Gewoon even lekker samen wat potpizza's bereiden. Oceanen met mondjepoep.
Lieve groetjes,